پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← بررسی دلایل خاموش شدن پکیج بوتان
 بررسی دلایل خاموش شدن پکیج بوتان

محصولات تخفیف دار

perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

بررسی دلایل خاموش شدن پکیج بوتان

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

علت خاموش شدن پکیج بوتان چیست؟ تصور اینکه بعد از خستگی های روزانه مشغول استعمام گرفتن در حمام باشید و به یک دفعه آب سرد می شود حقیقتا بسیار ازاردهنده  است. اما متاسفانه خاموش شدن پکیج بوتان ممکن است برای بسیاری از مصرف کنندگان رخ دهد و طبیعتاً لازمه پیشگیری از بروز این مشکل اقدام به موقع جهت سرویس پکیج دیواری کنید.

در صورتی که شما نیز از پکیج بوتان استفاده می کنید و با این مشکل مواجه هستید و یا هنوز این اتفاق برای پکیج بوتان شما رخ نداده است نیز، مطالعه این موضوع می تواند برای یافتن علت خاموش شدن پکیج بوتان و نحوه برطرف کردن این مشکل کمک بزرگی به شما کند.

اگر در خانه از پکیج دیواری استفاده می‌کنید، احتمالا حداقل یک بار با مشکل خاموش شدن پکیج و یا خاموش و روشن شدن پکیج مواجعه شده‌اید. آیا می‌دانید علت جوش آوردن پکیج  چیست یا علت خاموش شدن پکیج چیست؟ یا اینکه چرا پکیج خاموش می شود وقتی که روی حالت زمستانه باشد درصورتیکه در حالت تابستانی کار می‌کند؟

استفاده از پکیج دیواری ایرتورپن کمک زیادی کرده تا بدون اینکه نیاز به موتورخانه‌های پر سروصدا و پر هزینه از آب گرم استفاده کنیم. با ما همراه باشید تا به بررسی مهم‌ترین دلیل خاموش شدن پکیج دیواری بپردازیم. در این جا علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل بیتا، ایران رادیاتور و سایر برندها در دو حالت زمستانه و تابستانه بیان خواهیم کرد.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

سوالات متداول

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان در حالت تابستانه چیست؟

علت خاموش و روشن شدن پکیج بوتان در حالت تابستانه می تواند خرابی میکروسوئیچ، پایین بودن فشار بار پکیج، سوختن شیر موتوری، وجود مشکل در سنسور مدار مصرفی، خرابی برد و … باشد. برای رفع مشکل و تعمیر اصولی دستگاه بهتر است پکیج و قطعات آن توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه چیست؟

علاوه بر مورد گفته‌شده، علت خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه می‌تواند به دلیل خراب شدن کلید تنظیم دمای گرمایش، کار نکردن ترموستات اتاقی و باز بودن شیر بای‌پس هم باشد. اگر مسئله جدی باشد باید نسبت به تعمیر پکیج بوتان اقدام فرمایید.

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا چیست؟

نصب بد دودکش یا خرابی پر شر دود یا نصب دودکش در یک جای نامناسب جزء مهم ترین علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا و بیتا و اپتیما پارما و مدل های دیگر می باشد. بهتر است هر چه سریعتر برای برطرف کردن این مشکل از یک تعمیر کار پکیج حرفه ای کمک بگیرید.

 

علت خاموش و روشن شدن پکیج بوتان چیست؟

فشار گاز ورودی به شیر کنترل گاز و همین‌طور خروجی از شیر کنترل گاز را با دستگاه فشارسنج میلی بار چک کنید . سنسور حرارتی پکیج بوتان را با سنسور جدید تعویض کرده و مجددا پکیج را تست کنید . پرشر سوئیچ هوا و مجموعه فن را بررسی نمایید .

 

علت خاموش و روشن شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه چیست؟

علاوه بر مورد گفته‌شده، علت خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه می‌تواند به دلیل خراب شدن کلید تنظیم دمای گرمایش، کار نکردن ترموستات اتاقی و باز بودن شیر بای‌پس هم باشد. اگر مسئله جدی باشد باید نسبت به تعمیر پکیج بوتان اقدام فرمایید.

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل بیتا چیست؟

نفوذ هوا در سیستم رادیاتورها اصلی ترین علت خاموش شدن پکیج دیواری بیتا می باشد که می تواند در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد کند. وقتی هوا به داخل سیستم نفوذ یابد، پمپ به ناچار هوا را به گردش می اندازد و این هوا در داخل مدار به جریان می افتاد.

 

چرا پکیج بوتان خاموش می شود؟

همانگونه که عنوان کردیم، خاموش شدن پکیج بوتان در اثر بروز ایراد در بخش‌های مختلف این سیستم گرمایشی به وقوع می پیوندد. نوع ساخت پکیج دیواری به گونه‌ای است که همواره باید منتظر بروز خطا و ایراد در قسمت های مختلف آن باشید. به‌ عنوان ‌مثال گرم نشدن آب پکیج بوتان دلایل مختلفی نشأت می‌گیرد. خرابی برد پکیج و عدم تشخیص و تشکیل شعله از جمله دلایل بروز این خطا می توانند عنوان شوند.

علاوه بر این موارد، گاهی اوقات خطاهایی بر روی نمایشگر پکیج بوتان ارسال شده که بروز مشکل در این سیستم گرمایشی را به شما اطلاع می دهد. به عنوان مثال هنگامی که ارور E5 پکیج بوتان را مشاهده کردید، باید بدانید که قطع شدن NTC مدار گرمایش موجب بروز این خطا در سیستم شده است. با بررسی بخش های مربوطه، روی به رفع ارور مورد نظر بیاورید.

این شرایط برای خاموش شدن پکیج بوتان نیز به وقوع می‌پیوندد. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، چندین علت می‌ توانند در خاموش و روشن شدن مداوم شدن پکیج بوتان، اثرگذاری خود را نشان دهند.

 

دلایل خاموش شدن پکیج دیواری چیست؟

به دلیل محبوبیت پکیج‌های دیواری، خدمات تعمیر آن‌ها متقازیان بالایی دارد.برای رفع علت جوش آوردن پکیج و علت خاموش شدن پکیج یکی از پردرخواست ترین خدمات مشتریان از تعمیرکاران می باشد.

عیب یابی پکیج بوتان و برندهای پر کاربرد این مبدل حرارتی در تشخیص خطا، رفع سریع آن در نتیجه بالا رفتن عمر استفاده این دستگاه تاثیر زیادی دارد. پیدا کردن دلیل خاموش شدن ناگهانی پکیج همانند علت یکسره روشن ماندن پکیج از اهمیت بالایی برخوردارمی باشد.

از آن جا که همه پکیج ها از جمله پکیج بوتان از طریق گاز و برق کار می کند، دو عامل اصلی یعنی قطع بودن گاز و برق دستگاه می توانند دلایل اصلی خاموش شدن آن باشد. پس در اولین مرحله به منظور اقدام برای یافتن علت خاموش شدن دستگاه باید گاز و برق ورودی به سیستم را چک کنیم.

سومین عامل اصلی در خاموش شدن دستگاه مربوط به سوختگی برد کنترل است، که معمولاً این عامل در آخرین مرحله عیب یابی سیستم بررسی خواهد شد. لازم به ذکر است که تشخیص قطع بودن گاز ورودی به پکیج بوتان تحت هیچ شرایطی سخت نیست نیست، چرا که در این حالت چراغ قرمز دستگاه روشن می شود و هر فردی با کمتری  اطلاعات فنی می تواند متوجه این مشکل شود.

 

دلایل خاموش شدن پکیج دیواری چیست؟

 

وجود هوا در سیستم پکیح

 

دیگر دلیل خاموش شدن پکیج بوتان وجود هوا در سیستم پکیح می تواند باشد، زمانی که در سیستم پکیج هوا وجود داشته باشد، ممکن است این موضوع جلوی جریان یافتن آب در سیستم را بگیرد. در چنین شرایطی برد به پکیج دستور خاموش شدن  می دهد. برای جلوگیری از چنین مشکلی و همچنین راه حل آن می توانید هر از چند گاهی هواگیری سیستم را انجام دهید. هواگیری باعث می شود هوای موجود در سیستم خالی شود و دیگر ایجاد مشکل نکند.

 

خراب بودن پمپ پکیج دیواری

 پکیج را باز کنید و ببینید آیا مشکل از پمپ است یا خیر. خرابی پمپ پکیج باعث می شود که آب مورد نیاز جاری دن دز دستگاه نباشد. در صورت  بروزخرابی این قطعه باید یا یک متخصص تعمییرات پکیج تماس بگیرید.  در واقع وقتی پمپ خراب باشد، هیچ آبی در مدار سیستم به گردش در نمی آید و پکیج دچار مشکل می شود.

به همین علت برد پکیج  فرمان روشن شدن دستگاه را نمی دهد.  البته گاهی پمپ به طور کامل نسوخته و اثر خرابی آن بصورت خاموش و روشن شدن های پشت سر هم  نمایان می شود. ابتدا میزان آسیب دیدگی پمپ را بررسی می کنیم. گاهی پیش می آید که به دلیل قطع بودن یکی از سیم های ارتباطی بین پمپ و پکیج آن را از کار می اندازد سیم را دوباره وصل کنیم تا مشکل برطرف شود.

به منظور بر طرف کردن این مشکل باید ابتدا میزان خرابی پمپ چک شود، زیرا در برخی موارد قطع بودن یکی از سیم های ارتباطی بین پمپ و پکیج سبب کار نکردن آن خواهد شد که با نصب دوباره سیم مشکل به خودی خود حل خواهد شد.حتی در اکثر موارد مشکل پمپ به دلیل جام کردن آن باشد، پمپ قابل تعمیرمی باشد و نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

 

کم بودن آب در مدار

 گاز و برق که برای روشن شدن و کار کردن دستگاه بسیار ضروری می باشد، وجود آب کافی در مدار پکیج نیز بسیار مهممی باشد.به همین دلیل در صورتی که میزان آب درون دستگاه از حد مشخص شده آن کمتر باشد، کلید نیم بار پکیج وارد عمل شده و مانع از روشن شدن آن  خواهد شد.عوامل مختلفی می توانند سبب کاهش آب درون مدار دستگاه شود که از آن جمله می توان به وجود نشتی در مسیر، خرابی منبع انبساط و همچنین وجود مشکل در شیر پرکن پکیج اشاره کرد.

 

راه حل رفع این مشکل:

برای رفع این مشکل باید ابتدا از کم بودن آب درون دستگاه مطمئن باشیم، پس برای دستیابی به این هدف فشار پکیج را با کمک فشار سنج موجود بر روی دستگاه چک می کنیم.چنانچه فشار پکیج کمتر از 1.5 بار باشد، از طریق باز کردن شیر پرکن پکیج مقدار آب مورد نیاز برای دستگاه را تامین می کنیم و سپس بلافاصله شیر پرکن را می بندیم تا مشکل رفع شود.

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان

 

هواگرفتگی مدار گرمایش

 

هوا داشتن سیستم گرمایش یا رادیاتورها یکی از مشکلات بسیارفراوانی است و بیشتر قبل از آغاز به کار دستگاه در حالت زمستانه خود را نشان خواهد داد.وجود هوا در مدار گرمایش اختلال زیادی را در کل دستگاه ایجاد خواهد کرد، در این صورت که وقتی هوا درون سیستم زیاد باشد، پمپ پکیج به جای به گردش در آوردن آب مجبور خواهد شد که هوا را در داخل مدار بچرخاند.در نتیجه برد کنترل دستگاه تشخیص کمبود آب در مدار را ارسال خواهد کرد و مانع از علت روشن نشدن پکیج بوتان می شود. لازم به ذکر است که یکی از نشانه های  هوا در مدار بالا بودن بیش از حد فشار پکیج است.

 

راه حل رفع این مشکل:

ساده ترین کار به منظور رفع این مشکل اقدام به هواگیری رادیاتورها  است که با باز کردن شیر هواگیری رادیاتور به راحتی قابل انجام است.

 

عدم تخلیه دود از پیکج

محصولات حاصل از احتراق دستگاه باید از طریق مجرای دودکش و با کمک قطعاتی همچون پرشر دود و پرشر هوا از پکیج خارج شوند .

در غیر این صورت سنسور دود فرمانی مبنی بر روشن شدن پکیج را به برد دستگاه صادر نمی کند .

زیرا کار کردن دستگاه در این حالت خطرات زیادی را برای مصرف کننده به همراه دارد .

راه حل رفع این مشکل :

عواملی متعددی مانند عدم نصب صحیح دودکش پکیج ، کم یا زیاد بودن ارتفاع دودکش ، خرابی پرشر دود و یا حتی نصب دودکش در محل نامناسب سبب بروز این مشکل می شوند که تمامی این عوامل را می توان با کمک تعمیرکار پکیج بررسی و رفع کرد .

 

انسداد و گرفتگی مدار گرمایش

هرگونه اختلال در حرکت آب در مدار گرمایش (مانند نبود آب کافی در مدار گرمایشی و هوا گرفتن آن) می‌تواند دلیل خاموش شدن پکیج دیواری شما باشد.درنتیجه، علت خاموش شدن پکیج شما ممکن است وجود گرفتگی در لوله‌ها باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل گرفتگی وجود رسوب می باشد که یک سرویس‌کار متخصص با نصب پکیج می‌تواند این مشکل را رسوب زدایی پکیج گرمایشی به‌ راحتی برای شما حل کند تا مشکل بر طرف شود.

 

 خراب شدن پمپ پکیج می تواند علت خاموش شدن پکیج باشد

یکی دیگر از علت های خاموش شدن پکیج بوتان خرابی پمپ سیرکولاتور آن است. توجه داشته باشید که معمولا این پمپ‌ها به یکباره از کار نمی‌افتد، بلکه ابتدا کم کار شده و پس از مدتی می‌سوزند. اگر پس از چند ثانیه روشن ماندن، پکیج خاموش می شود، اصطلاحاً پمپ جام کرده و با یک سرویس ساده مشکلش رفع خواهد شد.اگر پمپ سوخته باشد پکیج اصلا روشن نخواهد شد در این حالت مدار گرمایش کاملا سرد است؛ اما در صورت ضعیف شدن آن، پکیج خاموش و روشن می‌شود.

 

 خراب شدن پمپ پکیج می تواند علت خاموش شدن پکیج باشد

 

فعال شدن سنسور دود

زمانی که دود  کامل از پکیج خارج نشود سنسور فعال شده است و در نتیجه  با فعال شدن سنسور دود پکیج خاموش و روشن می شود. ابتدا هواگیری کنید  و بعد مشکل گرفتگی دودکش را برطرف کنید.

 

خرابی فن پکیج

در کنار قطعاتی مانند پرشر دود ، پرشر هوا و همچنین دودکش مناسب قطعه دیگری به نام فن دستگاه به خروج دودهای حاصل از احتراق به خارج از ساختمان کمک می کند . 

لذا در صورتی که در پکیج های بوتان مدل فن دار آن مشکلی در فن دستگاه وجود داشته باشد ، دود در مسیر باقی مانده و باعث می شود پکیج روشن نشود .

راه حل رفع این مشکل :

در اکثر موارد که فن دستگاه دچار مشکل می شود ، به احتمال زیاد موتور آن سوخته است . بنابراین بهترین کار تعویض فن سوخته با فن جدید می باشد . و یا اگر نسوخته باشد ممکن است بخاطر کثیفی و گرد و غبار نیاز به سرویس داشته باشد .

 

گرفتگی لوله های رادیاتور

علت خاموش شدن پکیج بوتان ممکن است  انسداد لوله هایی که به پکیج متصل شده اند باشد . این مشکل بسیار خطرناک است و باید به سرعت به حل آن رسیدگی کنیم.تا آ ب را از طریق باز کردن  شیر پایین رادیاتور تخلیه کنیم. با ادامه داشتن این اختلال با همکاران ما برای رفع مشکل  تماس بگیرید.

 

جوش آوردن پکیج و علت جوش آوردن پکیج

همانطور که می دانید پکیج ها دارای یک حد استاندارد در میزان حرارت و گرما هستند و چنانچه میزان دمای آب در مدار بیش از اندازه بالا برود ، پکیج به اصطلاح جوش می آورد . پس به منظور حفظ امنیت دستگاه به صورت خود به خود خاموش می شود .

راه حل رفع این مشکل :

عوامل مختلفی از جمله وجود مشکل در کلید تنظیم دما ، مسدود بودن مسیر گردش آب ، خرابی کلید  NTC ، رسوب گرفتن مبدل پکیج ، خرابی کلید بای پاس، عدم تنظیم شعله گاز و همچنین کثیف بودن صافی برگشت آب می توانند سبب جوش آوردن پکیج شوند .

بنابراین بهترین کار در این حالت این است که تا قبل از یافتن دلیل اصلی این مشکل و رفع آن پکیج را روشن نکرده و سریعا با تعمیرکار پیکج تماس بگیرید .

 

جوش آوردن پکیج و علت جوش آوردن پکیج

 

فشار کم گاز در پکیج

همانطور که قطع بودن گاز ورودی به پکیج مانع روشن شدن آن می شود ، کم بودن فشار گاز نیز باعث خاموش و روشن شدن دستگاه می شود .

علت اصلی کم بودن فشار گاز مربوط به تنظیم نبودن هوای گاز می باشد، که در این حالت پکیج یا روشن نمی شود و یا در صورت تشکیل شعله پکیج دائما روشن و خاموش خواهد شد.

راه حل رفع این مشکل :

شما می توانید با کمک مجری تعمیرکار پکیج مشکل کم بود هوای گاز ورودی به پکیج را بررسی کرده و تنظیم کنید . اما در برخی موارد ژیگلور گاز دچار مشکل است که نیاز به بررسی های بیشتر دارد .

 

قطعی برق و گاز

یکی از علت های خاموش شدن پکیج بوتان قطعی برق و گاز می باشد . پکیج بوتان و تمامی پکیج ها با برق و گاز و یا هر دوی این ها کار می کنند و منبع تغذیه دستگاه این دو هستند و در صورت قطعی جریان هر یک ، دستگاه از کار خواهد افتاد .  برای بررسی مشکل و پیدا کردن علت خاموش شدن پکیج، ورودی برق و گاز باید چک شود . ورودی را به دقت چک کنید و مطمعن شوید انرژی در آن ها جریان دارد . گاه مقدار آن کم است و باید تنظیمات آن را به حالت استاندارد برگردانید . بسیاری از این مشکلات را می توانید با کمک گرفتن از دفترچه ی راهنما برطرف کنید .

 

خراب شدن الکترود یون پکیج

خرابی الکترود یون پکیج نیز می‌تواند علت خاموش شدن  دستگاه در منزل شما باشد. وظیفه این قطعه تشخیص شعله می باشد. در صورت  ایراد، شعله تشخیص داده نخواهد شد و پکیج روشن نمی‌شود.در این حالت سرویس‌کار برای رفع مشکل خاموش شدن پکیج، الکترود پکیج دیواری شما را تعویض خواهد کرد، و یا فاصله آن را تنظیم می کند.

 

خراب شدن الکترود یون پکیج

 

علت خاموش و روشن شدن پکیج بوتان در حالت تابستانه

همانطور که میدانید پکیج در حالت تابستان تا زمانی که شیر آبگرم مصرفی را باز نکنید غیر فعال و خاموش میباشد و به محض باز کردن شیر آب مصرفی برد کنترل توسط سنسوری که وظیفه گزارش باز شدن آب مصرفی به برد را دارد متوجه باز بودن آب شده و سریعا به قطعات مربوطه دستور میدهد تا پکیج شروع به کار کند و آب مصرفی را گرم کند ، حالا اگر به هر دلیلی با باز کردن شیر آب مصرفی پکیج هیچ عکس العملی نداشته باشد و آب مصرفی گرم نشد در حالت کلی علت روشن نشدن پکیج در حالت تابستانه به موارد زیر مربوط میشود :

پایین بودن فشار بار پکیج
خرابی فلوسوئیچ و یا فلومتر و یا سوختن انگشتی فلومتر
سوختن شیر موتوری و ماندن روی حالت زمستان
معیوب بودن سنسور مدار مصرفی
خرابی پرشر سوئیچ هوا و یا گیر بودن پروانه فن
معیوب بودن فنر سوپاپ بایپاس
خرابی پمپ در پکیج دو مبدل
رسوب داشتن مبدل ثانویه
خرابی برد کنترل

 

هیچکدام از موارد بالا علت خاموش شدن پکیج شما نبود؟

اگر هیچکدام از موارد گفته شده علت خاموش شدن پکیج شما نباشد، احتمالا مشکل از برد پکیج بوتان و دیگر برندها است. ممکن است دقت برد کمتر باشد و دیگر برای مثال: قادر به تشخیص شعله نباشد و پکیج خاموش شود.با توجه به پیچیدگی و حساسیت این قطعه، بهترین کار کمک گرفتن از متخصصان خبره می‌باشد.

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات