پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

آشنایی با انواع مدل های پکیج شوفاژ دیواری بوتان-همه چیز درباره پکیج دیواری بوتان+ بهترین مدل پکیج بوتان

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← آشنایی با انواع مدل های پکیج شوفاژ دیواری بوتان
آشنایی با انواع مدل های پکیج شوفاژ دیواری بوتان

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

آشنایی با انواع مدل های پکیج شوفاژ دیواری بوتان

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

بوتان به عنوان یکی از  باسابقه ترین شرکت های تولیدکننده پکیح و رادیاتور در ایران  به شمار می رود که برای همه بسیار نام  آشنا می باشد . محصولات این شرکت در دسته محصولات صادراتی می باشند. این شرکت مدل های متنوعی از انواع پکیج را برای کاربردهای مختلف عرضه می نماید. در این مقاله قصد داریم  بهترین مدل های پکیج شوفاژ دیواری بوتان  را معرفی نماییم  تا شما مشتری عزیز در هنگام انتخاب و خرید این محصولات، اطلاعات لازم و کافی را داشته و بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

مطالبی که قرار است در ادامه این مقاله بخوانید:

 

 

 

lqb

 

پکیچ شوفاژ دیواری

پکیچ دیواری را به علت  اندازه کوچک و شکل ظاهری زیباتر معمولا  در آشپزخانه نصب می نمایند  و به همین علت  پکیچ دیواری از طرفداران بیشتری برخوردار است. پکیج دیواری به علت عدم برخورداری از  منبع ذخیره آب گرم امکان گرم کردن سیستم گرمایشی و تامین آب گرم مصرفی را به طور هم‌ زمان ندارد و در طراحی سیستم، اولویت گرمایش با گرم کردن آب گرم مصرفی می باشد.

بعد از باز شدن شیر آب گرم مصرفی تمام قدرت صرف گرم کردن آب گرم مصرفی می گردد  و اگر شیر آب گرم مصرفی به صورت طولانی باز بماند، رادیاتورها سرد خواهد شد. بنابر این  بهتر است در مصرف آب گرم به این نکته دقت کنید و در زمستان به طور طولانی شیر آب گرم باز نماند تا رادیاتور سرد گردد.

به طور معمول انواع پکیج­‌ های دیواری به سیستم دودکش مجهز می باشند. در این سیستم‌­ ها، دود ناشی از احتراق، یا از طریق دود کش معمولی و یا از طریق فن پکیج، به سمت بیرون هدایت می گردد. دودکش پکیج دیواری، از نوع دو جداره می باشد  که یکی برای خروج دود و دیگری برای مکش اکسیژن برای احتراق کاربرد دارد . بهره برداری  از پکیج دیواری می ­‌تواند، مزایا و سودمندی­‌ های زیادی داشته باشد.

 

انواع مدل های پکیج شوفاژ دیواری بوتان


 4 مدل از پکیج های شرکت بوتان:
1. پکیج بوتان مدل پرلاپرو Perla Pro
2. پکیج بوتان مدل پاویا Pavia
3. پکیج بوتان مدل پارما Parma
4. پکیج بوتان مدل بیتا Bita

 

3

 

 

مدل‌های مختلف پکیج بوتان

انواع پکیج بوتان دارای تنوع زیادی بوده و برخی از مدل‌های آن به مرور زمان از رده خارج شده‌اند. بوتان در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی چهار محصول گذاشته است و آن‌ها را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌کند. مدل‌های پکیج بوتان عبارتند از:

پکیج دیواری بیتا: ارزان‌ترین پکیج تولید شده توسط بوتان، مدل بیتا است که با ظرفیت‌های 22 و 24 کیلوواتی تولید می‌گردد. قطعات بکار رفته در پکیج بیتا بوتان تولید ایران و سایر کشورهای آسیایی بوده و کیفیت آن‌ها توسط خود برند بوتان تایید شده است.

پکیج دیواری پرلا پرو: این پکیج را می‌توان بهترین پکیج برند بوتان نامید که با ظرفیت‌های 24، 28 و 32 کیلوواتی تولید می‌شوند. پکیج دیواری پرلا پرو بوتان برای خانه‌هایی تا مساحت 250 متر مربع کاربردی خواهد بود. بر روی پکیج پرلا پرو یک نمایشگر دیجیتال نصب شده و تمام قطعات آن در ایتالیا تولید شده است. پرلا پرو دارای سیستم هواگیری خودکار، پمپ سه سرعته ساخت دانمارک، شیر سه طرفه تولید ایتالیا، سیستم احتراق و…. است.

پکیج دیواری پارما: این پکیج‌ها نسبت به پکیج‌های پرلا پرو دارای ظرفیت کمتری بوده و در ظرفیت‌های 22 و 24 کیلووات تولید می‌شوند. از این پکیج‌ها می‌توان برای منازلی تا مساحت 140 متر استفاده کرد. پکیج پارما دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی است و تمام قطعات آن در اروپا ساخته شده است.

پکیج دیواری پاویا: از جمله جدیدترین محصولات برند بوتان، پکیج پاویا است که بهترین مدل پکیج بعد از پکیج دیواری پرلا نام دارد. این پکیج دارای صفحه نمایش دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیکی بوده که این سیستم کد خطا را برای شما به نمایش می‌گذارد؛ پس از مشاهده کد خطا با کمک آن می‌توانید عیب پکیج دیواری را شناسایی کنید.

 

مشخصات انواع پکیج بوتان

پکیج بوتان توسط شرکت بوتان طراحی و تولید می شوند که از تجهیزات و قطعات با کیفیت تجهیز شده اند و طبق روش و فناوری روز دنیا طراحی می شوند و دارای قابلیت تامین آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایش می باشند. کیفیت بالای این پکیج ها باعث شده است تا رقیب جدی برای سایر برند های ایرانی و خارجی به شمار بروند.

 

ویژگی های پکیج بوتان

  • پکیج های دیواری بوتان مجهز به سیستم های زیر می باشند:
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • سیستم جلوگیری از یخ زدگی پکیج هنگام قرار گیری در محیط های باز
  • سیستم کنترل کننده تغییرات دمای آب گرم مصرفی
  • سیستم ایمنی کنترل کننده دمای آب، میزان فشار و تخلیه کامل گاز های ایجاد شده در اثر احتراق
  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز، هواگیری و احتراق آهسته
  • پکیج آب گرمکن بوتان گاز سوز می باشند و در دو مدل فن دار و بدون فن تولید می شوند، که در ادامه به بررسی پکیج های فن دار می پردازیم.
  • مجهز به پکپ سیرکولار سه سرعته
  • کم مصرف در سوخت و انرژی
  • مجهز به دو مبدل حرارتی ایتالیایی جهت تامین آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایشی
  • مجهز به مشعل با سیستم جرقه زن خودکار
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش کد های عیب یابی و وضعیت های مختلف دستگاه
  • مجهز به پمپ سرکولاتور سه سرعته
  • تامین کننده آب گرم مصرفی در کمترین زمان ممکن
  • قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • راندمان حرارتی بالای 90 درصد
  • برق مصرفی مورد نیاز تک فاز می باشد.
  • قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرون
  • پکیج گرمایشی بوتان در دو حالت احتراق باز و بسته طراحی می شوند که در حالت احتراق بسته گاز های ناشی از احتراق از طریق دودکش دوجداره خارج می شوند.

 

3

 

مقایسه مدل های مختلف پکیج بوتان

برای انتخاب درست پکیج دیواری  مقایسه ای میان قابلیت و ویژگی های مدل های مختلف آن داشته باشیم تا بتوانیم به انتخاب درست برسیم.  

 

مقایسه جهت خصوصیات و قیمت پکیج بوتان


 آنالوگ یا دیجیتال بودن مدل های دیجیتال پکیج بوتان از یک نمایشگر دیجیتال بر روی دستگاه می باشند که نمایش دهنده دمای آب، حالت زمستانه یا تابستانه بودن و …. است. مهمترین ویژگی مدل دیجیتال در مقایسه با مدل آنالوگ، عیب یاب دیجیتال این دستگاه می باشد.

در این مدل ها در صورت رو یا رویی  مشکل یا خرابی در دستگاه، سیستم عیب یاب خودکار، مشکل ایجاد شده را پیدا کرده و به صورت یک کد بر روی نمایشگر دستگاه نشان می دهد. دیجیتال بودن دستگاه موجب آن می شود که قیمت پکیج بوتان افزایش یابد  و شما هزینه بیشتری برای خرید پکیج بوتان پرداخت نمایید .

برای به دست آوردن  ظرفیت تقریبی پکیج دیواری می بایست عدد متراژ واحد مسکونی را در ۱۵۰ و واحد تجاری را در ۱۰۰ ضرب نمایید. در صورتی که مسیر دودکش پکیج شما به شکل افقی و بیش از ۳۰ سانتی متر باشد، یا اینکه بخواهید پکیج را در فضای باز نصب کنید شما باید  از پکیج های دارای فن بهره برداری نمایید. چنانچه که  متراژ محیط شما از ۱۲۰ متر مربع بیشتر باشد یا آب مصرفی شما املاح زیادی داشته باشد شما باید از پکیج های دو مبدله استفاده نمایید.

مدل­ های مختلف پکیج بوتان بر حسب نیاز مصرف­ کننده، با امکانات متنوع و برای متراژهای متفاوت تولید و به بازار ارائه می شود . طیف گسترده این محصولات، انتخاب و خرید پکیج بوتان را برای خریداران دشوار نموده و امکان اشتباه در انتخاب پکیج دیواری مناسب را افزایش می دهد. اختلاف در قیمت پکیج بوتان به علت امکانات متنوع و قدرت حرارتی مختلف در سری های مختلف پکیج دیواری بوتان است .

 

unnamed.[1]

 

تفاوت پکیج پرلا پرو و پرلا در چیست؟

عمده تفاوت پکیج پرلا و پرلا پرو در برد آن‌ها است. بردی که در ساخت پکیج پرلا استفاده شده با برد پرلا پرو فرق دارد و به هنگام تعویض باید به مدل آن توجه کنید. در داخل پکیج یک قطعه به نام محرک شیر سه طرفه وجود داشته که وظیفه تعویض مسیر آب را بر عهده دارد. در پکیج پرلا، برق با ولتاژ 220 ولت به سمت محرک شیر سه طرفه ارسال می‌شود و در پکیج پرلا پرو ولتاژ آن 24 ولت است. مدل پرلا دیگر تولید نشده و ورژن ارتقا یافته آن پکیج پرلا پرو است.

 

تفاوت پکیج پرلا پرو و پاویا

پکیج پرلا پرو بهترین و گران‌ترین پکیج خانواده بوتان است که با امکانات بی‌نظیری تولید شده است. پکیج پاویا از لحاظ امکانات نزدیک به پکیج پرلا پرو است و هر دو دارای امکانات نظیر سیستم عیب یاب الکترونیک، فن، دو مبدل، سیستم ضد یخ زدگی و … هستند اما عمده تفاوت آن‌ها در ظرفیت دو پکیج است.

پکیج پاویا تنها با ظرفیت 24 کیلووات تولید شده و برای منازلی با متراژ 140 متر مفید خواهد بود اما پکیج‌های پرلا پرو با سه ظرفیت مختلف عرضه می‌شود و برای متراژ‌های بزرگ هم کاربردی است. مدل پاویا از لحاظ مشخصات تقریبا شبیه به پکیج پارما است با این تفاوت که در کنار تمامی آن امکانات، به یک صفحه نمایش دیجیتال و سیستم عیب یاب هم مجهز شده است.

 

اما کدام مدل مناسب خانه ماست؟

پاسخ این سوال را می توان با بررسی خصوصیات و قیمت پکیج بوتان برای این 4 مدل یافت. مقایسه مدل های مختلف پکیج بوتانبرای انتخاب درست پکیج دیواری باید مقایسه ای میان قابلیت و ویژگی های مدل های مختلف آن داشته باشیم تا بتوانیم به انتخاب درست انجام دهیم.

 آنالوگ یا دیجیتال بودن: مدل های دیجیتال پکیج بوتان دارای یک نمایشگر دیجیتال بر روی دستگاه هستند  که نمایش دهنده دمای آب، حالت زمستانه یا تابستانه بودن و …. شرایط استفاده از آب گرم پکیج (شوفاژ) دیواری در زمستان است. مهمترین ویژگی مدل دیجیتال در مقایسه با مدل آنالوگ، عیب یاب دیجیتال این دستگاه ها می باشد.

در این مدل ها چنانچه با مشکل یا خرابی در دستگاه، سیستم عیب یاب خودکار، مشکل ایجاد شده  رو به شود  و به صورت یک کد بر روی نمایشگر دستگاه نشان می دهد. به کد نمایش داده شده توسط دستگاه، کد خطا یا کد ارور می گویند.

با داشتن این کد و مراجعه به کاتالوگ دستگاه یا از طریق اینترنت مشکل دستگاه خود را متوجه شوید و بدانید برای رفع آن چه کارهایی می توان انجام داد. کد خطای مدل های دیجیتال همچنین به کمک سرویسکاران پکیج آمده و تعمیر دستگاه را برای آن ها ساده تر و کم خطاتر می کند.

دانستن کد خطای دستگاه همچنین به شما کمک می کند تا بدانید سرویس کار شما در حال رفع کدام ایراد دستگاه شماست تا با خیالی آسوده تر هزینه تعمیرات پکیج خود را پرداخت نمایید. قابل ذکر است دیجیتال بودن دستگاه موجب می گردد  قیمت پکیج بوتان افزایش یابد  و شما هزینه بیشتری برای خرید پکیج بوتان پرداخت نمایید.

 

4

 

ویژگی های پکیج دیواری بوتان

  • دارای سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه
  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
  • راندمان بالای 90 %
  • تامین آب گرم فوری و همیشگی
  • دارای سیستم بای‌ پس خودکار
  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز
  • دارای شیر سه طرفه و سیستم هواگیری  خودکار
  • دارای سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم
  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • داشتن قطعات با کیفیت و طبق استانداردهای جهانی
  • دارای پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل‌ کننده های خودکار پیشگیرانه

 

yshsyst

 

نکات ایمنی مهم در خصوص استفاده از پکیج دیواری بوتان

رعایت موارد زیر در خصوص دودکش پکیج:

  • بهره مندی  از دودکش استاندارد، ثابت، محکم و با عایق بندی مناسب
  • نصب کلاهک H در خروجی دودکش
  • حصول اطمینان از باز بودن مجاری دودکش و کلاهک H و اطمینان از اتصال کامل و صحیح دودکش
  • مهار دودکش و حصول اطمینان از جدا نشدن لوله دودکش از وسیله گازسوز

رعایت موارد زیر در صورت نصب دستگاه در فضای باز:

  1. عایق نمودن شیرهای آب ورودی و خروجی پکیج برای جلوگیری از یخ زدگی
  2. مسقف بودن محل نصب و قرار دادن پوشش محافظ در اطراف دستگاه
  3. استفاده از شیلنگ گاز ضد زنگ
  4. اجتناب از خاموش کردن کامل دستگاه (قطع گاز یا برق) در فصل سرما

در صورت ضرورت خاموش کردن کامل دستگاه، حتما آب سیستم های گرمایش و آب گرم مصرفی را تخلیه کنید.

  • خودداری از نصب دستگاه در حمام، اتاق خواب و فضاهای فاقد تهویه مناسب و کوچک
  • خودداری از بستن، مسدود کردن و یا کوچک کردن دریچه مخصوص ورود هوا برای احتراق مناسب
  • خودداری از هر نوع تغییر و تبدیل در اجزا و قطعات دستگاه مگر توسط سرویسکار مجاز

 

انواع پکیج بوتان دیواری:

ازنظر کاربرد و مزایا و معایب پکیج های دیواری به مدل های متفاوتی تقسیم میشوند که در ذیل به دسته بندی و تعریف هریک میپردازیم.

 

مبدل حرارتی:

تک مبدله:

یکی از انواع پکیج بوتان، پکیج های مبدل حرارتی هستند که خود تقسیم به دو مدل تک مبدله و دو مبدله می شوند این مدل نسل اولیه ی پکیج بوده و امروزه تا حدودی منسوخ شده اند.تشابه آن به آبگرم کن های سریع بدین صورت بود که چون تنها یک مبدل حرارتی بین شعله و آب وجود داشت و هردو سیستم گرمایش و آب گرم از آن تامین میشد به مراتب رسوب بیشتری میگرفت و در پی رسوب زدایی احتمال سوراخ شدن بالا میرود.

 

دو مبدله:

 این مدل از انواع پکیج بوتان که دسته دوم پکیج مبدل حرارتی هستند، اول بین آب  و شعله قرار میگیرد و مبدل دوم آب مصرفی را توسط گرمای ایجاد شده در آب مرحله ی اول گرم میکند. و اما برتری ها و معایب نسبت به مدل اولیه یعنی تک مبدله:

 

مزایا:

 تولید آبگرم مصرفی یکنواخت تر

رسوب گیری کمتر مبدل های حرارتی

 

معایب:

 پمپ درحالت تابستانه هم فعال است که باعث استهلاک بیشتر دستگاه میشود.

زمان بیشتری برای تولید آبگرم مصرفی میبرد.

 

محفظه ی احتراق

پکیج های بدون فن:

این نوع اکسیژنی که برای احتراق نیاز دارد را از محل نصب دریافت میکند و سپس دود حاصل از احتراق از طریق دودکش مناسب خارج میشود معمولا در بالکن و تراس قرار میگیرد.

 

پکیج های فن دار:

 در این نوع پکیج های تفاوت پکیج فن دار و بدون فن ما از دودکش های دوجداره استفاده میکنیم که جداره ی خارجی اکسیژن یا هوای تازه را به درون محفظه ی احتراق وارد میکند و مواد حاصل از جداره ی داخلی به بیرون رانده میشود. عدم نیاز به دودکش ساختمانی و عدم مصرف اکسیژن داخل محیط از مزایای این پکیج ها میباشد. پکیج های محفظه احتراق که خود دوباره به دو دسته تقسیم می شوند یکی از انواع پکیج های بوتان به شمار می آیند.

 

2

 

 پکیج های دیواری چگالشی یکی از انواع پکیج بوتان

مواد حاصل از احتراق دارای مقادیر قابل توجهی انرژی گرمایی هستند که میتوانیم برای پیش گرمایش آب سردی که وارد پکیج میشود از آن ها استفاده کنیم.از آنجا که دراین روش بخار آب موجود در مواد حاصل از احتراق سرد شده و چگالیده می شود به این نوع پکیج چگالشی میگویند.

 

پکیج های مخزن دار:

این نوع پکیج ها که یکی از انواع پکیج بوتان هستند با داشتن مخزن ذخیره 40-60 لیتر باعث گرم شدن آب مصرفی هستند و درپی آن نوسانات دمایی آب گرم مصرفی را بسیارکاهش میدهند.

 

سخن پایانی

همانطور که می دانید  بوتان برند ایرانی نام آشنا در حوزه تولید پکیج دیواری و تجهیزات گرمایشی به شمار می رود  که با تولید مدل های مختلف پکیج شوفاژ دیواری از جمله اپتیما، پارما، پرلا پرو، پاویا، ورونا، پکیج بیتا، کالدا ونزیا و… توانسته است بخش وسیعی از بازار پکیج های دیواری را به خود اختصاص دهد.

اما یکی از مهمترین اقدامات شرکت بوتان، ارائه دفترچه راهنمای پکیج دیواری بوتان به همراه محصولات خود است که حاوی اطلاعات ارزشمند و مهمی برای خریداران است. برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان نمایندگی پکیج بوتان تهران تماس برقرار فرمایید.

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات