پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

خرید حوله خشک کن 7 لول بوتان | مشخصات و قیمت خرید حوله خشک کن 7 لول

خانه ← محصولات ← حوله خشک کن های فولادي ← خرید حوله خشک کن 7 لول بوتان
خرید حوله خشک کن 7 لول بوتان
خرید حوله خشک کن 7 لول بوتان خرید حوله خشک کن 7 لول بوتان

خرید حوله خشک کن 7 لول بوتان

قیمت : ۷۴۱/۰۰۰ تومان

دسته بندی : حوله خشک کن های فولادي

ناموجود
مشخصات فنی

کارخانه سازنده : شرکت بوتان

دریافت کاتالوگ
icon

قیمت مناسب

icon

خرید آسان

icon

ارسال کالا

icon

تحویل درب منزل

میزان رضایت خود از این محصول؟

- +
توضیحات محصول
مشخصات فنی
دیدگا ها
ثبت دیدگاه

رادیاتورهای حوله خشک کن بوتان دارای آکس 50 سانتیمتری می باشند. این محصول دارای بدنه فولادی به روش ریخته گری پروفیلی بوده و در سه مرحله بوسیله رنگ های اپوکسی پودری رنگ آمیزی و تثبیت رنگ میشوند. این محصول نسبت به متراژ حمام یا سرویس بهداشتی انتخاب شده و نصب آن در ارتفاع بالاتری نسبت به رادیاتور های زمینی انجام میگیرد.

حوله خشک کن های بوتان دارای نشان استاندارد ایران بوده و با داشتن بازدهی حرارتی بالا، پوشش مقاوم در برابر زنگ زدگی، طراحی ساده و وزن کم مدلی محبوب در بین خریداران این محصول می باشند. جهت حمام و سرویس های بهداشتی تا 2 متر مربع از حوله خشک کن 7 لول با ارتفاع 40 سانتیمتری میتوان استفاده نمود. ظرفیت گرمایشی حوله خشک کن فولادی 7 لول بوتان 250 کیلوکالری در ساعت میباشد. لوازم مورد نیاز برای نصب این محصول تنها شیر و زانو و مغزی اتصال میباشد.

رادیاتور حوله خشک کن فولادی بوتان ۷ لول یکی دیگر از انواع حوله خشک کن هایی است که شرکت بوتان آن را ساخته و به مصرف کننده ها ارائه می دهد. از مهمترین مزیت های این دستگاه می توان به نصب و تعمیر آنها اشاره نمود. که بسیار ساده است و در واقع تا حدود زیادی خود کاربر نیز می تواند نسبت به نصب و هواگیری آنها اقدام کند.

این سیستم گرمایشی دارای گرمایش بسیار ملایم و تدریجی است. که قادر است به مرور زمان سرمایش موجود در محیط را با گرمایش عوض نماید. این دستگاه دارای ظاهری بسیار زیبا است. که آن را مناسب استفاده در درون ساختمان های گوناگون قرار می دهد. و در واقع به این شکل موجب می شود علاوه بر ایجاد دکوراسیون زیبا برای ساختمان گرمایش آن نیز تامین شود. 

 

جنس بدنه و پوشش

پس از اندازه، جنس بدنه حوله خشک کن نیز اهمیت بسیاری دارد. به دلیل اینکه حوله خشک‌کن در معرض رطوبت همیشگی قرار دارد و نیز از آن استفاده زیادی می‌شود، لازم است که از دارای استحکام کافی باشد. بدنه حوله خشک کن بوتان مدل 7 لول از جنس فولاد ساخته شده است. فولاد فلزی است که در برابر زنگ‌ زدن و خوردگی مقاوم است.

یکی از مواردی که در مورد حوله خشک کن فولادی بوتان بایستی به آن اشاره کرد، هدایت گرمایی آن است. همچنین آلیاژ فولاد به دلیل خصوصیات خود مانع از جذب رسوب در رایاتور حوله خشک کن می‌شود که بنابراین نیاز به هواگیری آن را کمتر می‌کند. بر روی بدنه زیبای فولادی این حوله خشک کن پوششی از جنس رنگ پودری الکترواستاتیک قرار گرفته که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی دارد.

 

مشخصات :

رادیاتور حوله خشک کن فولادی بوتان ۷ لول محصولی زیبا و دوست داشتنی است. که این شرکت توانسته است آن را با استفاده از بهترین تجهیزات در دسترس ساخته و به بازار روانه نماید. این رادیاتور دارای کیفیت منحصر به فرد و همینطور راندمان و بازدهی بسیار مناسبی است.

که مصرف کننده های زیادی را متقاعد نموده است از این دستگاه به همراه سیستم های تامین گرمایش مانند موتورخانه و یا با حجم و راندمان بالاتر از پکیج ها استفاده کنند. به عنوان یک محصول منحصر به فرد از سری محصولات شرکت بوتان است که دارای مزیت های متعدد و همینطور مشخصات بسیار خاصی است. که توانسته است مصرف کننده هاس زیادی را به خود جلب کند.

رادیاتور حوله خشک کن فولادی بوتان ۷ لول همانطور که از نامش مشخص است دارای ۷ لوله است که دارای نصب دیواری می باشد. در واقع از این رادیاتور علاوه برگرم کردن فضای حمام،میتوان برای خشک کردن حوله ها،دستمال ها و لباس های کوچکی که جای زیادی نمی گیرند استفاده نمود.

 

توضیحات

فن آوری ایتالیا
دوام و طول عمر بالا
مقاوم در برابر خوردگی
توان حرارتی بالا
انتقال سریع و یکنواخت گرما
بدون نشتی با بهره گیری از فن آوری بریزینگ
پوشش رنگ الکترواستاتیک با کیفیت و ماندگاری طولانی
سهولت و سرعت نصب
قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی
ارزان ترین پکیج شوفاژ دیواری بوتان
موتورخانه مرکزی
سیستم های خورشیدی
بویلر چگالشی
۵ سال ضمانت از تاریخ تولید
دارای استاندارد ملی ایران و نشان کیفیت اروپا CE

 
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

محصولات مرتبط

تلگرام اینستاگرام آپارات