پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← قیمت رادیاتور پنلی بوتان
قیمت رادیاتور پنلی بوتان

محصولات تخفیف دار

B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

قیمت رادیاتور پنلی بوتان

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

انتخاب درست سیستم حرارتی جهت ایجاد هوای گرم و مطبوع در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی یکی از دغدغه های افراد در سراسر دنیاست. با خرید و انتخاب مناسب ترین تجهیزات گرمایشی علاوه بر تحمل سردی روزهای زمستان، می توانید بسیاری از هزینه های اقتصادی جهت خرید و نگهداری این وسایل را تا حد امکان کاهش دهید.

رادیاتورها از سری تجهیزات گرمایشی در صنعت تاسیسات ساختمان بشمار می آیند که از تکنولوژی گرمایش مرکزی برخودارند، در حال حاضر به علت ایمنی بیشتر و کاهش هدررفت انرژی نسبت به سایر وسایل گرمازا به طور گسترده ای در اکثر سازه ها استفاده از این نوع سیستم گرمایشی در حال توسعه است.

رادیاتور ها عموما دارای بدنه ای فلزی هستند که وظیفه ی انتقال دمای آب را به عهده دارند، در واقع به عنوان ناقل عمل می کنند. رادیاتور از زمان های دور با شکلی ابتدایی و ساده مورد استفاده قرار گرفته و با پیشرفت علم و فناوری، این سیستم ها نیز دستخوش تغییرات محسوسی شده و به شکل مدرن امروزی عرضه می گردند. در ادامه این مقاله از مجله خبری نمایندگی بوتان شما را با رادیاتور پنلی بوتان و قیمت آن آشنا می کنیم.

 

رادیاتور پنلی بوتان چیست؟

رادیاتورهای پنلی بوتان (panel radiator) از انواع رادیاتورها هستند  که وظیفه فراهم کردن حرارت لازم در قسمت های مختلف ساختمان را برعهده دارند. این نوع رادیاتورها نسبت به انواع قدیمی تر مزایای بسیاری دارند که ما در ادامه برای شما به بررسی برخی از مزایای آن می پردازیم.

رادیاتورهای پنلی ممکن است یک یا دو پانل داشته باشند؛ هرچقدر طول پانل ها بیشتر باشد سطخ بیشتری برای رادیاتور وجود دارد تا گرما را منتشر نماید. همچنین رادیاتورهای پنلی خود دارای جنس های مختلفی شامل رادیاتور پنلی آلومینیومی، فولادی، مسی و چدنی اشاره کرد که هر کدام کاربردهای مختلفی دارد.

رادیاتورها را می‌توان به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی کرد. رادیاتورهای از جنس فولاد پره دار (نسل اول رادیاتورها)، رادیاتورهای از جنس آلومینیوم (نسل دوم رادیاتورها) و رادیاتورهای از جنس فولاد پنلی (نسل سوم رادیاتورها)، همگی انواعی از رادیاتورها محسوب می‌شوند. سه نسل رادیاتورها را باید شامل رادیاتورهای فولادی پره دار، رادیاتورهای آلومینیومی و رادیاتورهای پنلی بدانیم که هر یک به نوعی کارایی خود را دارند.

 

رادیاتور پنلی بوتان چیست؟

رادیاتورهای از جنس فولاد پره دار:

پیش از این برای گرم کردن محیط، از این دسته رادیاتور پنلی فولادی استفاده می‌کردند که بدنه آن‌ها، از در کنار هم قرار گرفتن لایه‌های فولادی ساخته می‌شد. این رادیاتورها را می‌توان به نوعی یادآور رادیاتورهای قدیمی از جنس چدن دانست؛ گرچه قیمت این رادیاتورها به نسبت رادیاتورهای دیگر موجود در بازار کمتر است و به تعبیری این می‌تواند از مزیت‌های خرید این رادیاتور محسوب شود.

اما بزرگ بودن و عریض بودن این رادیاتور (ظاهر نامطلوب) و همچنین مصرف بالای انرژی و بازدهی کمتر آن و حجم آب زیاد مورد استفاده و تولید حرارت و گرمای اندک، می‌تواند معایب و نقص‌های برجسته این رادیاتور به حساب بیاید و سبب کاهش جامعه آماری خریداران آن شود.

 

رادیاتورهای از جنس آلومینیوم:

همان طور که از اسم این رادیاتور آلومینیومی بوتان مشخص است، این نوع از رادیاتورها از جنس فلز آلومینیوم (چهارمین فلز رسانا بعد از طلا و نقره و مس) و گاهی از جنس سرب هستند. این رادیاتورهای آلومینیومی برای گرم کردن محیط، به عنوان تجهیزات گرمایشی خانه‌ها و فضاهای دیگر کاربرد دارند. فراوانی فلز آلومینیوم در طبیعت و ارزان بودن نسبی قیمت آن، جزء مزایای این فلز استفاده شده در پیکره رادیاتورهای آلومینیومی محسوب می‌شود.

علاوه بر این‌ها، چنین رادیاتورهایی سبک هستند و چهره زیباتری دارند، حرارت و گرما را بهتر و بیشتر از رادیاتورهای فولادی پره دار منتقل می‌کنند و دوام آن‌ها نیز بیشتر است. در ضمن در این نوع از رادیاتورهای آلومینیومی اثری از زنگ زدگی مشاهده نمی‌شود. رادیاتورهای آلومینیومی سبک تر بوده و زیبایی ظاهری آن ها نیز بهتر دیده می شود. در ضمن این نوع از رادیاتورها گرما را به شکلی بهتر انتقال می دهند.

 

رادیاتورهای از جنس فولاد پنلی:

رادیاتورهای پنلی یا رادیاتور پانلی نسل جدیدی از تولیدات در زمینه تجهیزات گرمایی هستند و به انتقال گرما و حرارت در محیط‌های مختلف می‌پردازند. این نوع رادیاتورها اغلب مسطح هستند و انرژی‌های تابشی را به محیطی درونی انتقال می‌دهند. این رادیاتورها متشکل از لایه‌های فولادی هستند و بخش بیرونی آن‌ها نیز جنس پلی استری دارد و به همین جهت ضریب زنگ زدگی، خراشیدگی و خوردگی‌های مختلف، کاهش داده شده است.

رنگ بدنه خارجی رادیاتورهای پنلی معمولا سفید است اما در صورت عدم سازگاری این رنگ با فضای مورد نظر، می‌توانیم درخواست تغییر رنگ و هماهنگی آن با محیط را به کمپانی سازنده رادیاتور بدهیم. این رادیاتور پنلی به نسبت رادیاتورهای دیگر جدیدتر است و فناوری به کار گرفته شده در آن به گونه‌ای است که بتواند ایرادات نسل‌های قبلی رادیاتور را جبران نموده و این نوع از رادیاتور را با کیفیت بیشتر و کارایی بهتر عرضه کند.

 

رادیاتورهای از جنس فولاد پنلی

 

مزایای رادیاتور پنلی بوتان

  • بدنه رادیاتور پنلی به صورت یکپارچه است, بنابراین تمیز نمودن آن آسان بوده و به راحتی توسط یک دستمال مرطوب تمیز میشود.
  • هزینه نصب این رادیاتورها پایین و نصب آنها نیز آسان میباشد.
  • رادیاتور پنلی سازگاری خوبی با پکیج بوتان دارد و نیازی به هواگیری مداوم ندارد, تنها سالی یک یا دو بار هواگیری کافی میباشد.
  • این نوع رادیاتور گرما را به میزان متعادل در فضا پخش میکند و بدنه ی آن تا حدی که باعث سوختگی شود گرم نمیشود.
  • بازده انرژی رادیاتور پنلی حدود ۶۰ درصد است.
  • این وسیله گرمایشی از جنس فولاد است و به همین دلیل کیفیت و ماندگاری آن بالا میباشد و مدت زمان گارانتی آن نیز توسط شرکت های تولید کننده طولانی است.
  • این رادیاتورها دارای سطحی یکپارچه و بدون درز هستند و ظاهر آنها با دکوراسیون خانه های مدرن امروزی همخوانی دارد. زیبایی یکی از فاکتورهایی ست که رادیاتور پنلی در مقایسه با سایر رادیاتورها دارا میباشد.
  • قیمت رادیاتور پنلی در مقایسه با سایر رادیاتورها از جمله پره ای کمتر است. زیرا جنس این رادیاتور از فولاد است و قیمت فولاد به نسبت آلومینیوم به کار رفته در رادیاتور پره ای پایین تر میباشد. بنابراین رادیاتورهای پنلی علاوه بر زیبایی از نظر اقتصادی نیز مقرون بصرفه هستند.

 

معایب رادیاتور پنلی بوتان

تنها عیب رادیاتور پنلی این است که اگر دچار زنگ زدگی شود یا نقصی در عملکرد آن به وجود آید به طور کلی باید آن را تعویض نمود. الیته این رادیاتورها به دلیل کیفیت بالا و گارانتی چند ساله ای که دارند به ندرت دچار عیب و ایراد میشوند.

 

معایب رادیاتور پنلی بوتان

 

انواع مدل رادیاتور پنلی بوتان

بوتان با در نظر گرفتن نیاز مردم، مدل‌های مختلفی از رادیاتور را به بازار عرضه کرده است که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. رادیاتور پنلی بوتان در سایز‌های مختلفی نظیر 60، 80، 100، 120 و 140 سانتی‌متر تولید شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرند؛ با توجه به اندازه اتاق خواب یا منزل‌ قادر خواهید بود یکی از این مدل‌ها را به منزل خود اضافه کنید. 

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رادیاتورهای پنلی نسبت به رادیاتور‌های آلومینیومی، کاهش تعداد دفعات هواگیری پکیج بوتان است و دارای بالاترین‌های ضریب‌های حرارتی هستند. با برداشتن پوشش بالای رادیاتورهای پنلی، قادر خواهید بود آن را تمیز کنید و دوباره پوشش را در سر جای خود قرار دهید.

 

رادیاتور پنلی بوتان مدل ایرتورپن

رادیاتور پنلی مدل ایرتورپن تحت لیسانس کشور ترکیه و با کمک تکنولوژی خط جوش LEAS ایتالیا با خط تولید تمام اتوماتیک تولید شده و محصول مشترک ایران و ترکیه است. ارتفاع این رادیاتور 55 سانتی‌متر بوده و از ورق فولادی 1.2 میلی‌متری در ساخت آن بهره برده‌اند. این ورق فولادی در کنار رنگ پلی‌استر باعث بالا رفتن کیفیت محصول شده و تا سالیان طولانی شما را همراهی خواهد کرد.

این مدل رادیاتور پنلی بوتان در رنگ سفید شیری ساخته شده و با توجه به رنگ روشن از آن می‌توان در کنار هر رنگی استفاده کرد. یک پیچ رولپلاک و شیر هواگیر هم در داخل بسته بندی رادیاتور قرار داده شده است.

 

مشخصات فنی رادیاتور پانلی ایرتورپن بوتان

  • آکس: 55 سانتی متر
  • تولید مشترک ایران و ترکیه
  • شست‌و‌شوی راحت رادیاتور
  • ضخامت ورق: 1.20 میلی‌متر
  • وزن هر متر رادیاتور: 32 کیلوگرم
  • جلوگیری از سوزش اکسیژن به دلیل سیال موجود در رادیاتور
  • رنگ : سفید مایل به شیری RAL9016 الکترو استاتیک
  • ظرفیت حرارتی هر متر: 2050 کیلوکالری بر ساعت
  • با وجود تمام ویژگی‌های مثبت این رادیاتور، اگر احیانا دچار خرابی یا مشکل شد تا 12 سال گارانتی داشته و می‌توانید آن را تعویض کنید. انواع ظرفیت‌های حرارتی تولید شده در این مدل شامل موارد زیر است.
  • ظرفیت حرارتی پنل 40 سانتی متری: 820 کیلوکالری در ساعت
  • ظرفیت حرارتی پنل 60 سانتی متری: 1230 کیلوکالری در ساعت
  • ظرفیت حرارتی پنل 80 سانتی متری: 1640 کیلوکالری در ساعت
  • ظرفیت حرارتی پنل 100 سانتی متری: 2050 کیلوکالری در ساعت
  • ظرفیت حرارتی پنل 120 سانتی متری: 2460 کیلوکالری در ساعت
  • ظرفیت حرارتی پنل 140 سانتی متری: 2870 کیلوکالری در ساعت
  • ظرفیت حرارتی پنل 160 سانتی متری: 3280 کیلوکالری در ساعت
  • ظرفیت حرارتی پنل 180 سانتی متری: 3690 کیلوکالری در ساعت

 

رادیاتور پنلی بوتان مدل ایرتورپن

 

 

رادیاتور پنلی بوتان آی‌پن

رادیاتور پنلی بوتان مدل آی‌پن ساخت مشترک کشور ترکیه و ایران بوده که با طراحی مدرن و رنگ سفید؛ تحت نظر استانداردهای EN442 تولیده شده است. آکس استاندارد در نظر گرفته شده در این مدل 50 سانتی‌متر است و در ساخت آن از ورق فولادی با ضخامت 1.2 میلی‌متر کمک گرفته‌اند. رادیاتور پنلی آی‌پن دارای دو کانوکتور و دو پنل است که گرمای بسیار زیادی را به محیط منتقل می‌کنند. قیمت این مدل نسبت به سایر رادیاتورها مناسب‌تر بوده و می‌تواند پاسخ گوی نیاز شما باشد.

 

مشخصات فنی رادیاتور آی پن پنلی بوتان

  • دارای دو کانوکتور
  • تنوع در اندازه‌
  • ضخامت ورق: 1.20 میلی‌متر
  • وزن: 28 کیلوگرم
  • تولید مشترک ایران و ترکیه
  • رنگ: سفید RAL9016 الکترو استاتیک
  • توزیع یکسان گرما در محیط
  • بهره وری انرژی 60 درصدی
  • نصب راحت
  • قابل شست‌وشو
  • حمل و نقل آسان با توجه به وزن سبک
  • تولید تحت استاندارد EN 442

 

رادیاتور پنلی بوتان آی‌پن

 

رادیاتور پنلی بوتان سیلورپن

گروه صنعتی بوتان با تکیه بر تجربه‌ای بالغ بر 60 سال، رادیاتورهای انحصاری و محصول مشترک فراوانی را روانه بازار کرده است. یکی از این رادیاتورها، رادیاتور پنلی بوتان مدل سیلورپن است که محصول مشترک ایران و ترکیه بوده و تحت نظر استانداردهای EN 422 تولید شده است. همراه با خود رادیاتور، لوازم جانبی نظیر بست دیواری، ماسوره درپوش، پیچ و رول پلاک به شما عرضه خواهد شد.

 

مشخصات فنی رادیاتور سیلورپن پنلی بوتان

  • دارای دو کانوکتور و دو پنل
  • آکس استاندارد 50 سانتی متر
  • ضخامت ورق: 1.20 میلی‌متر
  • وزن پائین
  • مطابق با استانداردهای UNI 8065
  • رنگ: سفید با پوشش فسفات RAL9016 الکترو استاتیک
  • توزیع یکسان گرما در محیط
  • بهره وری انرژی 60 درصدی
  • ضد زنگ
  • دارای اندازه‌های مختلف
  • تولید مشترک ایران و ترکیه
  • حمل و نقل آسان با توجه به وزن سبک
  • تولید تحت استاندارد EN 442

 

رادیاتور پنلی بوتان سیلورپن

 

رادیاتور پنلی بوتان آیو

برند بوتان با در نظر گرفتن نیاز بازار اقدام به تولید رادیاتور با کمک برند‌های مطرح دنیا کرده است. یکی از این برندها، آیو است که با همراهی کشور ترکیه خط تولید آن را راه اندازی کرده و در حال حاضر یکی از بالاترین ضریب‌های حرارتی را بین انواع مدل‌ها در اختیار دارد.

جنس این رادیاتور از ورق فولادی 1.2 میلی‌متری است که باعث بالا رفتن کیفیت آن شده است. جهت ماندگاری بالا، از رنگ پلی استر استفاده کرده‌اند که در برابر ضربه و نور آفتاب مقاوم است. رادیاتور پنلی آیو دارای 12 ماه گارانتی تعویض است و در صورت بروز مشکل می‌توانید به نمایندگی پکیج بوتان تهران مراجعه کنید.

 

مشخصات فنی رادیاتور پنلی آیو بوتان

  • دارای دو کانوکتور
  • ضخامت ورق: 1.20 میلی‌متر
  • تولید مشترک ایران و ترکیه
  • وزن سبک و حمل آسان
  • رنگ: سفید RAL9016 الکترو استاتیک
  • ظرفیت حرارتی هر متر: 1890 کیلوکالری بر ساعت
  • قابل شست‌و‌شو
  • پیچ رولپلاک و شیر هواگیری همراه در داخل جعبه
  • رده انرژی B

 

رادیاتور پنلی بوتان آیو

 

قیمت رادیاتور پنلی بوتان

قیمت رادیاتور های پنلی بوتان در سایت بوتانو درج شده است قیمت های داخل سایت به روز و شرکتی می باشد که مشتریان عزیز می توانند از قیمت های به روز مطلع شوند رادیاتور های پنلی بوتان دارای دوازده سال ضمانت هستند که یکی از بهترین رادیاتور های فولادی موجود در بازار هستند ایرتور پن یکی از رادیاتور های پنلی بوتان می باشد.

درخواست سرویسکار پکیج بوتان

درخواست نصاب مجاز شرکت بوتان

درخواست سرویسکار آبگرمکن دیواری بوتان

تعمیر کار مجاز شرکت بوتان

فروشگاه بوتانو

نمایندگی بوتان

ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

پکیج بوتان

فروش محصولات گرمایشی

پکیج دو مبدل بوتان

پکیج دیجیتال بوتان

پکیج دو مبدل ایران رادیاتور

پکیج دیجیتال ایران رادیاتور

بوتانو استور

رادیاتور بوتان

رادیاتور پره ای ایران رادیاتور

فروش آنلاین بوتان

بوتانو

پکیج 24000

پکیج 22000

پکیج 28000

پکیج 32000

پکیج دیواری

پکیج بی تا22000

پکیج بی تا 24000

شرکت بوتان

بوتان

خدمات پس از فروش سانیکا

شرکت سانیکا

خدمات بوتان در مرکز تهران

نمایندگی تعمیرات بوتان در مرکز تهران

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات