پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

انواع حوله خشک کن +خرید آنلاین انواع حوله خشک کن

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← انواع حوله خشک کن
انواع حوله خشک کن

محصولات تخفیف دار

Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

انواع حوله خشک کن

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

حوله خشک کن به عنوان یکی از وسایل گرمایشی کاربردی است که امروزه بسیار طرفدار دارد. خیلی از افراد دوست دارند که در حمام خانه خودشان از حوله خشک کن بهره مند شوند  تا بتوانند بعد از حمام، حوله ای گرم و نرم داشته باشند و از سرماخوردگی پیشگیری نمایند. اما همه ی کاربرد حوله خشکن ها در اینجا به اتمام نمی رسد. با ما همراه باشید تا در رابطه با سایر کاربرد ها و انواع حوله خشکن ها و ... اطلاعاتی کسب نمایید.

 

حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن بوتان وسیله ای است که حالتی نردبانی شکل دارد و در حمام نصب می شود. این وسیله از طریق لوله کشی به پکیج متصل است و این موضوع باعث می شود که آب گرم در آن گردش پیدا کند و بتواند حوله و لباس های شما را به خوبی خشک کند.

کارکرد حوله خشک کن دقیقا مشابه کارکرد رادیاتور است و به همان طریقی که رادیاتور می تواند از طریق گردش آب گرم محیط خانه را گرم کند، حوله خشک کن نیز می تواند باعث شود که لباس ها و حوله شما خشک شوند و به راحتی بتوانید در فصل هایی مانند زمستان آنها را خشک کنید.

 

9f6646d8b444d866a189466e41f6bc51

 

برای اطلاع از لیست قیمت انوع حوله خشک کن بر روی لینک کلیک کنید.

 

کاربرد حوله خشک کن

مهمترین کاربرد حوله خشک کن ها از بین بردن رطوبت می باشد . رطوبت منجر به  قارچ می گردد  که برای سلامتی انسان خطرناک خواهد بود. موضوع مهمی که  برای خشک کردن لباس های کوچک بسیار مناسب می باشد  این حوله خشک کن ها به خصوص برای خانه هایی که فضای کافی برای پهن کردن لباس ها ندارند  ، بسیار کاربردی  می باشند.

 

  • خشک کردن لباس

یکی از مشکلاتی که زندگی آپارتمان‌نشینی با خود به همراه داشته است، نبود فضای مناسب برای خشک کردن لباس‌ها در برخی ساختمان‌ها و عدم دسترسی به نور کافی خورشید در این زمینه است. شما می‌توانید با استفاده از حوله خشک کن در کمترین زمان، لباس‌های خود را خشک کنید. علاوه بر این آویزان کردن حوله خیس پس از حمام کردن بر روی این دستگاه موجب می‌شود تا ضمن میکروب‌زدایی، بوی نم حوله در کمترین زمان از بین برود.

 

  • گرم کردن محیط

رادیاتورهای حوله خشک کن یکی از کاربردی‌ترین وسایل در تولید گرما هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک گزینه مناسب برای گرم نمودن فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی می‌توان استفاده کرد. در حالت کلی، حوله خشک کن نوعی از رادیاتور یا شوفاژ است که با کاربری گرم کردن محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت بهتر شما می‌توانید در مواردی که فضای کوچکی در اختیار دارید، برای کاهش مصرف انرژی از رادیاتور حوله ای برای گرم کردن آن استفاده کنید.

 

  • کاهش غلظت رطوبت هوا

محیط‌های حمام و سرویس بهداشتی به دلیل رطوبت بالا از میزان حساسیت بالایی برخوردار هستند. همان‌طور که می‌دانید رطوبت موجب بروز و رشد باکتری، کپک و قارچ‌ها می‌شوند. استفاده از یک حوله خشک کن در این محیط‌ها موجب می‌شود تا میزان رطوبت تا میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده و از بروز قارچ و باکتری در فضای حمام و سرویس بهداشتی جلوگیری نماید.

 

انواع حوله خشک کن از نظر انرژی مصرفی

حوله خشک کن برقی

با بهره مندی از حوله خشک کن های برقی می توان به سادگی  این دستگاه های گرمایشی را در فضاهایی که نیاز به آن ها است نصب کنید و بدون استفاده از سیستم حرارت مرکزی ساختمان، این حوله خشک کن های پرکاربرد را در محل مورد نظر خود نصب نمایید.

 

حوله خشک کن هیدرونیکی

حوله خشک کن هیدرونیکی نوع دیگری از حوله خشک کن محسوب می شود  که به سیستم پکیج اتصال داده می شود و به وسیله آن  با آب گرم عمل می نماید . ضمن اینکه این قابلیت  را دارند  به راحتی لباس های شما را خشک نمایند. چنانچه که از پکیج به عنوان وسیله گرمایشی بهره مند می شوید ، این نوع حوله خشک کن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که برای این وسیله باید لوله کشی موردنیازش را داشته باشید.

اکثر خانه هایی که از ابتدا از پکیج استفاده کرده اند، لوله کشی مربوط به این وسیله را در حمام دارند و شما به راحتی می توانید با خرید و نصب رادیاتور حوله خشک کن بوتان ، از امکاناتش استفاده نمایید .ولی در صورتی که لوله کشی نداشته باشید، نیاز است که لوله کش را خبر کنید تا برایتان این کار را انجام دهد و بتواند بستر نصب حوله خشک کن را برایتان فراهم سازد.

 

انواع حوله خشک کن ها:

رادیاتورهای حوله ای بر حسب جنس،نحوه ی عملکرد ،و تعداد لوله دسته بندی می شوند،

از لحاظ جنس:

1)آلومینیوم

2)فولادی

3)استیل ضد زنگ

4)شیشه ای 

از رادیاتورهای آلومینیومی به علت  وزن کم آن ها،می توان برای دیوارهایی با استحکام کمتر بهره برداری  کرد.

 

حوله خشک کن آلومینیومی

این حوله خشک کن ها از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند  و از لحاظ قیمت چون از آلومینیوم است هزینه کمتری هم دارد. این حوله خشک کن ها بسیار سبک هستند و یکی از مزیت هایی هم دارد این است که دچار زنگ زدگی نمی گردد .

 

حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن استیل تنوع بالایی دارد  که نقش بسیار زیادی را در زیبایی  بخشیدن به حمام شما اجرا می کند. این حوله خشک کن بسیار مقاوم است و سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید.

 

حوله خشک کن های شیشه ای

این انتخاب مناسب کسی است که  هدف آن  استفاده از رنگ های زیاد و ایجاد تنوع در حمام می باشد . زیرا این مدل ها علاوه بر مزیت سبکی وزن شان، از تنوع رنگی زیاد برخوردار بوده  و شفاف می باشند . یک مزیت دیگر این محصول سادگی آن در نصب می باشد. در واقع نصب این وسیله به زمان کمی نیاز دارد.

 

حوله خشک کن های فولادی (استیل)

این نوع حوله خشک کن 10 لول بوتان  ها اگر چه دارای وزن بیشتری می باشند و اتفاقا نصب آن ها هم به زمان بیش تری نیاز دارد اما نسبت به دو نوع دیگر پر کاربرد تر می باشند. امروزه در بسیاری از خانه های نو ساز یکی از انواع نمونه های فولادی وجود دارد و استفاده از آن بسیار معمول شده است. اگر انتخاب شما از مدل های فلزی است در هنگام خرید توجه کنید که حتما رنگ شده باشد. استفاده از نوع بدون رنگ این وسیله با توجه به قرار گرفتن آن در محیطی مرطوب بعد از گذشت زمان با زنگ زدگی مواجه خواهد شد.

 

2372-500x500

 

برای خرید حوله خشك كن 10 لول بوتان اینجا کلیک کنید

 

انواع حوله خشک کن از نطر منبع تامین انرژی

حوله خشک کن ها از نطر نحوه تامین سوخت و عملکرد به دو دسته، حوله خشک کن های برقی و حوله خشک کن های آبی تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر یک از این انواع حوله خشک کن خواهیم پرداخت.

 

انواع حوله خشک کن های برقی

نصب حوله خشک کن های آبی به اندازه حوله خشک کن های برقی ساده نمی باشد و نیاز به لوله کشی دارد، چرا که آب و مواد سیال با فشار از لوله های حوله خشک کن آبی عبور می کنند و به همین جهت سبب گرم شدن لوله ها می شوند.

لازم به ذکر است که حوله خشک کن های آبی به زمان زیادی برای گرم شدن نیاز ندارند و فلفور گرم می شوند اما حوله خشک کن های برقی به حداقل 15 دقیقه زمان برای گرم شدن نیاز دارند. حوله خشک کن های برقی یا الکتریکی، نصب بسیار ساده و راحتی دارند.

شما متناسب با طرح و مدلی که انتخاب می کنید، می ‌توانید انتخاب بهترین نوع حوله خشک کن برقی یا الکتریکی خود را روی دیوار نصب کنید و کابل آن را نیز به پریز برق متصل کنید؛ چرا که این مدل از انواع حوله خشک کن های الکتریکی یا همان برقی مستقل از سیستم گرمایشی منزل کار می‌ کند و اصلا نیازی به هیچ گونه آب و یا هر مایع دیگری ندارد. کارکرد این دستگاه به این صورت است که درون این حوله خشک کن های برقی کابل ‌هایی از جنس سلیکون به کار رفته است که میله ‌های حوله خشک‌ کن را گرم می‌ کنند.

هم‌چنین یکی از مزیت های حوله خشک کن های برقی این است که نیازی به لوله کشی نداشته و ضد زنگ می باشند. لازم به ذکر است که این مدل حوله خشک کن ها سبک وزن هستند و دارای کلید روشن و خاموش می باشند. حوله خشک کن های الکتریکی محدودیت مکانی ندارند و در هر جایی که پریز برق باشد می توان آن ها را نصب نمود.

 

انواع حوله خشک کن های آبی

نصب انواع حوله خشک کن های آبی یا به عبارتی دیگر هیدرونیکی، به سادگی حوله خشک کن های برقی نیست و برای نصب آن ها به تکنسین لوله کش ماهر نیاز است؛ به این دلیل که این رادیاتور ‌ها به سیستم گرمایشی آب داغ منازل متصل هستند و مانند یک رادیاتور و یا شوفاژ عمل می‌ کنند؛ به این صورت که آب یا مواد سیال با فشار از لوله های حوله خشک کن آبی عبور می‌ کند.

پس بهتر است که هنگام خرید حوله خشک کن حتما به سیستم گرمایشی ساختمان نیز توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از مزایای انواع حوله خشک کن هیدرونیکی یا همان آبی، این است که برای گرم شدن به زمان زیادی نیاز ندارد و فورا گرم می ‌شود.

در صورتی که همن طور که گفته شد در مدل حوله خشک کن های برقی، حداقل 15 دقیقه زمان برای گرم شدن دستگاه رادیاتور نیاز است. نکته ی مهمی که باید هنگام نصب انواع حوله خشک کن های برقی به آن دقت کرد این است که برای اینکه با خطر شوک الکتریکی هنگام لمس رادیاتور مواجع نشوید، باید آن را در فاصله حدودا 180 سانتی متر از وان و یا دوش حمام و در کل هر جایی که آب هست؛ نصب کنید.

البته برای حوله خشک کن چیست های آبی ملزم به رعایت این نکته نخواهید بود چرا که انواع حوله خشک کن های هیدرونیکی قابلیت نصب به کف و یا دیواره حمام و دیگر بخش های منازل را دارند و با برق کار نمی‌ کنند.

 

مزیت استفاده از حوله خشک کن در منزل

با روند تغییرات زندگی افراد و ساخت آپارتمان ها سبک زندگی افراد بسیار تغییر کرد. بدین جهت بهره مندی  از بالکن ها در فصل زمستان برای خشک نمودن لباس و یا حوله بسیار مشکل ساز شد. از این حیث ، نصب حوله خشک کن در حمام منازل علاوه بر زیبایی کارایی بسیار مهمی در خشک نمودن البسه به وجود آورد. حوله خشک کن ها علاوه بر این که به سادگی بدون آسیب رساندن به بافت حوله آن را خشک و تمیز نگه می دارد مانع از رشد باکتری ها به علت رطوبت موجود در حوله می گردد.

با آویزان کردن لباس های خود بر روی انواع حوله خشک کن مانع از آسیب به بافت لباس ها و حوله های با ارزش خود در اثر خشک شدن زمان بر آن ها در فضای منزل خواهید شد. ضمن اینکه  برای گرم کردن فضای حمام در فصل زمستان نیز می توانید از آن مصرف نمایید . این گزینه برای بانوانی که فرزندان خردسال در منزل دارند و امکان ایجاد بیماری در آن ها در فضای سرد حمام وجود دارد بسیار مهم است.

 

برای حوله خشک کن 14 لول اینجا کلیک کنید

 

نکات مهم هنگام خرید رادیاتور حوله خشک کن

انتخاب نوع: اولین نکته ای که هنگام خرید رادیاتور حوله خشک کن باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب نوع این قبیل از محصولات گرمایشی دیواری است .

جنس بدنه: توجه به جنس  دستگاه نیز مورد مهم دیگری می باشد. توجه داشته باشید که  نرخ تبدیل انرژی به گرما برای هر یک از رادیاتورهای فولادی، استیل، آلومینیومی و غیره کاملا با یکدیگر متفاوت است.

شیر کنترل کننده: از دیگر نکات مهمی که هنگام انتخاب و خرید رادیاتور حوله خشک کن باید به آن توجه داشته باشید، وجود شیر کنترل بر روی محصول است. پیشترها رادیاتورهای حوله خشک که به شکل  کاملا ساده عمل می نمودند که تنها با باز شدن شیر آب و جاری شدن آبگرم در لوله ها، گرم می گشتند. لازم به ذکر است که در حال حاضر  شما می توانید با تکیه بر تکنولوژی و مدرن تر شدن ساختار این نوع از محصولات گرمایشی تنها با استفاده از یک شیر کنترلر جریان آب، دمای گرمای آب و در نهایت میزان گرمای محیط مورد نظر خود را کاملا تحت اختیار خود قرار دهید.

ارتفاع رادیاتور: توصیه می کنیم در فرآیند خرید خود حتما به میزان بلندی یا همان ارتفاع و تعداد پره های تعبیه شده بر روی یک رادیاتور حوله خشک کن نیز توجه کنید. یادتان باشد هر چه یک رادیاتور بلند تر باشد، قطعا تعداد پره ها و قدرت حرارتی آن نیز بیشتر می باشد.

رنگ اولیه و پوشش: با توجه به کارایی هر دو مدل از رادیاتورهای حوله خشک کن آبی و برقی، بهتر است همواره توجه زیادی به کیفیت رنگ اولیه و همچنین رنگ روکش یا همان رنگ پوششی در محصول انتخابی خود کنید تا هم بتوانید در مدت زمان بیشتری از رادیاتور مد نظرتان بهره مند شوید د و هم سبب زنگ ضدگی دیر آن گردید.

 

hwlh-khshk-kn-2

 

برای خرید حوله خشک کن 19 لول اینجا کلیک کنید

 

در نهایت

امروزه به علت اهمیت دکوراسیون در منزل حتی به کوچک ‌ترین چیزها هم باید دقت نمود. فقط خرید مبلمان و وسایل تزئینی نیستند که باید تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین  آن ها را  انجام دهید بلکه برای رادیاتورهای قدیمی هم می‌ توانید یک فکر اساسی داشته باشید . برای نمونه در  حمام یا آشپزخانه یا سرویس بهداشتی دیگر دست از رادیاتورهای قدیمی با ظاهری زشت و بزرگ بردارید و به سراغ حوله خشک کن‌ها بروید که آنقدر تنوع رنگ و طرح دارند و جلوه شیکی به منزل شما می‌ دهند که لذت می‌برید. لازم به ذکر این نکته می باشد که با خرید حوله خشک کن جذابیتی زیادی را به دکور خود خواهید بخشید.

 

سوالات متداول

قیمت انواع حوله خشک کن به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت انواع حوله خشک کن در وبسایت بوتانو بستگی به تعداد لول ها دارد.

 

حوله خشک کن برقی چیست؟

همان طور که اشاره شد حوله خشک کن یک رادیاتور است و مانند هر رادیاتور دیگری می تواند محیط را گرم کند. طرز کار این دستگاه به این صورت است که آب گرم لوله های آن به گردش در می آید و از این طریق باعث می شود که رطوبت اطراف جذب شده و هم‌چنین به فضای اطراف گرما می بخشد تا محیط گرم و حوله ها خشک شوند.

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات