پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما +راهنمای خطاهای پکیج بوتان پارما

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← تعمیر پکیج بوتان مدل پارما
تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

محصولات تخفیف دار

کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

پکیج بوتان از جمله برندهای خوب و باکیفیت پکیج دیواری در بازار به شمار می رود  که می تواند در روزهای سرد زمستانی خانه شما را گرم و آب داغ مورد نیاز جهت استحمام و غیره را در هر زمانی برای شما مهیا کند. اما افراد زیادی می باشند که  در اواسط زمستان با پکیج بوتان خود به مشکل می خورند  و از خرابی  و بروز مشکل در آن گله دارند  و به دنبال نمایندگی پکیج بوتان جهت دریافت خدمات پس از فروش بوتان می باشند. گاها بسیاری از این افراد از تعداد مکرر بروز یک مشکل و هر بار تعمیر پکیج بوتان و صرف هزینه و مجددا تکرار همان مشکل خسته شده و قصد  تعویض کلی پکیج دیواری خود را دارند.

اشتباهی که بیشتر این افراد انجام می دهند، دو مورد بیشتر نیست. اول اینکه از مراقبت از دستگاه و سرویس پکیج بوتان خود به صورت منظم و به موقع در شروع زمستان غافل بوده اند. دوم اینکه برای  انجام سرویس و یا تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل پارما، نزد یک تعمیرکار متخصص بوتان نرفته و پکیج خود را به افراد غیر متخصص سپرده اند. طبیعتا کمبود دانش تخصصی، نبود تسلط بر انواع مدل های پکیج دیواری بوتان و کمبود تجربه تعمیرات پکیج بوتان به نتیجه ای جز این نیز نخواهد انجامید.

 

مطالبی که قرار است بخوانید:

 

  1. تعمیر پکیج بر اساس توضیح کد خطا
  2. مشکلات رایج پکیج پارما
  3. رفع عیب کدخطا پکیج دیواری بوتان مدل پارما parma22i:
  4. رفع مشکل آبریزی پکیج پارما
  5. تنظیمات پکیج بوتان مدل پارما
  6. تنظیم فشار پکیج بوتان مدل پارما

 

n85qhxeo1dy3

 

برای خرید پکیج پارما 24 فن دار دیجیتال بر روی لینک کلیک کنید

 

تعمیر پکیج بر اساس توضیح کد خطا

مناسب انواع مدل ها

دلیل ارور در تمام مدل ها یکسان است اما تنها کد خطا آن ممکناست تفاوت هایی داشته باشند  .

  • ارور مربوط به افت فشار در مدار گرمایش یا اشکال در کلید حداقل فشار آب ( پرشر سوئیچ آب) مثل ۷۰ ۴۰ و E1 ایران رادیاتور |چراغ قرمز ثابت بوتان اپتیما و کالدا ونزیا | E4 گلدیران | EP تاچی اکو | E1 ایساتیس
  • ارور مربوط به سنسور مدار گرمایش یا اشکال در سنسور آب مصرفی (NTC)
  • ارور پرشر سوئیچ هوا بسته است اما فن کار نمی کند . مثل : ۴۰ ۶۰ ۷۰ و E51 ایران رادیاتور | EA یا E3 گلدیران | E1 تاچی | E3 , E15 , E27 بوتان CV | چراغ قرمز ثابت بوتان اپتیما و کالدا ونزیا
  • ارور داغ شدن بیش از حد مبدل ( رفع ارور کلید حرارتی یا ترموستات حد )
  • ارور عدم تشکیل و تشخیص شعله و یا عیب یابی یون در حین کار .مثل ارور ۷۰ ۸۰ و E2 پکیج ایران رادیاتور | چراغ قرمز ثابت بوتان اپتیما و کالدا ونزیا | E1 گلدیران | E7 و E8 تاچی اکو ( نقص در شعله ، نقص در فشار گاز )
  • رفع ارور پرشر هوا باز است اما فن کار نمی کند . مثل : ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور و چراغ قرمز ثابت بوتان

 

مشکلات رایج پکیج پارما

1- علل روشن نشدن پکیج پارما

انسداد لوله ‌ها توسط هوا یا رسوب گرفتگی، خرابی شمعک پکیج، عدم تنظیم فشار مناسب برای پکیج را می‌ توانیم علل روشن نشدن پکیج عنوان کنیم. برای رفع این مشکل می ‌توانید پکیج خود را هواگیری کرده و فشار مناسب پکیج را از طریق شیر پر کن زیر پکیج تنظیم کنید. همچنین میتوانید با مجموعه بوتان در تماس باشید تا لوله‌ ها را بررسی کنند، در صورت انسداد با رسوب، پاکسازی انجام دهند و سلامت شمعک را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنند.

 

2- علل گرم نبودن آب پکیج پارما

سرد بودن آب پکیج پارما معمولاً به دلیل خرابی قطعه فلوسوئیچ اتفاق می افتد، در صورتی که جریان آب ساختمان کم باشد و اختلالی در فشار آب ساختمان وجود داشته باشد آب پکیج سرد می ‌شود.  در صورت عدم مشکل در فشار و جریان آب، پمپ آب را بررسی کنید، از تعمیرکار متخصص تعمیر پکیج بوتان مدل پارما کمک بگیرید تا فلوسوئیچ پکیج را تعمیر کند.

 

3- علل گرم نشدن رادیاتور پکیج پارما

در صورتی که پکیج شما روشن است اما رادیاتورها گرم نمی ‌شوند، به معنی وجود هوا در رادیاتورهاست که باید برای رفع این مشکل رادیاتورها را هواگیری پکیج بوتان کنید.

 

4- علل نشتی پکیج پارما

خرابی شیر اطمینان، اتصالات خراب لوله‌ ها، ایراد در منبع انبساط، نشتی از پمپ آب، نشتی از مبدل از بخش ‌ها و علل نشتی محسوب می ‌شوند. برای رفع این مشکل تعمیرکار محل نشت را با توجه به توضیحات تکمیلی شما پیدا می ‌کند و به تعمیر بخش ‌های دارای نشتی می ‌پردازد.

 

5- علل عدم وجود آب در پکیج پارما

در صورتی که پکیج نشتی داشته باشد و یا منبع پکیج منبسط شود این مشکل به وجود می‌ آید، برای رفع آن باید نشتی و انبساط منبع پکیج را برطرف کنید.

 

6- علل داغ بودن آب مصرفی پکیج پارما

در صورتی که قطعه ترموستات دچار ایراد و خرابی شود و دلایلی همچون خرابی کلید تنظیم دما، مسدود بودن مسیر آب، تنظیم نبودن شعله موجب داغ شدن بیش از حد آب پکیج پارما می‌ شوند.

 

7- علل افزایش فشار پکیج پارما

در صورتی که لوله‌ های پکیج پارما توسط هوا یا رسوب مسدود شوند پکیج دچار فشار زیادی خواهد شد، برای رفع این مشکل می‌ توانید با هواگیری و پاکسازی لوله‌ ها توط تعمیرکاران، انسداد لوله‌ ها را برطرف کنید. برای تنظیم فشار پکیج، شیر پر کن پکیج را باز کنید، هنگامی که عقربه فشار به 1.5 رسید، شیر را ببندید.

 

برای خرید پکیج پارما 26 فن دار دیجیتال بر روی لینک کلیک کنید

 

مشکلات رایج پکیج پارما

 

8- علل کاهش فشار پکیج پارما

ایراد در گیج فشار، نشتی از رادیاتور، خراب بودن شیر اطمینان از دلایل کاهش فشار پکیج پارما هستند که تعمیرکار با بررسی هر کدام به صورت جداگانه علت اصلی را پیدا کرده و مشکل را رفع خواهد کرد.

 

9- علل سر و صدای عجیب پکیج پارما

سر و صدای زیاد پکیج پارما علت‌ های متفاوتی دارد، نفوذ هوا داخل پمپ را می ‌توانیم یکی از اصلی ‌ترین علل سر وصدای زیاد پکیج معرفی کنیم. برای رفع این مشکل باید شیری که در پشت قطعه پمپ قرار می ‌گیرد را باز کنید تا هوای اضافی پمپ خارج شده و سر و صدا قطع شود.

 

10- علل روشن نشدن شمعک پکیج پارما

وقتی که در گاز ورودی پکیج مشکلی پیش می‌ آید یا قطعه جرقه زن پکیج دچار ایراد می ‌شود، شمعک روشن نمی ‌شود. برای رفع این مشکل آب گرم را باز کنید، پکیج را به صورت دستی روشن کنید، در صورتی که پکیج بدون مشکل روشن شد، ایراد از شمعک است که باید توسط تعمیرکار متخصص تعمیر پکیج بوتان مدل پارما شود.

 

رفع عیب کدخطا پکیج دیواری بوتان مدل پارما parma22i:

شما می توانید برای  رفع عیب کدخطا پکیج بوتان parma22i موارد ذکر شده در ذیل را دیده و از مشکل پکیج خود اطلاع یابید ، در صورت مطالعه آموزش رفع کد خطا پکیج خود اگر جهت رفع کد خطا نتوانستید اقدامی انجام دهید در اولین فرصت با نمایندگی بوتان تماس برقرار نمایید.

چراغ سبز و قرمز ثابت:

اشکال در NTC آب مصرف

چراغ قرمز ۰/۵ ثانیه روشن ۰/۵ ثانیه خاموش:

  • قطع شدن ترموستات حد
  • پارازیت شعله

چراغ قرمز ۰/۲ ثانیه روشن ۰/۲ ثانیه خاموش:

اشکال در NTC گرمایش

چراغ سبز ۰/۵ ثانیه روشن ۰/۵ ثانیه خاموش:

  • قطع بودن پرشر آب
  • قطع بودن پرشر دود

همچنین لازم به ذکر این نکته می باشد که برای جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج، خرید و نصب رسوب گیر پلی فسفات یا انواع دیگر رسوب گیر ، در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می شود. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب پکیج دیواری بوتان شامل شیرآلات و اتصالات نصب پکیج نیز می توانید به شماره درج شده در سایت شیراز تجهیز امکان ‌پذیر می باشد. هر کدام از پکیج های بوتان  به دلیل طراحی و سنسورهای خاصی که دارند، می توانند یک کد خطا را به شما نشان دهند  در متن ذیل به مواردی از این قبیل اشاره شده است :

 

416large

 

رفع مشکل آبریزی پکیج پارما

یکی از بخش هایی که در پکیج پارما باید حتما به آن توجه داشته باشید، بروز مشکل آبریزی  پکیج می باشد . برای عیب یابی پکیج بوتان مدل پارما در این حوزه، ابتدا باید پمپ اصلی پکیج را  زیر نظر داشت و سپس اتصالات مربوط به پکیج را نیز بررسی نمود . ممکن است  به علت  رسوب و همچین خرابی برخی از لوله ها، پکیج شما با مشکل آبریزی مواجه شده باشد. باید توجه داشته باشید که این مشکل را حتما باید رفع کنید، زیرا در صورت رفع نکردن این مشکل،  این احتمال وجود دارد که به بخش های داخلی پکیج نیز صدمه وارد شود.

 

تنظیمات پکیج بوتان مدل پارما

بعد از بررسی معایب پکیج بوتان مدل پارما ، حال وقت  تنظیمات پکیج بوتان مدل پارما می باشد . تنظیمات پکیج بوتان مدل پارما در ظرفیت‌های ۲۲ و ۲۴ هزار این پکیج ها دارای بازدهی بالا بیش از ۹۰ درصد می باشند. اقدامات لازم جهت انجام تنظیمات و نصب این پکیج دیواری به شرح زیر می باشد :

برای نصب این دستگاه شرایط لازم است که باید از قبل این شرایط را شما فراهم نمایید.

  • وجود انشعاب لوله های آب سرد و گرم در محل نصب و همراه شیر آلات مربوطه
  • وجود انشعاب لوله گاز در نزدیکی محل نصب
  • وجود دهانه و دودکش استاندارد بالای محل نصب

 

B3315if

 

تنظیم فشار پکیج بوتان مدل پارما

تنظیم فشار این مدل از پکیج بوتان بدین صورت می باشد که :

در صورتی که در زمان استفاده از این مدل پکیج متوجه شدید  که فشار پکیج افزایش یافته ، برای پایین آوردن فشار این دستگاه می توانید با باز کردن پیچ هواگیری یکی از رادیاتور های متصل به پکیج فشار پکیج را تا حد توصیه ‌شده پایین آورید همچنین توجه داشته باشید که پس از حل مشکل ، بعد از اتمام این فرایند حتما شیر هواگیری رادیاتور را به درستی ببندید مجددا هوا وارد رادیاتور آن شود . چنانچه که مشاهده کردید که فشار آب این مدل از پکیج دائما در حال پایین رفتن از برای بالا بردن فشار پکیج ابتدا سیستم گرمایش خاموش کنید تا به خوبی سرد شود و میزان فشار واقعی دستگاه را مشاهده نمایید.

اکنون  شیر پرکن را که در زیر دستگاه است باز نمایید  و توجه داشته باشید که این شیر در کنار شیر رفت بکش قرار گرفته است. والو کوچک آبی رنگی دارد که جهت عکس عقربه های ساعت باز می شود میزان باز کردن شیر پرکن کاملا بسته به میزان کم بودن فشار دستگاه دارد و در صورتی که  دستگاه کمتر از یک بار فشار داشت تا انتها شیر پرکن را باز کنید تا خیلی زود فشار تامین شود ولی چنانچه که  تنها یکی دو دهم بار چندم داشت نیازی نیست شیر را تا انتها باز کنید.

 

درنهایت می توانید برای خرید پکیج دیواری ایرتورپن و پارما  کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نمایندگی بوتان مراجعه نمایید.

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات