پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

قیمت آبگرمکن دیواری + قیمت آبگرمکن دیواری مخزن دار بوتان

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← قیمت آبگرمکن دیواری مخزن دار بوتان
قیمت آبگرمکن دیواری مخزن دار بوتان

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

قیمت آبگرمکن دیواری مخزن دار بوتان

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

قیمت آبگرمکن دیواری ، آبگرمکن وسیله ای است که در جهت  گرم کردن آب کاربرد دارد  و  برای حمام و آشپزخانه استفاده می شود. انرژی مورد نیاز برای گرم کردن آب را با استفاده از سوخت های فسیلی همچون گاز، نفت یا گازوئیل می توان تامین نمود و در سال های اخیر نوع برقی این تجهیزات ساخته شده که به راحتی با اتصال آن ها به جریان برق، می توان آب را گرم نمود ولیکن به علت  مصرف برق زیاد و بالا بودن قیمت برق، معمول نیست  و در جایی استفاده می شود که به حجم کمی از آب گرم نیاز باشد. عوامل بسیاری بر قیمت آبگرمکن ها تاثیر دارد.

آبگرمکن دیواریبه عنوان  پرفروش ترین این سری از تجهیزات گرمایشی به شمار می رود. این نوع سیستم ها با برند ها و قیمت های متنوعی تولید و در بازار ارائه می گردد. ابگرمکن بوتان در بیشتر آپارتمان ها با متراژ کم که با کمبود جا رو به رومی شوند کاربرد موثری دارد، و بسیاری از افراد زمان خرید بدنبال جدیدترین مارک های آبگرمکن دیواری هستند، زیرا هرچه جدیدتر باشند از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار خواهد بود. آبگرمکن دیواری در ظرفیت های مختلفی به جهت تامین آبگرم مورد نیاز ساکنین تولید و دربازار موجود می باشد. این نوع آبگرمکن درون آشپزخانه و یا آبدارخانه و دیگر فضاهایی که محدودیت نصب نداشته باشند درون کابینت نصب می شود و برای انتقال دود حاصل از احتراق دستگاه از دودکش مصرف می نمایند. در زمان نصب آبگرمکن دیواری توجه به محل قرار گیری و اتصال درست دودکش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

یکی از دغدغه های مشتریان در مورد آبگرمکن های بدون مخزن، نوسان دمای آب مصرفی در آن هاست. این مشکل در آبگرمکن دیواری گازی مخزن دار رفع شده است که به علت  تعبیه کردن یک مخزن ۵۰ لیتری، آب مورد نیاز برای یکبار دوش گرفتن را مهیا می نماید، برطرف شده است.

 

آبگرمکن دیواری چیست؟

آبگرمکن دیواری بوتان که با نام آبگرمکن بدون مخزن هم شناخته می‌شود، وظیفه گرم کردن آبی که از طریق لوله‌های آب به خانه منتقل شده و مورداستفاده قرار می‌گیرد را بر عهده دارد. شیوه کار کردن این آبگرمکن ها به این صورت هست که آب سرد وارد آبگرمکن می‌شود و از کویل یا لوله‌های فلزی که داخل آبگرمکن قرار دارد عبور می‌کند. دراین‌بین مشعل گازی که در زیر لوله‌ها قرار دارد، با گرمایی که شعله آن تولید می‌کند لوله‌ها را گرم کرده و درنتیجه دمای آب درون لوله‌ها نیز بالا می‌رود. در بعضی مدل‌ها هم کویل توسط انرژی الکتریکی داغ شده و آب را گرم می‌کند.

برخلاف آبگرمکن های سنتی که دارای مخزنی بزرگ برای نگهداری آب هستند، آب گرمکن های دیواری آب را در درون خود ذخیره نمی‌کنند بلکه بلافاصله بعدازآن که شیر آب را باز کردید آب جریان یافته از لوله‌ها را در همان لحظه گرم می‌کنند.

 

برای اطلاع از قیمت و خرید آبگرمکن مخزن دار نوبل 50 گالن گاز سوز  بر روی لینک کنید

 

type-of-water-heater

 

ماهیت آبگرمکن دیواری بوتان

آبگرمکن دیواری مخزن دار 20 لیتری از ابعاد کوچک به تولید رسیده و نیز از لحاظ ظاهری منحصربفرد و شیک است، از این رو می توان از آن در داخل آشپزخانه نیز استفاده کرد و به محیط جلوه ویژه ای بخشید.

آبگرمکن دیواری بسیار کم مصرف می باشد و در صورت کارکرد یکسره تنها 2500 وات برق در ساعت مصرف می کند، آبگرمکن دیواری مخزن دار به صورت المنت دار طراحی شده و مخزنی بودن آن منجر به آن شده  تا مصرف کننده همیشه به آب گرم دسترسی داشته باشد.

در تولید آبگرمکن دیواری مخزن دار این دستگاه برطبق استانداردهای معتبر جهانی نظیر  ISO 2008-9001 به تولید رسیده است، همین عامل موجب تمایز بین این آبگرمکن با سایر آبگرمکن های تولیدی رقبا شده و توجه مخاطبین مختلف را در سطح جهان به سمت خود جلب نموده است.

 

کنترل کیفیت سه مرحله ای آبگرمکن دیواری مخزن دار بوتان

  • تست مقدماتی: مواد اولیه و قطعات کاربردی مورد کنترل واقع می شود.
  • تست کیفی: این کنترل در مراحل مقدماتی از ایجاد معایب بالقوه پیشگیری می کند.
  • تست نهایی: برای حصول اطمینان از بدون عیب بودن کالاهای تولیدی این تست صورت می گیرد.

 

مقایسه مزایای آبگرمکن دیواری و مخزنی

مصرف انرژی کم

از جمله مزایای آبگرمکن دیواری صرفه جویی در مصرف انرژی است. این نوع آبگرمکن در مصرف انرژی چیزی حدود ۸ تا ۵۰ درصد کمتر از سایر آبگرمکن‌ها انرژی مصرف می‌کند. این در حالی است که آبگرمکن مخزنی برای گرم نگه داشتن آب مخزن خود به طور پیوسته انرژی مصرف می‌کند. تفاوت آبگرمکن دیواری و مخزنی در این مورد بسیار شایع است. آبگرمکن دیواری هیچ‌گونه مخزنی برای ذخیره آب ندارد و آب را در همان لحظه برای مصرف کننده گرم می‌کند. این مزیت از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می‌کند.

 

تولید نامحدود آبگرم

یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه آبگرمکن دیواری تولید آبگرم بدون محدودیت است. این نوع آبگرمکن به مقدار نیاز همه اعضاء خانواده به آب گرم در هر قسمت از خانه پاسخ مثبت می‌دهد. این در حالی است که آبگرمکن‌های مخزنی حد مشخصی برای تولید جریان آب گرم دارند از این رو به هیچ عنوان برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب نیستند.

 

برای اطلاع از قیمت و خرید آبگرمکن مخزن دار نوبل 80 گالن گاز سوز بر روی لینک کنید

 

مقایسه مزایای آبگرمکن دیواری و مخزنی

 

اشغال فضای کم

از مزایای دیگر پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان اشغال کردن فضای کمتر در خانه است. آبگرمکن‌های دیواری با قابلیت نصب روی دیوار، فضای کمتری نسبت به آبگرمکن‌های مخزنی اشغال می‌کنند.

 

احتمال نشت آب کم است

از آنجایی که آبگرمکن دیواری فارغ از مخزن آب است، احتمال نشت آب به بیرون از بدنه، در آن بسیار کم است. این احتمال در آبگرمکن مخزنی بسیار بالا است. شاید از تفاوت آبگرمکن دیواری و مخزنی بپرسید، باید بگوییم یکی از ایرادات و مشکلات رایج آبگرمکن‌های مخزنی جمع شدن و ته نشین شدن املاح معدنی آب، داخل مخزن آن است.

این موضوع در نهایت منجر به گرفتگی لوله‌ها و خوردگی بدنه می‌شود و این خود نشت آب را به دنبال دارد. پس نتیجه می‌گیریم هزینه تعمیر آبگرمکن‌های دیواری کمتر از آبگرمکن‌های مخزنی است.

از آنجایی که آبگرمکن دیواری آب را درون خود ذخیره نمی‌کند، احتمال ته‌نشین شدن املاح معدنی آب درون آن و عواقبی مانند نشت آب در بدنه به صفر می‌رسد. به موجب همین امر هم هزینه سرویس آبگرمکن دیواری کمتر از آبگرمکن مخزنی محاسبه می‌شود و هم اینکه آبی که تولید می‌کند بسیار بهداشتی‌تر از جریان آب آبگرمکن مخزنی است.

 

طولا عمر بالاتر

دوام و طول عمر بالا، خاصیت دیگر آبگرمکن‌های دیواری است. به طور معمول عمر مفید یک آبگرمکن مخزنی بین ۸ تا ۱۰ سال است، در حالی که یک آبگرمکن دیواری با کیفیت و استاندارد، می‌تواند صاحب‌خانه را از تعویض هر ده سال یکبار آبگرمکن خود نجات بدهد و این تفاوت آبگرمکن دیواری و مخزنی را به خوبی نمایان می‌کند. بد نیست بدانید هر آبگرمکن بعد از مدتی نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می‌کند در چنین مواقعی باید به دنبال تعمیرکار متخصص باشید.

 

 

کارکرد دستگاه

آبگرمکن‌های دیواری بوتان  اغلب در  دو نوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می شود، آبگرمکن دیواری مخزن دار آبگرم را بطور دائمی برای مصرف کننده تامین می کند و مصرف کننده تنها با باز کردن شیر آب به آب گرم دسترسی خواهد داشت، در واقع آبگرمکن های گازی و یا نفتی از قابلیت تامین آبگرم بصورت دائمی برخوردار نبودند و بیشتر وقت ها در حین حمام آبگرم قطع می شد که بسیار آزار دهنده بود و مصرف کننده با یخ زدگی در حمام مواجه می شد.

آبگرمکن دیواری مخزن دار 20 لیتری با باز شدن شیر آب شروع به فعالیت می نمایند ، در واقع با استارت آبگرمکن آبگرم سرازیر شده در حالیکه در زمان عادی دستگاه در حالت آفلاین قرار می‌گیرد، در نتیجه از هدر رفتن انرژی جلوگیری به عمل می آورد. کارکرد آبگرمکن‌ دیواری همچون آبگرمکن ‌های گازی و نفتی می باشد با این تفاوت که منبع حرارتی آن ها متفاوت بوده ، امروزه این آبگرمکن‌ها با پیشرفت روز افزونی که داشته اند جای آبگرمکن‌های گازسوز و نفتی را گرفته اند؛ زیرا هرگز در محیط آلایندگی به بار نمی آورند و سازگاری بالایی با محیط زیست دارند ولی آبگرمکن های گازسوز و نفتی منجر به ایجاد آلایندگی در محیط می گردند.

ضوابط نصب آبگرمکن دیواری مخزن دار به صورت تک المنتی به تولید می رسد و قابلیت آن را دارد که  مصرف کننده  از آن جهت تامین آبگرم روشویی، حمام، ظرفشویی، لباسشویی و مصارف بهداشتی استفاده کند.

 

2ea7cb2a334b478ed8ceb5d3d7c44581cd191644_1607525294__1630332230_151.245.98.30-Copy

 

مزیت‌های آبگرمکن دیواری مخزن دار

  • استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار
  • استفاده با برق 220 ولت شهری
  • راندمان بالا و عدم اتلاف انرژی
  • سفارشی سازی قطعات
  • مجهز به شیر اطمینان
  • ضمانت و پشتیبانی

 

آبگرمکن نفتی چطور کار می کند؟

منبع تولید انرژی در این نوع نفت است. نفت بعد از اینکه از کاربراتور عبور کرد با کمک یک لوله هایی که به لوله های رابط معروف هستند به اجاق یا فضای احتراف منتقل خواهد شد و در فضای اجاق با استفاده از هوایی که از یک روزنه وارد اجاق می شود، نفت شروع به سوختن کرده و حرارت و انرژی تولید می کند. گرمایی که از سوختن نفت ایجاد می شود آب را گرم خواهد کرد و میزان سوختی که برای این کار لازم است توسط کاربراتور تعیین می شود. این نوع آبگرمکن دودکش داشته و گازهای ناشی از سوختن نفت باید از طریق دودکش خارج شوند.

 

آبگرمکن گازی چطور کار می کند؟

در این نوع دستگاه منبع سوخت و تولید انرژی گاز است و این گاز می تواند گاز شهری و یا کپسول باشد. مهمترین جز در آبگرمکن گازی ترموستات است که اگر درست کار نکند دما و فشار داخل دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد و برای همین منظور یک شیر اطمینان داخل دستگاه تعبیه شده و در اثر بروز یک چنین مشکلی شیر اطمینان فشار را متعادل می کند. شیر پیلوت در بهترین آبگرمکن دیواری در ایران گازی باعث روشن ماندن شعله کوچک شده و اگر این شیر نباشد فضای داخل آبگرمکن با گاز پر می شود و احتمال انفجار داخل آن وجود خواهد داشت.

 

آبگرمکن الکتریکی چطور کار می کند؟

در این مدل دستگاه آلودگی های ناشی از مصرف گاز و یا نفت وجود نداشته وبسیار تمیز کار می کنند. البته اگر قیمت برق را در نظر نگیریم بسیار مقرون به صرفه خواهند بود. در این دستگاه وقتی دما به اندازه تعیین شده رسید، ترموستات جریان برق را قطع خواهد کرد. در دستگاه مذکور کنترل دما بر عهده ترموستات است و اگر دما از حد معین شده و مناسب بالاتر برود، المنت خاموش شده و اگر دما پایین تر از میزان تعیین شده شود، المنت روشن می شود.

 

آبگرمکن دوجداره چطور کار می کند؟

در مدل دو جداره برای اینکه انرژی گرمایی به هدر نرود از عایق در جداره خارجی دستگاه استفاده می شود و این کار باعث حفظ انرژی و مقرون به صرفه شدن دستگاه خواهد شد.

 

آبگرمکن کویلی چطور کار می کند؟

در این مدل دستگاه وظیفه تنظیم دما بر عهده یک پمپ است. به این شکل که وقتی دمای آب به میزان مورد نظر رسید پمپ مذکور جریان آب را قطع می کند و اگر دوباره لازم شد دمای آب بالا برود اینبار ترموستات پمپ را فعال کرده و جریان آب دوباره برقرار می شود.

 

آبگرمکن خورشیدی چطور کار می کند؟

در این مدل قیمت آبگرمکن دیواری کلکتورهای حرارتی خورشیدی در دستگاه تعبیه شده است که این کلکتورها باید انرژی خورشید را جذب کنند. خود این کلکتورها به دو دسته متمرکز کننده و غیر متمرکز کننده طبقه بندی می شوند. در کلکتورهای غیر متمرکز کننده دو نوع کلکتور صفحه تخت و لوله خلاء وجود دارد که این کلکتورها آب گرم مورد نیاز برای فضاها را تامین می کنند. کلکتورها صفحات فلزی دارند که این صفحات حاوی پوشش جاذب هستند. در زیر این صفحات لوله هایی وجود دارد که سیال مورد نظر در این لوله ها جریان داشته و در اثر تماس با این صفحات سیال داخل لوله ها گرم می شود.

 

نکات مهم هنگام خرید آبگرمکن دیواری

 

میزان مصرف انرژِی

در زمان خرید آبگرمکن دیواری به برچسب انرژی آن دقت داشته باشید و زمانی که اقدام به خرید دستگاه را دارید  توجه داشته باشید که دستگاهی را خریداری کنید که از مصرف انرژی پایین تری برخوردار باشد ، هر چند میزان مصرف انرژِی در آبگرمکن های دیواری از نوع ایستاده مخزن دار بسیار پایین تر می باشد.

جنس بدنه

در زمان خرید به جنس استفاده شده  در آبگرمکن توجه کنید معمولا آبگرمکن های دیواری از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که همین مورد باعث دوام و طولانی شدن عمر دستگاه شما خواهد شد.

 

نکات مهم هنگام خرید آبگرمکن دیواری

 

ایمنی کلید حرارتی

یکی از نکات مهم هنگام خرید آبگرمکن دیواری برخورداری از  سیستم ایمنی کلید حرارتی می باشد،  این قابلیت ایمنی منزل شما را می افزاید . این سیستم در اثر بالا رفتن دمای پکیج منجر به  قطع شدن گاز ورودی می شود که سبب  جلوگیری از خطر انفجار و هچنین باعث مسدود شدن دود نیز می شوند که مانع گاز گرفتگی و خفگی می شود.

 

کلاهک تعدیل

موضوع دیگر ویژگی این قیمت آبگرمکن دیواری بوتان با فشار آب کم برخورداری از  بودن کلاهک تعدیل در آبگرمکن می باشد این قطعه باعث تنظیم هوای ورودی به داخل آبگرمکن می گردد و وظیفه تامین هوای مورد نظر شعله را دارد کلاهک تعدیل با کم و زیاد کردن سرعت مکش از خاموش شدن شعله ی پکیج پیشگیری به عمل می آرود و موجب یکنواختی و استاندارد سوختن   شعله  می شود.

 

شمعک دائم

این قابلیت هم در آبگرمکن های دیواری یک ویژگی بسیار عالی به شمار می رود آبگرمکن های شمعک دار دائمی به گونه ای کای می نماید  که همیشه دستگاه روشن بماند و در زمانی که شما نیاز به آب گرم دارید با باز کردن شیر آب شمعک مشعل را روشن می کند و به این صورت آب گرم مورد نیاز شما را تامین می کند.

 

گارانتی 

یک محصول قیمت آبگرمکن دیواری خوب می بایست همواره از  گارانتی معتبر ی برخوردار باشد تا در صورتی که  محصول خریداری شده با مشکلی  رو به رو شد بتوان از خدماتی همچون  فروش و گارانتی آن بهره مند شد . پس در هنگام آبگرمکن نیز به این ویژگی بسیار باشد توجه داشت.

از دیگر ویژگی ها زمان  خرید آبگرمکن دیواری که می بایست هنگام  خرید به آن توجه شود عبارت اند از قابلیت کارکرد با گازشهری و گاز مایع ، کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولار ، تامین آب گرم فوری ، شیر تنظیم دما و آب خروجی و غیره … نیز اشاره نمود. همچنین می توانید برای مشاهده لیست قیمت رادیاتور پره ای بوتان و خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نمایندگی بوتان مراجعه نمایید.

 

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات