پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

مزایای حوله خشک کن بوتان در چیست؟

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← مزایای حوله خشک کن بوتان در چیست؟
مزایای حوله خشک کن بوتان در چیست؟

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

مزایای حوله خشک کن بوتان در چیست؟

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

حوله خشک کن چیست ؟ همانطور که از اسم این نوع رادیاتورها بر می آید از آن در حمام استفاده می کنند و به عنوان یک دستگاه برای خشک کردن لباس ها و حوله ها می باشد. حوله خشک کن ها به گونه ای طراحی شده اند که بر روی دیوار نصب می شود تا فضای کمتری در حمام اشغال کنند و همین امر منجر به محبوبیت بیشتر آن شده است.

حوله خشک ها ظاهری بسیار شیک و مدرن دارند و برای تمامی منازل در تمامی نقاط جهان قابل استفاده می باشند و شما می توانید بدون لوله کشی از حوله خشک کن ها استفاده نماید. همچنین از دیگر قابلیت های حوله خشک کن ها می توان به توانایی تطبیق با هر نوع وسیله گرمایشی در منزل اشاره کرد.

 

کاربرد حوله خشک کن چیست؟

حالا که می‌دانیم حوله خشک کن چیست، به سراغ کاربرد آن می‌رویم. در مقدمه اشاره کوچکی به این مورد داشتیم که این وسیله کاربردهای بیشتری علاوه بر خشک کردن حوله دارند؛ کاربردها و مزایای حوله خشک کن عبارت‌اند از:

در وهله اول، مهمترین کاربرد حوله خشک کن به‌عنوان یک وسیله گرمایشی، از حوله خشک کن برقی ایرانی گرفته تا انواع حوله خشک کن خارجی و سایر مدل‌ها که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، گرم کردن فضاست.

همانطور که از نام دستگاه هم مشخص است، یک مورد دیگر از کاربرد حوله خشک کن، استفاده از آن برای خشک کردن حوله‌ها، دستمال‌ها و لباس‌های کوچک است. یک مورد جالب در کاربرد حوله خشک کن این است که این دستگاه می‌تواند با دمای مشخص و کنترل رطوبت فضا، از رشد قارچ‌ها و کپک‌ها به‌دلیل رطوبت جلوگیری کند.

طراحی زیبای انواع حوله خشک کن‌ (فارغ از کارایی‌شان) آنها را به یک وسیله دکوری زیبا نیز برای استفاده در دکوراسیون تبدیل می‌کند. کاربرد و نحوه استفاده از حوله خشک کن به حمام و سرویس‌های بهداشتی محدود نمی‌شود، از این دستگاه می‌توان در ورودی ساختمان، اتاق خواب، انباری، زیرزمین و حتی آشپزخانه نیز استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای حوله خشک کن این است که می‌توان آن با هدف صرفه‌جویی در هزینه و انرژی به جای رادیاتورهای معمولی در اتاق‌ها و فضاهای کوچک نصب کرد.

 

کاربرد حوله خشک کن چیست؟

 

مزایای حوله خشک کن

آشنایی با مزایای رادیاتور حوله خشک کن به ما کمک می‌کند مطمئن شویم آیا به چنین وسیله‌ای در منزل نیاز داریم یا خیر. اگر در رابطه با خرید حوله خشک کن تردید دارید، بد نیست نگاهی به مزایای آن بیندازید.

 

1) قابل استفاده برای گرم کردن محیط

این رادیاتور حوله خشک کن بوتان فقط مختص به حمام و دستشویی نیستند‌. از حوله خشک کن به‌عنوان یک وسیله گرمابخش در آشپرخانه‌ها، ورودی ساختمان، انباری‌ها، زیر زمین‌ها و حتی در اتاق‌های خواب کوچک نیز استفاده می‌شود‌.

 

2) تنوع بالا در شکل و ابعاد

انتخاب رادیاتور مناسب برای ساختمان‌ها بسته به عملکرد سیستم گرمایشی مرکزی آن دارد. این رادیاتورها به دلیل اینکه دارای انواع مختلفی هستند بر اساس جنس، اشکال و ابعاد دسته‌بندی می‌شو‌ند و دست خریدار را برای انتخاب مناسب بر اساس دکوراسیون داخلی ساختمان باز می‌گذارند.

 

3) دارای جنس های متنوع

رادیاتورهای حوله‌ای از نظر جنس در سه دسته فولادی، آلومینیومی و شیشه‌ای قرار می‌گیرند. به طور معمول حوله خشک کن‌های آلومینیومی ظاهر زیبا و وزن سبکی دارند و با دکوراسیون داخلی سازگار می‌شوند. از سوی دیگر محصولات فولادی به خوبی گرما را در درون خود نگه می‌دارند و برای محیط‌هایی با آب سخت بسیار مناسب هستند.

 

4) سازگاری با آب مناطق مختلف

انواع حوله خشک کن‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با آب مناطق مختلف سازگاری داشته باشند. بنابراین فرقی نمی‌کند در کدام نقطه ایران زندگی می‌کنید و با چه نوع آبی سروکار دارید؛ این دستگاه با همه محیط‌های مختلف سازگار است.

 

سازگاری با آب مناطق مختلف

 

5) قابلیت کنترل رطوبت در محیط

این رادیاتورها علاوه بر خشک کردن حوله و لباس‌ها می‌توانند با کنترل رطوبت و درجه حرارت، از رشد هرگونه قارچ و کپک در آشپزخانه و حمام جلوگیری کنند‌.

 

6) صرفه جویی در مصرف انرژی

این رادیاتورها را می‌توان در اتاق‌های کوچک نصب کرد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود‌.

 

7) قیمت مناسب

حوله خشک کن توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. به عنوان مثال می‌توانیم به شرکت ایران رادیاتور و بوتان اشاره کنیم. میانگین قیمت این رادیاتورها در بازار ایران از ۲۰۰ هزارتومن تا ۱۴ میلیون است. شما می‌توانید از بین این قیمت‌ها محصول مناسب و معقول خود را پیدا کنید. برای استعلام قیمت انواع حوله خشک کن بوتان به لینک درج شده مراجعه کنید.

 

نحوه انتخاب مدل حوله خشک کن مناسب

آب گرم موجود در این وسیله با اتصال به پکیج و یا موتورخانه تولید می شود بنابراین لازم است سیستم گرمایشی ساختمان خود را برای انتخاب یک حوله خشک کن مناسب بررسی نمایید.

اگر در مکان نصب، لوله هایی برای اتصال وجود داشته باشد می توانید از مدل آبی آن استفاده نمایید. اگر قابلیت اتصال به سیستم گرمایشی ساختمان وجود نداشته باشد در این صورت شما می توانید از مدل برقی حوله خشک کن استفاده نمایید زیرا در مدل برقی آب توسط المنت های موجود، بدون اتصال به سیستم گرمایشی ساختمان گرم می شود.

 

نحوه انتخاب مدل حوله خشک کن مناسب

 

برند های تولید کننده حوله خشک کن

امروزه یک وسیله گرمایشی بسیار پرکاربرد است که در اکثر منازل مسکونی استفاده می شود که برند های مختلفی مثل بوتان، ایران رادیاتور، آنیت و کریستال به تولید و عرضه این محصول می پردازند.

برند بوتان موفق به تولید با ظرفیت حرارتی بسیار بالا شده است، حوله خشک کن بوتان از جنس فولادی و در رنگ سفید عرضه می شود. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت این محصولات در برابر خوردگی مقاوم می باشند که نشان دهنده کیفیت بسیار بالا محصولات برند بوتان است.

آنیت از معروف ترین برند های تولید کننده حوله خشک کن است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و در مدل های دکوراتیو و در رنگ های متنوع به بازار عرضه می کند.

 

شکل ظاهری و جنس بدنه حوله خشک کن

در ادامه توضیح مقوله حوله خشک کن چیست به بررسی اشکال رایج این دستگاه می پردازیم. شکل ظاهری این دستگاه به صورت نردبانی می باشد که طراحان آن را به سبک های گوناگون و با متریال مختلفی آن ها را طراحی و تولید کرده اند. در ادامه اشکال رایج و متریال مشهور مورد استفاده در تولید این وسیله معرفی شده اند.

 

شیشه ای

این دستگاه که قسمت عمده آن را شیشه تشکیل می دهد، بسیار زیباست و کاربرد تزیینی زیادی دارد و یکی از مزایای آن علاوه بر زیبایی این است که گرما را به طور یکسان در همه سطح خود به محیط اطراف می دهد. لازم به ذکر است که نیازی نیست نگران باشید که چون جنس آن شیشه است ممکن است خرید آن به صرفه نباشد چون شیشه های آن طوری ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.

آلومینیومی

این نوع حوله خشک کن بیشتر برای نصب در حمام و سرویس بهداشتی توصیه می شود و دلیل آن هم مقاومت بالای آن در برابر رطوبت فضاست. همچنین جهت مشاهده کامل و خرید حوله خشک کن های آلومینیومی می توانید از وبسایت لوتوس رادیاتور استفاده کنید.

استیل

این نوع دستگاه نسبت به سایر انواع آن وزن بیشتری دارد و گران تر از سایر انواع است و چون از نظر ظاهری براق است زیبایی خاصی به دکوراسیون فضای مورد استفاده می دهد.

 

سخن پایانی

همانطور که گفته شد حوله خشک کن نوعی رادیاتور است که اغلب در فضاهای حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان خرید این محصول باید مزیت‌ها و معایب را به‌طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار داده و متناسب با ساختمان خود رادیاتور را انتخاب کنید که در آینده دچار مشکل نشوید.

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات