پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

علت روشن نشدن پکیج بوتان

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← علت روشن نشدن پکیج بوتان
علت روشن نشدن پکیج بوتان

محصولات تخفیف دار

کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

علت روشن نشدن پکیج بوتان

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

در حالی که پیکج ها دستگاه هایی کارآمد در هر ساختمان هستند، اما می توانند مانند هر سیستم الکترونیکی و مکانیکی دیگر با مشکل روبرو شوند. هنگامی که درجه حرارت در خانه شما به زیر سطح مطلوب می رسد، از خود خواهید پرسید که چرا پیکج روشن نمیشود یا کار نمیکند؟ چندین دلیل رایج وجود دارد که علت روشن نشدن پکیج دیواری است با بررسی مشکلات شمعک و مشعل در حالت های تابستانه و زمستانه در انواع مدل های مختلف آن نظیر: بوتان، ایران رادیاتور، بیتا، بوش، فرولی، ایساتیس، گلدیران و … میباشد که در ادامه به عیب یابی آن و راهکار هایی برای برطرف کردن آن میپردازیم.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

علت روشن نشدن پکیج بوتان

 

برای اطلاع از قیمت پکیج پرلا پرو 32 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

دلیل خاموش شدن پکیج بوتان چه می باشد؟

 

آب کافی در مدار و لوله‌های پکیج وجود ندارد

اصلی‌ترین علت روشن نشدن پکیج، افت فشار آب دستگاه است. همه‌ی پکیج‌ها به صورت پیش‌فرض مجهز به یک سیستم خاموش کردن خودکار هستند و یکی از مواردی که موجب فعال شدن این سیستم می‌شود، کمبود فشار است. بنابراین تشخیص و پکیج در این شرایط وضعیت را برای روشن کردن پکیج بهبود می‌بخشد.

برای بررسی میزان فشار آب در مخزن، باید از عقربه ای که زیر پکیج است استفاده کرد که میزان درست این عدد بین 1و 2 می باشد ، زمانی که این عقربه عددی کمتر از 0.5 باشد باعث روشن نشدن پکیج می‌شود. اگر به کمک شیر فشار آب، میزان فشار آب افزایش پیدا نکرد، باید کار را به یک تعمیر کار پکیج بسپارید.

 

خاموش شدن و روشن نشدن پکیج به علت کم بودن فشار گاز

همانطور که پیشتر گفتیم، گاز ورودی به پکیج از اساسی ترین موارد در کارکرد صحیح آن است. اگر اشکالی در تامین گاز باشد، مثلا شیر بسته باشد و یا فشار خیلی کم شود، علت روشن نشدن مشعل پکیج ایران رادیاتور یا بوتان می‌تواند همین باشد. در این حالت، چراغ پکیج نیز روشن می‌شود. لذا علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج قطع بودن گاز ورودیست. همچنین علت خاموش و روشن پکیج کم بودن یا ضعیف بودن فشار گاز است، که شعله ای ضعیف تولید کرده و خاموش شدن مکرر پکیج را سبب می‌شود. ممکن است این مشکل از شیر گاز و یا گاز کل ساختمان‌تان باشد.

 

لوله‌ها و شوفاژهای ساختمان را هوا گرفته است

هوا گرفتن پکیج به عنوان رایج‌ترین علت روشن نشدن پکیج شناخته می‌شود. چرا که این امکان وجود دارد که مقدار هوای موجود در لوله‌ها و شوفاژهای شما بیش از حد مجاز باشد و در آن صورت امکان انتقال آب گرم از پکیج به شوفاژها برای دستگاه مقدور نخواهد بود. در این شرایط، شما شاهد خاموش شدن پکیج به صورت خودکار خواهید بود و پس از آن با ریست کردن پکیج و تنظیم فشار آب مخزن هم مشکل حل نمی‌شود.

پس نسبت به هواگیری پکیج و دیگر برندها اقدام کنید، اگر مشکل بازهم باقی ماند، احتمالا پمپ دستگاه دچار ایراد شده است و به جای آب، هوا را به لوله‌های پکیج پمپاژ می‌کند. اینجا باید کار را به یک متخصص بسپارید، رفع عیوب پمپ پکیج برای شما امکان‌پذیر نیست.

 

خرابی پمپ پکیج بوتان

علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان می ‌تواند به خرابی پمپ سیستم مربوط باشد . پمپ سیستم آب را در لوله‌ ها پمپاژ می ‌کند و اگر پمپاژ آب صورت نگیرد دستگاه خاموش شده و روشن نمی‌ شود .

همینطور این امکان وجود دارد که پمپ پکیچ به جای آب هوا را به درون لوله‌ ها بفرستد . در هر صورت لازم است تا این بخش از پکیج تعمیر شود .

 

خرابی در شمعک پکیج بوتان

روشن نشدن پکیج دیواری بوتان می ‌تواند به دلیل خرابی شمعک باشد . برای رفع مشکل روشن نشدن پکیج بوتان در خانه می‌ توانید فشار آب را چک کنید . زیرا در صورتی که فشار آب نوسان داشته باشد شمعک روشن نخواهد شد و یا پس از مدتی از کار خواهد افتاد .

 نوسان جریان برق و حتی افت و کاهش فشار گاز نیز سبب می ‌شود شمعک روشن نشود . لوله‌‌ای که گاز را به شمعک نیز می ‌رساند ممکن است به خاطر آلودگی مسدود شده باشد . پاک کردن آلودگی لوله و در نهایت تعویض آن مشکل را حل می ‌کند . در غیر این صورت لازم است با یک تکنسین در تماس باشید .

 

خرابی برد پکیج دیواری بوتان

از جمله دلایل دیگری که باعث روشن نشدن پکیج بوتان می ‌شود خرابی و ایراد در برد سیستم خواهد بود . اگر مشکل از بخش ‌های دیگر نباشد پس برد پکیج خراب شده است و نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد . در اکثر موارد دلیلی که باعث می ‌شود برد سیستم آسیب ببیند نوسان جریان برق است . با نصب محافظ جریان برق می‌ توانید از خسارت‌ های احتمالی جلوگیری کنید .

 

قطعی برق پکیج بوتان

پکیج‌ های دیواری با آب ، برق و گاز کار می ‌کنند و قطع بودن هرکدام از این موارد باعث مختل شدن عملکرد پکیج می‌شود . یکی از دلایل خاموش ماندن پکیج بوتان این است که دستگاه به برق متصل نیست یا جریان برق ورودی به پکیج قطع شده است . برای اینکه بتوانید پکیج خود را دوباره روشن کرده و از آن استفاده کنید ، ابتدا مطمئن شوید که جریان برق ورودی به پکیج وصل است و مشکلی ندارد . همچنین در صورت نصب محافظ برق و یا استفاده از سه‌ راهی برای پکیج ، دقت کنید که محافظ خراب نشده باشد و به ‌درستی کار کند .

گاهی اوقات ، جریان برق تا برد پکیج وجود دارد ؛ اما بعد از برد ، جریان برق در داخل پکیج قطع می‌ شود . این حالت ، به دلیل خرابی برد الکتریکی و نیم‌سوز شدن قطعات برد اتفاق می ‌افتد . برای حل مشکل ، باید از افراد متخصص بخواهید که قطعات روی برد را بررسی کنند و تعمیر برد را انجام دهد .

پس اگر به دنبال علت روشن نشدن پکیج بعد از قطع برق هستید ، باید بدانید که در سیستم برقی پکیج مشکلی به وجود آمده است .

 

رسوب لوله ها، علت روشن نشدن پکیج بوتان

آب اکثر مناطق ایران سختی زیادی ندارد اما برای اطمینان معمولا یک دستگاه سختی‌گیر یا رسوب گیر پکیج در مدار لوله‌ها نصب می‌شود. اگر پکیج شما سختی‌گیر آب ندارد و بیشتر از 1 سال است که از پکیج استفاده می‌کنید، ممکن است پکیج یا جایی از مدار آب آن دچار گرفتگی ناشی از رسوبات شده باشد. در این شرایط اقداماتی مثل تعویض فیلتر رسوب گیر پکیج یا عملی مشابه گرفتن سختی آب در مسیر پکیج در عملکرد دستگاه تاثیر بسزایی دارد.

 

الکترود تشخیص شعله پکیج خوب کار نمی‌کند

دستگاه برای آنکه بفهمد مصرف گاز پکیج به صورت صحیح در حال انجام بوده و سوخت کافی برای روشن شدن شعله تامین است، از یک الکترود استفاده می‌کند؛ اگر این الکترود دچار مشکل شود یا فاصله‌ی الکترود با شعله‌ی آتش در اثر گرما زیاد شده باشد، پکیج به صورت خودکار خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود.

با یک انبر دست کمی الکترود را به آرامی به شعله نزدیک کنید، اگر مشکل حل نشد، یا الکترود کلا خراب شده است و یا مشکل از آن نیست. علت روشن نشدن پکیج برخی مواقع تحت تاثیر بروز ایراد در روند عملکرد این قطعات است. بنابراین با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر پکیج، نسبت به رفع مشکل روشن ماندن شعله پکیج اقدام کنید. 

 

خرابی دودکش، علت روشن نشدن پکیج

رعایت فاصله‌ی استاندارد از سقف یا مانع بالای پکیج در حین نصب دودکش پکیج بسیار اهمیت دارد، اگر فاصله مناسبی نباشد این امکان وجود دارد که دودکش دستگاه به درستی قادر به تخلیه دود نباشد و پس از مدتی با گرم شدن ناشی از تجمع دود و تغییر شکل آن، دود دستگاه به شکل صحیح خارج نشود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که اکثر پکیج‌ها مجهز به سنسورهایی هستند که در صورت تجمع دود، دستگاه را فورا خاموش می‌کنند. چنانچه پس از آن شما دستگاه را مجددا روشن کنید، پس از مدتی کار کردن شاهد خواهید بود که دوباره به صورت خودکار خاموش می‌شود.

 

پکیج بیش از حد گرم می‌کند

بنا به دلایل بسیاری ممکن است پکیج بیش از اندازه گرم شود، در این حالت دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود و در پکیج‌های دیجیتالی معمولا بوق ممتد یا منقطعی برای چند ثانیه از دستگاه شنیده خواهد شد و پیغام خطای مرتبطی نیز بر نمایشگر ظاهر می‌شود. گرم شدن پکیج همانند یافتن علت یکسره روشن ماندن پکیج نیاز به تخصص کافی دارد. 

دلایل بوجود آورنده این مشکل ممکن است در روند کلی دستگاه اختلال ایجاد کند بنابراین برای رفع این قبیل معایب پکیج باید با افراد متخصص و آگاه به کد خطاهای پکیج در ارتباط باشید. 

 

برای اطلاع از قیمت پکیج پرلا پرو 28 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

پکیج بیش از حد گرم می‌کند

 

جوش آوردن پکیج علت خاموش و روشن شدن پکیج

از جمله علت خاموش شدن ناگهانی پکیج، گرم شدن بیش از حد آن است. در صورتی که پکیج بسیار گرم شود و دمای آب در مدار از حد معینی بالاتر رود، برای جلوگیری از خطرات، پکیج خود به خود خاموش می‌شود. در این حالت اصطلاحا پکیج جوش آورده است. با پایین آمدن دمای آب، مجددا پکیچ روشن می‌شود. لذا یکی از دلایل خاموش و روشن شدن پکیج، جوش آوردن آن است.

علت جوش آوردن پکیج به موارد بسیاری همچون تنظیم نبودن کلید دما، خرابی کلید NTC، رسوب گرفتن مبدل ثانویه و… که پیچیده و فنی‌ست مربوط می‌شود. لذا باید از یک متخصص باتجربه برای رفع مشکل پکیج کمک بگیرید.

 

برد پکیج دچار مشکل شده است

چنان چه همه‌ی حالت‌های فوق را بررسی کردید و علت روشن نشدن پکیج را نیافتید و دستگاه پکیج شما همچنان کار نمی‌کند، احتمال دارد سیستم مرکزی و برد پکیج بوتان و دیگر برندها دچار ایراد شده باشد که اتفاقا مشکل رایجی در میان برندهای مختلف پکیج در بازار کشور است. در این حالت حتما باید مشکل را به یک متخصص و تعمیرکار نمایندگی بوتان بسپارید.

 

مسدود بودن مدار گرمایشی

اگر لوله ها و رادیاتورها مسدود شده باشد فشار در مدار کاهش پیدا می کند و همین مسدودیت در لوله ها  عامل اصلی روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff می باشد. از آن جایی که رسوبات از سختی بالای آب ناشی می شود، می توانید برای رفع این مشکل از نصب سختی گیر استفاده کنید. همچنین می توانید با انجام عملیات اسیدشویی و رسوب زدایی حرفه ای توسط یک مرکز تعمیرات پکیج معتبر تمام رسوبات را از پکیج تان پاک کنید.

 

خرابی پمپ آب

کار پمپ این است که آب را به داخل مدار گرمایشی به جریان بیندازد. اگر این قطعه دچار خرابی یا سوختگی بشود آب به خوبی در دستگاه به گردش نمی افتد. در نتیجه برد مشکل کم شدن آب را می فهمد و دیگر به پمپ اجازه روشن نشدن پکیج نمی دهد. اما اگر پمپ ضعیف شده باشد با خاموش و روشن شدن پکیج این اختلال نشان داده می شود. این در حالی است که بعد از مدتی پمپ به طور کامل می سوزد و دستگاه هرگز روشن نمی شود.

 

نحوه کار و عیب‌یابی و راه حل رفع علت روشن نشدن پکیج بوتان

معایب پکیج دیواری به دو دسته تقسیم می‌شوند :

علت روشن نشدن پکیج بوتان در دسته اول که تشخیص آن راحت‌تر است معایبی هستند که با کدهای خطا ی پکیج بوتان به ما نشان داده می‌شوند. این عیوب بوسیله برد الکترونیک شناسایی می‌شود و با اعلام ارور مشخص می‌شوند که عیب از کدام بخش است.

توجه داشته باشید که کدهای خطا در هر پکیج دیواری به یک شکل است در مدل‌های آنالوگ با چشمک‌زدن چراغ‌های روی پانل مشخص می‌شود و در مدل‌های دیجیتالی با عدد و حروف انگلیسی روی مانیتور بردپکیج  نشان داده می‌شود.

برای رفع این ارورها باید به دفترچه راهنمای پکیج مراجعه کنید. و اگر پاسخ در آن نبود از سرویسکاران با تجربه کمک بگیرید. و برای تعمیر برد پکیج بوتان از فرد متخصص کمک بگیرید.

دسته دوم معایبی هستند که بدون بروز کد خطا روی پکیج نشان داده نمی‌شود یعنی در اصل برد الکترونیک این معایب را تشخیص نمی‌دهد.

علت روشن نشدن مشعل و شمعک پکیج بوتان

به طور کلی موارد زیر دلیل روشن نشدن مشعل پکیج می‌باشد:

  • خراب شدن جرقه‌زن پکیج
  • خراب شدن میله یون پکیج
  • معیوب بودن برد پکیج
  • گرفتگی شیر کنترل گاز پکیج

علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان به دلایل زیادی رخ می‌دهدکه باعث می‌شوند که مشعل پکیج بوتان روشن نشود که می‌توان به این موارد اشاره کرد.

اولین موضوع بررسی مدار برق ورودی دستگاه است که باعث روشن نشدن پکیج می‌شود. اما در برخی موارد برق داخل دستگاه می‌آید اما جرقه‌زن برق ندارد. جرقه‌زن پکیج بوتان دچار مشکل شده است. که ممکن است مشکل از قطعات سیستم جرقه‌زن باشد یا برد دستگاه مشکل دارد. سنسور ntc پکیج بوتان مشکل پیدا کرده که توانایی دریافت سیگنال گرمایش را ندارد و توانایی برای جرقه‌زنی و تشکیل شعله وجود ندارد.

 

آیا علت روشن نشدن پکیج‌ها با هم فرق می‌کند؟

باید بگویم که همه پکیج‌ها ساختاری شبیه به هم دارند اما به دلیل اینکه سازنده هر برند یک شرکت خاص است و ممکن است در برخی چیزهای کوچک به یکدیگر شبیه نباشند. به صورت کلی علت روشن نشدن پکیج دیواری‌ها شبیه به هم اند ولی در اکثر مواقع در موارد کوچک شبیه به هم نیستند و علت روشن نشدن پکیج‌ها در برندهای مختلف متفاوت است.

در اکثر مواقع با مطالعه دفترچه راهنما و یا ارورهایی که روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود می‌توان علت روشن نشدن پکیج دیواری در هر برند را شناسایی کرد.

 

برای اطلاع از قیمت پکیج پرلا پرو 24 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

 

هزینه رفع علت روشن نشدن پکیج

اگر در مورد هزینه‌ها و اجرت تعمیرکار پکیج دغدغه دارید، بهتر است بدانید بازار آنلاین "خدمت از ما" این فرصت را فراهم کره است که شما می‌توانید تنها با ثبت درخواست خود در کوتاه‌ترین زمان از مجرب‌ترین متخصصان قیمت پیشنهادی را دریافت کنید. این نکته را فراموش نکنید که نرخ‌های پیشنهاد شده به شما بر اساس معیارهای مشخصی و منطبق بر معیارهای تصویب شده در اتحادیه خواهد بود،

شما با سپردن کار به متخصصان مجرب دیگر نیازی نیست نگران خرید قطعات و تصویه آن‌ها باشید، چرا که متخصصان حرفه‌ای با کیفیت‌ترین قطعات را جهت برطرف کردن مشکل روشن نشدن پکیج، برای دستگاه شما خریداری می‌کنند و آن‌ها را با فاکتور به شما ارائه خواهند داد. پس دیگر نگران هزینه‌ها نباشید و قبل از درخواست نهایی برای اعزام تعمیرکار، قیمت‌های پیشنهادی هریک از آنان را مشاهده و با هم مقایسه کنید.

 

نکات مهم برای نگهداری از پکیج

پکیج از جمله لوازم خانگی است که مدام در حال کار است و بنابراین مراقبت درست و اصولی از آن اهمیت زیادی دارد. برای نگهداری درست از پکیج نکات زیر را همواره در نظر داشته باشید:

  • استفاده از فیلتر مناسب؛ فیلترهای مغناطیسی به این دلیل که قدرت رسوب گیری زیادی دارند، گزینه مناسبی محسوب می شوند.
  • قرار دادن پکیج در مکان مناسب؛ انباری و آشپزخانه برای نصب پکیج ایده آل هستند. همچنین پکیج باید یک تا دو متر فاصله از زمین داشته باشد.
  • استفاده از کلاهک مناسب برای دودکش پکیج؛ همچنین یادتان باشد که پیش از فصل سرما مسیر دودکش رو بررسی کنید.
  • کنترل فشار پکیج به صورت روزانه؛ یک تا یک و نیم، فشار نرمال پکیج دیوار است.
  • سرویس پکیج به طور منظم؛ ایده آل این است که پکیج را سالی یک بار یا دو سال یک بار سرویس کنید.

 

دلیل خاموش شدن پکیج بوتان چه می باشد؟

روشن نشدن پکیج بوتان :  یکی از دلایل میتواند این باشد که گاز ورودی قطع شده ودستگاه روشن نمی شود که دستگاه چراغ قرمز ثابت نشان

می دهد.

۲- دومین دلیل قطع بودن برق دستگاه می باشد.

۳- سومین مورد سوختگی برد کنترل می باشد که دستگاه روشن است اما عملیاتی صورت نمی گیرد.

گروه خدماتی بوتانو ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد.

همچنین پس از انتخاب و خرید پكيج (شوفاژ) ديواري مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی بوتانو که مورد تائید شرکت بوتان می باشند در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

 

برای کسب طالاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فروش بوتان در تهران در تماس باشید.

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات