پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

پرفروش ترین مدل پکیج بوتان | پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← پرفروش ترین مدل پکیج بوتان | پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

محصولات مرتبط

perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
مشاهده همه محصولات
پرفروش ترین مدل پکیج بوتان | پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

محصولات تخفیف دار

رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

پرفروش ترین مدل پکیج بوتان | پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

پکیج بوتان به علت اینکه یک برند قدیمی و کااربر پسند است ، اغلب اولین انتخاب افراد می باشد . پکیج دیواری بوتان کم صداترین پکیج دیواری به شمار می رود که در کنار آن به عنوان  پرفروش‌ترین مدل پکیج نیز هستند.  در میانگین سال گذشته پرفروش ترین پکیج ایران و بهترین و مناسبترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران پکیج بوتان معرفی گردیده است.

موجود بودن قطعات اصلی و اورجینال پکیج دیواری بوتان در ایران و همینطور نمایندگی رسمی پکیج دیواری بوتان در ایران یکی از تازه ترین علت های  پرفروش ترین مدل پکیج بوتان می باشد.

پکیج دیواری بوتان تقریباً در ۹۰ درصد از خانه های ایرانی مشاهده می گردد زیرا که این برند یک برند قدیمی و محبوب ایرانی  محسوب می شود و همواره جای خود را در لیست پرفروش ترین پکیج موجود در بازار ایران حفظ می نماید. بوتان از جمله با سابقه ترین شرکت های تولید کننده پکیح و رادیاتور در ایران است که محصولات این شرکت جزو محصولات صادراتی ایران به شمار می روند.

 

unnamed.[2]

 

پکیج یا موتورخانه مرکزی؟

معمولا موتورخانه ها فضای زیادی را اشغال می نمایند  و می بایست یک واحد در حد زیر زمین برای نگهداری تاسیسات موتورخانه در نظر داشت. وظیفه موتورخانه  تامین آب گرم مصرفی و رادیاتورهای تمامی واحد های یک ساختمان می باشد. همچنین هزینه گاز مصرفی این نوع ساختمان ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین با کوچک ترین مشکلی در موتورخانه تمامی واحدهای ساختمان به مشکل می خورند.

در عوض، پکیج بوتان جای کمتری را به خود اختصاص می دهند و هر واحد ساختمان می تواند به یک پکیج مستقل مجهز باشد.  همچنین، هزینه نگهداری و تعمیر و هم هزینه گاز مصرفی ماهانه به شدت نسبت به موتورخانه کاهش پیدا می کند. از طرفی خانه هایی که دارای پکیج می باشند  لوله کشی کوتاه تری را دارند. بنابراین استفاده از پکیج نسبت به موتورخانه بهتر، کم هزینه تر، به صرفه تر و راحت تر می باشد.

 

فهرست مدل های پکیج بوتان

پکیج بوتان بیتا
پکیج بوتان پرولا پرو
پکیج بوتان پارما
پکیج بوتان پاویا

 

معرفی بهترین انواع مدل پکیج بوتان

پکیج بوتان بیتا

پرفروش ترین مدل پکیج بوتان پکیج دیواری  به عنوان جدیدترین محصولات شرکت در زمینه پکیج بوتان محسوب می شود. شرکت بوتان با توجه به مشکلات پیش آمده در واردات قطعات و هزینه بر بودن این روال شروع به تولید پکیج بوتان بیتا با قطعات تولید داخل و قیمت بسیار مناسب کرده است، اما بهترین پکیج بوتان کدام است ؟

پکیج بوتان مدل بیتا ضمن  برخورداری از قیمت مناسب از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد  و تمام نیازهای یک خانه را وقتی این کیفیت پکیج بیتا در سایه چتر حمایتی خدمات بوتان است، خیال مشتری را تا حدود زیادی راحت می کند.  شرکت بوتان در سال ۱۳۶۷، نخستین آبگرمکن دیواری گازی ایران را طراحی و تولید کرد و به عنوان اولین  تولید کننده ایرانی، اولین پکیج شوفاژ دیواری کشور را در سال ۱۳۷۲ به بازار عرضه کرد. محصولی که با گذشت اندک زمانی به محصول محبوب خانواده های ایرانی برای تامین آبِ گرم و گرمایش خانه ها تبدیل شد.


پاویا جدیدترین محصول بوتان است که با هدف کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه به تازگی روانه بازار شده است. پیج دیواری بوتان ضمن تامین آب گرم بهداشتی دائم و فوری ، گرمایش را برای سیستم حرارتی (رادیاتور، هواساز و…) فراهم می سازد. پکیج دیواری از کاملترین تجهیزات و با داشتن ایمنی لازم وفضای اشغال شده بسیار کم و کاملا مستقل برای هر واحد مسکونی است.

پکیج دو مبدل بوتان مدل Perla pro 28Rsi یکی از جدید ترین و پرطرفدار شرکت صنعتی بوتان می باشد. پکیج دیواری بوتان پرلاپرو توسط متخصصان ایرانی و طبق جدیدترین دانش روز جهان به وسیله شرکت بوتان تولید می گردد، رقیبی جدی برای برندهای داخلی و خارجی به شمار می رود. بیشتر بخوانید: قیمت بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

 

fixing-water-heater

 

پرفروش ترین مدل پکیج بوتان

پکیج بوتان از نوع دیواری در دو خانواده Parma و Perla pro به بازار عرضه می گردند ، آنچه در این پکیج ها توجه شمار ار جلب می کند،  زیبایی قابل تامل در طراحی پکیج های دیواری می باشد، سادگی در عین زیبایی. پکیج هایی مجهز به پمپ های سیرکولاتور سه سرعته، شیرهای سه طرفه خودکار، مبدل‌های حرارتی مجهز به سیستم های ضد رسوب، مشعل های اتمسفریک، سیستم ضدیخ زدگی، کارکرد مطلوب در فشارهای کم آب، سیستم احتراق آهسته و قابل تنظیم، هواگیری خودکار و همچنین سیستم آیونایز برای حفاظت از شعله و... از جمله موارد قابل توجه در این پکیج ها است.

پکیج بوتان پارما، از جدیدترین پکیج دیواری های بوتان می باشد. این مدل از دو مبدل حراراتی اولیه و ثانویه برخوردار است . پکیج بوتان پارما جزو پکیج های اقتصادی بوتان می باشد، یا به عبارتی دیگر می توان گفت در حال حاضر این دستگاه ارزانترین پکیج فن دار بوتان است. البته توجه به این نکته که این پکیج بوتان توانی حدود 22Kw/h دارد و به نسبت دیگر پکیج ها توان کمتری دارد. بنابراین  توجه به این مورد ضروری بوده و برای واحدهایی با متراژ بیش از 100 متر بهره مندی  از این پکیج بوتان مناسب نمی باشد.

 

برای مشاهده کوچکترین آبگرمکن دیواری بوتان اینجا کلیک کنید.

 

پکیج دیواری بیتا

برند بیتا پرفروش پکیج دیواری در ایران به شمار می رود . این شرکت از زیرمجموعه‌ های تولیدی شرکت بوتان محسوب می شود  و با نام تجاری بیتا در بازار ایران به فروش می ‌رسد. این پکیج ‌بیتا از راندمان بسیار بالایی برخوردار هستند ، و برای  تامین آبگرم مصرفی و آبگرم مورد نیاز مدار گرمایشی همچون  رادیاتورها کارایی دارند. این گروه تولیدی با بهره ‌مندی از تکنولوژی و طراحی ایتالیایی و به ‌کارگیری قطعات با کیفیت در ساخت و تهیه پکیج دیواری بیتا و با رعایت استانداردهای بین ‌المللی توانسته محصولاتی با راندمان بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت نماید.

این شرکت تولیدی پکیج دیواری را در دو مدل فن ‌دار و بدون فن عرضه می کند. به هیمن دلیل در تمامی ساختمان ‌ها بدون محدویت قابلیت  اجرا دارند . پکیج دیواری بیتا با ظرفیت حرارت ‌دهی خروجی 24،22 کیلووات با راندمان بسیار بالا در زمانی کوتاه ، آبگرم فوری و یکنواخت برای ساکنین فراهم می سازد. از ویژگی‌ های پکیج دیواری بیتا می‌ توان کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه، طراحی منحصر به ‎فرد اشاره داشت. شرکت بوتان پکیج‌ های بیتا را 24 ماه گارانتی وخدمات پس از فروش در نمایندگی‌ های فعال سراسر کشور عرضه می کند.

 

71f67488b0857639cee631943a3fc6fa_XL

 

برای مشاهده بزرگترین آبگرمکن دیواری بوتان اینجا کلیک کنید

 

پکیج دیواری بوتان مدل BITA 24

پکیج دیواری بیتا با ظرفیت ۲۴ کیلووات نیز از دیگر زیرمجموعه‌های پرفروش شرکت بوتان است که دارای قطعات باکیفیت بوده و باقیمت مناسب به فروش می‌رسد. یکی از مشخصه‌های اصلی این پکیج قیمت ارزان آن است و جزو محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت بوتان به شمار می‌رود.

این مدل پرفروش به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت پایین توانست سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد و جزو محصولاتی با فروش بالا شناخته شود. پکیج بوتان بیتا 24 باکیفیت بوده و جزو رادیاتورهای دو مبدلِ است. ازجمله ویژگی‌های این مدل از بوتان پکیج می‌توان به تأمین آب گرم فوری و قطعات معتبر و استاندارد و مجهز بودن به پمپ سیرکولاتور سه سرعتِ و شیر سه طرفه خودکار، کنترل‌های خودکار پیشگیرانه اشاره کرد.

در این دستگاه دو عدد مبدل حرارتی گرمایشی و آب گرم وجود داشته و دارای کمترین میزان ریسک‌پذیری و فناوری توربولاتور است. پکیج دیواری بیتا با ظرفیت ۲۴ کیلووات به سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی مجهز بوده و دارای سیستم گاز حفاظت از شعله و سیستم ضد گریپاژ پمپ و سیستم ایمنی یک کنترل فشار آب، سیستم ایمنی محدودکننده دمای آب، سیستم میکروپروسسوری عملکرد دستگاه است.

 

پکیج بوتان مدل پرلاپرو

پرفروش ترین مدل پکیج بوتان پرلاپرو از بهترین مدل‌های پکیج بوتان است، که به عنوان پرفروش ترین و بهترین پکیج بوتان شناخته می‌شود. پکیج بوتان مدل پرلاپرو دارای یک صفحه نمایشگر و سیستم عیب یاب الکترونیک است. وجود این امکانات باعث شده تا تعمیرات این دستگاه بسیار ساده‌تر شود. پکیج پرلاپرو بوتان در سه ظرفیت پرلاپرو 24000، پرلاپرو 28000 و پرلاپرو 36000 طراحی و تولید شده است. پس میتوان گفت متناسب با ظرفیت‌های طراحی شده، برای متراژهای متوسط، متوسط رو به بالا و بزرگ مناسب خواهد بود.

همچنین مدل پرلاپرو دارای فن جهت خروج دود و محصولات احتراق می‌باشد. که برای گرمایش آب از دو مبدل استفاده می‌کنند. پس پکیج بوتان معرفی شده، از باکیفیت ترین و گران قیمت‌ترین انواع پکیج‌های بوتان می‌باشد. در پایان خواهیم گفت که پرفروش ترین مدل پکیج بوتان دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است.

ویژگی‌هایی مثل سیستم آیونایز حفاظت از شعله، راندمان بالای 93 درصدی، سیستم ضد یخ زدگی و … است. ویژگی‌های نام برده شده در هر سه ظرفیت از پکیج بوتان مدل Perla Pro یافت خواهد شد.

 

پکیج بوتان مدل پرلاپرو

 

پکیج بوتان مدل پارما

چندین سالی است که پکیج بوتان مدل پارما، به عنوان محصول جدید جدید شرکت ، وارد بازار شده است. میتوان گفت که کیفیت ساخت دستگاه پارما، بالاتر از پکیج بیتا و پایین‌تر از مدل پرلاپرو می‌باشد. اما همانطور که گفتیم با مقایسه مدل پارما و پاویا کیتوکه یکسان بودن امکانات آنها خواهیم بود. یعنی دارای تقریبا دارای یک کیفیت یکسان هستند. تنها تفاوت پکیج پارما و پاویا در دیجیتال یا آنالوگ بودن آنها است. بیشتر بخوانید: قیمت آبگرمکن دیواری بوتان با فشار آب کم

شرکت بوتان با تولید مدل پارما، قصد داشت تا قیمت این پکیج را ارزان‌تر از مدل پاویا و پرفروش ترین مدل پکیج بوتان، یعنی پرلاپرو تولید کند. به همین خاطر شرکت سازنده، نمایشگر دیجیتال و سیستم عیب یاب الکترونیک را از این دستگاه حذف کرده است.

پکیج بوتان مدل پارما، یک دستگاه نسبتا باکیفیت، در مدل آنالوگ می‌باشد. پکیج نام برده شده در دو ظرفیت پارما 22000 و پارما 24000 تولید می‌شود. به نحوی که ظرفیت 24، پاسخگوی آپارتمان‌هایی است که دارای متراژ 140 متر هستند.

البته کاتالوگ شرکت بوتان، ادعا می‌کند که پکیج پارما 24، برای آپارتمان‌های 180 متر نیز مناسب است. پکیج‌های پارما دارای فن می‌باشند، که محیط خانه را از ورود دود ایزوله می‌کنند. یکی دیگر از خصوصیات پکیج پارما، طراحی شدن دو مبدل در آن است. این مبدل‌ها از تکنولوژی جدیدتری نسبت به مبدل‌های تک مبدله دارند.

 

راهنمای خرید آبگرمکن دیواری باکیفیت و درجه یک:

راندمان آبگرمکن:

پرفروش ترین مدل پکیج بوتان یکی از اصلی ترین معیارهای انتخاب بهترین مدل آبگرمکن بوتان، راندمان آن می باشد. هرچقدر ضریب انرژی آبگرمکن بیشتر باشد، راندمان آن نیز بالاتر خواهد بود. شما می توانید راندمان آبگرمکن را در دفترچه راهنمای آن مشاهده نماید.

سیستم دودکش آبگرمکن:

سیستم دودکش در آبگرمکن ها یک سیستم امنیتی به حساب می آید که از دیرباز در مکانیزم آبگرمکن ها وجود داشته است و گاهی با تغییراتی آن را بهینه تر ساخته اند. از دودکش برای کاهش خطر گازگرفتگی استفاده می شود.

ظرفیت آبگرمکن دیواری:

ظرفیت گرمایی آبگرمکن دیواری ارتباط مستقیم با عملکرد آبگرمکن و تعداد قبوض آب و برق دارد. این ظرفیت معمولا بر حسب لیتر می باشد و مربوط به میزان آب ورودی به دستگاه می باشد. امروزه برای کاهش مصرف برق و آب، برای آبگرمکن ها قابلیت تنظیم جریان آب را قرار داده اند.

متراژ ساختمان:

بدیهی است که هرچقدر فضای شما در ساختمان بیشتر باشد، آبگرمکن دیواری بوتان شما نیز باید ظرفیت حرارتی بیشتری داشته باشد. بنابراین متراژ ساختمان یکی از اصل های مهم در انتخاب بهترین آبگرمکن برای منزل می باشد زیرا اگر به این نکته توجه نکنیم ممکن است آبگرمکن خریداری شده برای ما هیچ نتیجه ای نداشته باشد.

 

پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

شما برای آنکه یک انتخاب خوب داشته باشید و بتوانید بهترین آبگرمکن دیواری بوتان را انتخاب کنید، باید به یک سری نکات مهم توجه کنید:

میزان مصرف انرژی:

در هنگام خریدن بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان، شما باید به میزان انرژی مصرفی آن دقت کنید تا در نهایت بتوانید بهترین و پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان را خریداری کنید.

جنس بدنه:

برای آنکه آبگرمکن دیواری شما بتواند برای مدت طولانی تری برای شما کار کند، بهتر است جنس بدنه آن استیل ضد زنگ باشد. بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان از استیل ضد زنگ ساخته شده است. بیشتر بخوانید: معایب آبگرمکن دیواری بوتان مدل b3115

 

گارانتی:

پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان ، محصولاتی هستند که گارانتی معتبر داشته باشند؛ شما اگر می خواهید یک مصحول خوب را خریداری نماید، به گارانتی آن توجه کنید که حتما معتبر باشد. اگر شما هم قصد خرید آبگرمکن دیوای بوتان را دارید می توانید به سایت ایران بوتان مراجعه کنید و از قیمت بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان مطلع شوید.

شمعک دائم:

یکی از مهم ترین قابلیت ها در آبگرمکن دیواری بوتان، داشتن شمعک دائم می باشد. شمعک دائم به گونه ای عمل می کند تا دستگاه همیشه روشن بماند و آب گرم مورد نیاز را تامین کند. بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان دارای شمعک دائم می باشد.

  بیشتر بخوانید: انواع آبگرمکن دیواری بوتان

 

سخن پایانی

پکیج های دیواری در بازار ایران در برندها و مدل های مختلف یافت می شوند و افراد بنا به نوع نیاز و البته تنوع سلیقه ای که دارند هر یک اقدام به خرید یکی از مدل ها و برندهای موجود آن می کنند، اما این بین پکیج های دیواری پکیج بوتان  با برخورداری از کیفیت بالا و خدمات پس از فروش به سبب تنوع بالایی که در مدل های مختلف خود دارند توانسته اند نیاز کاربران مختلف را به انواع پکیج های دیواری تامین کند. از این رو می توان گفت که یکی از بهترین و مناسب ترین پکیج های دیواری موجود در بازار ایران پکیج های ایران رادیاتور است.

 

سوالات متداول

بهترین پکیج از نظر کاربران کدام است؟

از نظر برخی از کاربران پکیج ایساتیس به عنوان بهترین پکیج دیواری ایرانی شناخته می شود. این شرکت در محصولات تولیدی خود از بهترین قطعات ایتالیایی و منطبق با استانداردهای اروپا استفاده کرده است که خود رقیب بزرگی برای برندهای محبوب و نام آشنایی مثل ایران رادیاتور، بوتان و لورچ به شمار می آید.

 

 

بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران کدام است؟

پکیج دیواری بوتان کم صداترین پکیج دیواری همینطور پرفروش‌ترین پکیج می باشد در میانگین سال گذشته پرفروش ترین پکیج ایران و بهترین و مناسبترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران پکیج بوتان شناخته شد.

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
هادی میرزاپور تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
برای گرفتن نمایندگی لطفا راهنمایی کنید
ادمین تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲

با سلام 

لطفا با شماره 02151011 تماس بگیرید

با تشکر

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات