پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

رادیاتور پنلی ، بهترین رادیاتور پنلی ایرانی در سال 1402 +بهترین مارک رادیاتور پنلی ایرانی

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← رادیاتور پنلی ، بهترین رادیاتور پنلی ایرانی در سال 1402
رادیاتور پنلی ، بهترین رادیاتور پنلی ایرانی در سال 1402

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

رادیاتور پنلی ، بهترین رادیاتور پنلی ایرانی در سال 1402

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

 قطعا در این هوای سرد شما هم دنبال وسیله‌ ای برای گرمایش خانه خود می باشید، یقینا بعد از جست و جو در وب سایت ‌ها و یا پرس و جو از افراد مختلف با انبوهی از سوالات و انتخاب ‌ها رو به رو می شوید. یکی از گزینه‌های رایج برای تامین گرمایش خانه، بهترین رادیاتور پنلی ایرانی می باشد که بسیار کاربردی است. در این مقاله از بوتان قصد داریم تا بهترین رادیاتور پنلی ایرانی در سال علاوه بر ش را معرفی نماییم. به طور معمول  آشنایی با برخی مزایا و ویژگی‌ های رادیاتور پنلی قبل از خرید، موجب رضایتمندی از خرید شما خواهد بود . از این حیث با ما همراه باشید.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

bhtryn-mark-radyatwr-pnly

 

رادیاتور چیست؟

کلمه رادیاتور، یکی از گمراه کننده‌ترین کلمات استفاده شده در صنعت گرمایش می باشد  و گاهی از آن به اشتباه برای توصیف روش‌های گرمایشی غیر رادیاتوری مانند پکیج هم استفاده می‌ شود. لازم به ذکر است که در اصل رادیاتورها وسایلی اند  که از روش “تابش” برای گرم کردن محیط بهره مند می شوند.

به این شکل که گرما به صورت یک خط مستقیم از آن‌ها ساطع می شود  و به محیط می تابد، ولیکن در حالت کلی رادیاتور پنلی ایرتور‌پن یکی از وسایل تامین کننده گرمای هر خانه به شمار می رود که از  انواع مختلفی همچون آلومینیومی، فولادی پره‌ای و پنلی برخوردار می باشد. به طور معمول جنس رادیاتورها از فلز می باشد و عملکرد آن ها  به این صورت است که حرارت ناشی از آب گرم بویلر ساختمان را به درون واحد شما انتقال می دهند.

 

بهترین رادیاتور پنلی ایرانی

رادیاتور پنلی بوتان پس از ورود به عرصه‌ ی رادیاتورها توانستند به خوبی جای خود را در بازار حفظ نماید  و به سرعت مشتریان خود را بیابد. این رادیاتورها ویژگی‌هایی دارند که به وسیله‌ی آن توانستند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. این ویژگی ها عبارت اند از :

  • کم جا بودن: این بزرگترین مزیت یک رادیاتور پنلی به شمار می رود که می ‌توان هم‌ ظریف باشد هم جای کمتری نسبت به سایر رادیاتورها اشغال کند.
  • ایمنی بالا: این رادیاتورها بیش از حد گرم نخواهند شد، از این حیث  در اثر تماس  سوختگی ایجاد نمی کنند. از این رادیاتورها به عنوان حوله خشک کن استفاده می گردد.
  • ظاهر مدرن: به قول طراحان داخلی این رادیاتورها مینیمالیست هستند و زیبایی خاصی به طراحی داخلی اتاق شما می‌دهند.
  • قابلیت تنظیم دما: این رادیاتورها به شما کمک می‌ کنند تا دمای اتاق خود را همیشه در حد مطلوب حفظ نمایید.
  • انرژی گرمایی: آنچه این کارخانه ‌ها تولید می‌ کنند انرژی گرمایی است که می تواند از ۱۰۰ بی تی یو شروع و به۴۹۰۰ بی تی یو ختم شود.
  • قابلیت نصب این رادیاتورها را هم می ‌توان به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب کرد . این بستگی به جایی دارد که آن را نصب می‌ کنید. برخی از رادیاتورها به شکل عمودی نصب می گردند و تا سقف ادامه دارند.
  • پکیج دیواری: اگر قرار است از پکیج‌ های دیواری استفاده کنید ما به شما توصیه می ‌کنبم از مدلهای پنلی رادیاتور بهره مند گردید.

 

رادیاتور پنلی

 

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانتی متری

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور  از جمله رادیاتور پنلی ایرانی می باشد که بسیار پر مخاطب است ، محصول به روزی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و به بازار ارائه می شود. اشغال فضای کم (ابعاد مناسب) ، طراحی زیبا، سبکی و… مهمترین مزیت هایی می باشد که منجر به آن شده تا این رادیاتور در زمره محبوب ترین رادیاتور های گرمایشی  جای داشته باشد.

ظرفیت حرارتی پنل 140 سانتی متری رادیاتور 2310 کیلوکالری بر ساعت است. همچنین جنس پنل از فولاد بوده و پوشش سطح آن رنگ اپوکسی می باشد.

 

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور :

همانطور که گفته شد یکی از زیباترین و کارامدترین رادیاتور پکیج بوتان شرکت ایران رادیاتور می باشد که از آن در جهت گرمایش ساختمان ها و دیگر مکان های مورد نیاز بهره بردای می گردد. از لحاظ نوع آلیاژ به کار گرفته شده جنس رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانت از فولاد زنگ نزن می باشد.

رادیاتورهای پنلی ( فولادی ) از ظاهری زیبا و جدید برخوردار می باشند  که می توان آن ها را نسل سوم رادیاتور ها به شمار آورد و به خاطر جنس فولاد از استحکام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشند و این خصوصیات منجر شده که طرفداران و محبوبیت زیادی را پیدا کنند.

 

رادیاتور پنلی بوتان

مزایای رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

  •  ظرفیت حرارتی 1650 کیلوکالری بر ساعت
  • استفاده از رنگ اپوکسی در پوشش سطحی آن
  • بازدهی بالاتر به دلیل دو کنوکتور بودن
  • داشتن نشان استاندارد ملی ایران
  •  ظاهر شکیل و یکپارچه که با هر نوع سلیقه و هر نوع دکوراسیون همخوانی دارد .
  • مقاومت بالا که به دلیل جنس آن که از فولاد می باشد .
  • عدم ایجاد هیدروژن ( هوا گرفتن) در زمان استفاده با پکیج دیواری
  •  بدون نیاز به لوازم جانبی ( تمامی لوازم مورد نیاز نصب به جز شیرزانو در کارتن رادیاتور پنلی موجود می باشد
  •  قیمت مناسب تر در مقایسه با رادیاتور پره ای در مقابل ضریب حرارتی یکسان

 

خرید رادیاتور ایران رادیاتور چگونه است؟

لیست قیمت رادیاتور پره ای بوتان رادیاتورپنلی ، پکیج‌های گازی، دیواری و زمینی با توجه به تبلیغات گسترده، قیمت‌های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش عالی، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج‌های گرمایشی در کشور را به خود اختصاص دهد.

این مرکز به عنوان شرکت معتبر انواع پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع و با کاربردهای مختلفی را عرضه می کند که از آن میان می‌توان به مدل‌های پکیج‌های دیواری و زمینی، پکیج فن‌دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 اشاره داشت.

 

راهنمای نصب و انتخاب رادیاتور پنلی:

همانطور که می دانید رادیاتور پنلی به عنوان  جدیدترین نوع رادیاتور های تولیدی می باشد که به علت برخورداری از مزایای منحصر به فردش موجب شده است که بتواند سهم بازار زیادی را تصاحب کند. از جمله مزایای رادیاتور پنلی می توان به موارد زیر اشاره داست :

 رادیاتور پنلی به طور معمول در سه نوع تولید می شود که عبارتند از تک پنل تک کانوکتور ، دو پنل تک کانوکتور و دو پنل دو کانوکتور . با توجه به ضریب حرارتی بالاتر مدل های دو پنل دو کانوکتور و استقبال بیشتر از این مدل اکثر تولید شرکتهای تولیدی رادیاتور پنلی از این مدل می باشد. انتخاب هر نوع رادیاتور با توجه به متراژ محل قرارگیری محل و طبقه وقوع آن انجام می گیرد.

انتخاب رادیاتور ارتباط مستقیمی با ضریب حرارتی رادیاتور مورد نظر دارد. برای مثال در شهری مثل تهران در منزلی که نوساز باشد و تمامی موارد مربوط به مبحث 17 ساختمان (عایق کاری) رعایت شده باشد به ازای هر متر مربع به 120 کیلو کالری در ساعت گرما نیاز می باشد.

قیمت رادیاتور پنلی بوتان

 

 ویژگی بهترین رادیاتور پنلی ایرانی چیست؟

خب حالا مهم ترین سوال این است که یک رادیاتور پنلی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین رادیاتور پنلی در بازار کدام است؟ مدل‌ها و برندهای مختلفی از این سیستم‌های گرمایشی در بازار وجود دارد. در واقع شما میتوانید متناسب با نیاز نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

1. کم جا بودن رادیاتور های پنلی

اینکه محصول خریداری شده جای کمتری اشغال کند؛ میتواند از نظر برخی افراد بسیار پر اهمیت باشد. از طرفی برخی از این پنل‌ها به گونه‌ای سبک و ظریف هستند که به راحتی روی دیوار نصب میشوند.

2. ایمنی در بهترین رادیاتورهای پنلی

مسلما هیچکس به دنبال رادیاتوری که با گرم شدن زیاد، برای آن خطر سوختگی بوجود می‌آید؛ نیست. اگر شرکتی که این محصول را تولید کرده در مقابل ایمنی قادر نباشد محصولاتش را تضمین کند. و شخص خریدار نسبت به آن شک داشته باشد، به هیچ وجه اقدام به خرید از آن شرکت نمیکند. حتی اگر ارزان نیز باشد، آن را نمیخرد چرا که وجود امنیت در قدم اول بسیار ضروری تر از قیمت آن است.

 

3. قابلیت‌ های زیاد برای تنظیم دما

هر چقدر که این رادیاتور خریداری شده قابلیت تنظیم دمای بیشتری داشته باشد. به گونه‌ای که بتوان دمایی متناسب با اکثر افراد تنظیم کرد، مسلما بسیار مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت. از طرفی به عنوان بهترین رادیاتور پنلی در ایران شناخته میشود. فرض کنید که نتوانید این سیستم را با دمای مورد نظرتان تنظیم کنید، پس از چندبار تلاش و بی نتیجه بودن ۱۰۰% دچار دل زدگی نسبت به پکیج خود خواهید شد.

 

4. ویژگی ‌های ظاهری جذاب رادیاتور پنلی

جدا از امکانات و کاربری بودن محصول، باید به زیبایی نیز اهمیت بدهید. خب، قطع به یقین اگر یک محصول بتواند تمام کارایی مورد نظر شما را فراهم کند. اما نتواند از نظر ظاهری شما را راضی کند، مورد توجه قرار نمیگیرد. به طوری که اگر یک پنل ظاهری جذاب و شیک داشته باشد و کارایی آن اندک باشد. میتواند گوی سبقت را از محصولاتی که کارایی بیشتری دارند اما ظاهری زشت، به راحتی برباید.

5. قابل نصب بودن به صورت عمودی و افقی

رادیاتور های پره ای جدید بوتان با توجه به شرکت تولید کننده به صورت افقی و یا عمودی نصب میشود. مثلا اگر شرکتی که آن را تولید کرده این قابلیت را ایجاد کرده باشد، میتوانیم به صورتهای مختلف نصب کنیم. پس در نتیجه طیف گسترده تری از خریداران را نسبت به شرکت ‌هایی که دارای محصولات تک قابلیت هستند، جذب میکند. به عنوان مثال برخی از آنها را میتوان در نزدیک کف ساختمان نصب کرد. برخی دیگر را به شکل عمودی از کف تا نزدیک سقف نصب کرد.

6. دوام و عمر مفید

دوام و عمر بهترین نوع رادیاتور پنلی در انتخاب کردن محصول نیز تعیین کننده میباشد. کسی دوست ندارد که سالی یکبار، رادیاتور خود را عوض نماید. پس هرچه محصول با دوام تر باشد، مشتریان زیادی به سمت خود سوق میدهد. البته برخی از اقشار جامعه حتی با خرید بهترین رادیاتور پنلی همواره به دنبال تعویض تجهیزات و وسایل منزل هستند. برای چنین افرادی عمر محصول، هیچ اهمیتی ندارد. البته تمامی این موارد جزو برترین موارد شمارده میشوند؛ چرا که برای بسیار از مردم تعیین کننده است.

ویژگی های یک رادیاتور ایده آل

رادیاتور ایده آل رادیاتوری است که ضمن مصرف انرژی کمتر، از راندمان بالاتری برخوردار باشد، بتواند بیشترین ظرفیت حرارتی را در کمترین فضای ممکن بوجود آورد، از ثبات حرارتی بهینه برخوردار باشد؛ یعنی دمای اتاق را در حدی از گرما حفظ کند، همچنین رادیاتور باید با فضای مورد نیاز و سیستم تولید گرمایش یعنی موتور خانه تناسب داشته باشد. از لحاظ ظاهری هم زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت است، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار مهمی می باشند.

ویژگی مورد توجه دیگر قیمت مناسب و نوع اتصالات و سهولت در نصب آن می باشد. در ضمن توجه داشته باشید  که هر وسیله ای که می خرید از جمله رادیاتور می بایست از پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض مناسبی برخوردار  باشد.

 

بهترین رادیاتور پنلی

بهترین مارک رادیاتور پنلی ایرانی

 

مارک پنلی ایساتیس

یکی دیگر از بهترین رادیاتورهای پنلی موجود در بازار ، برند Isatis است. این شرکت معروف و سرشناس طیف وسیعی از فعالیت ها را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی انجام داده است. کارخانه ایساتیس در سال 1385 توسط مهندس حسین آبادی در یزد تأسیس و به تولید رسید.

رادیاتور پنل ایساتیس از فولاد مرغوب ساخته شده است که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. ویژگی های رادیاتور شامل ظرفیت حرارتی بالا ، قابلیت های منحصر به فرد فن آوری رنگ آمیزی و نصب دو طرفه است. از دیگر مزایای این محصولات می توان به نظافت آسان ، وزن سبک و طولانی ترین دوره گارانتی در ایران اشاره کرد.

رادیاتورهای پنلی ایساتیس با سیستمهای مختلف گرمایش مرکزی مانند موتورخانه ها و پکیج سازگار هستند و مدار آب گرم مورد نیاز را تأمین می کنند. این شرکت خطای انسانی را با استفاده از ماشین های تمام اتوماتیک در خط تولید کاهش می دهد و محصولات با بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

گارانتی رادیاتور های این برند 15 سال است که نشانگر کیفیت بالای محصولات برند ایساتیس است. با توجه به این ویژگی ها ، به عنوان بهترین رادیاتور پانلی موجود در بازار شناخته می شود.

 

 رادیاتور پنلی بوتان

شرکت صنعتی بوتان چیزی قریب به هفتاد سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی در سطح کشور را دارد. این شرکت با انتقال تکنولوژی از کشور ایتالیا، تولید رادیاتور پنلی را نیز در چند سال گذشته به محصولات تولید خود اضافه کرده‌ است. شرکت بوتان، رادیاتورهای خود را با ضمانت 12 ساله به مشتریان عرضه می‌کند.

رادیاتور پنلی بوتان از بازده حرارتی بالایی برخوردارند و همچنین دارای دو پنل هستند. رادیاتور این شرکت بر مبنای استاندارد EN 442 تولید می‌شود و قابلیت نصب دو طرفه را دارند. شرکت بوتان رادیاتورهای پنلی خود را در مدل‌های ایرتورپن، سیلورپن، آیو تولید و عرضه می‌کند که بهترین رادیاتور پنلی بوتان مدل پکیج دیواری ایرتورپن است.

 

رادیاتور آلومینیومی بوتان

شرکت بوتان در سال 1338 افتتاح شد و از همان زمان توانست با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا، خود را در میان مصرف‌کنندگان محبوب کند. امروزه شرکت بوتان با داشتن بیش از 6000 سرویس‌کار مجاز در سرتاسر کشور، بزرگترین شبکه سرویس‌دهی در ایران را تشکیل داده است. در شرکت بوتان برای تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی از روبات‌ها استفاده شده است؛ همین موضوع دقت ترازبندی در رادیاتورهای این شرکت را تا حد زیادی بالا برده است. به علاوه در رادیاتورهای آلومینیومی بوتان از مغزی‌های ایتالیایی استفاده شده است که باعث شده آب بندی محصولات راحت‌تر شود.

 

 

نکات مهم در انتخاب رادیاتور

  • به علت تجمع هوای گرم در زیر سقف بهره مندی از بهترین مدل رادیاتور پنلی بوتان فقط در شرایطی که فاصله کف تا سقف محل مورد نظر حداکثر ۳ متر باشد مناسب می باشد و برای فضاهای با ارتفاع سقف بیشتر استفاده از وسایل گرمایشی دمنده مانند فن کوئل ، هواساز و … توصیه می گردد.
  • انواع رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ، به شکل دیواری (روی دیوار) و در زیر پنجره اتاق نصب می شوند و فاصله پایین هربلوک از کف اتاق یا سالن ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر است. 
  • رادیاتورهای آلومینیومی از نظر روش تولید به سه دسته رادیاتورهای تمام دایکاست, رادیاتورهای اکسترود و رادیاتورهای دایکاست اکسترود تقسیم می گردند.
  • رادیاتورهای آلومینیومی تمام دایکاست دارای مرغوبترین روش تولید بوده و هر پره از رادیاتور بصورت یکپارچه در قالب دایکاست تولید می شود که پس از عملیات تست , فینیشینگ و رنگ آمیزی به هم متصل شده و بصورت بلوک های ۵ پره – ۷ پره و ۱۰ پره در بسته بندی قرار گرفته و عرضه می شوند.
  • برای محاسبه تعداد پره های رادیاتور آلومینیومی شوفاژ مورد نیاز هریک از فضاهای ساختمان خود، ضمن اعلام ابعاد و موقعیت مکانی آن با کارشناسان مربوطه مشورت فرمائید. 
  • به استثناء رادیاتورهای اکسترود یا پروفیلی مانند انواع آلفام یا کریستال که پره های آنها ثابت و غیرقابل افزایش یا کاهش است در مورد دیگر انواع رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست تعداد پره های بلوکها قابل تغییر در محل می باشد.مثلا برای تهیه یک بلوک رادیاتور ۱۵ پره ناگزیر یک رادیاتور ۵ پره و یک ۱۰ پره به هم متصل می شوند و یا برای ۲۰ پره دو بلوک ۱۰ پره را نصاب در زمان نصب به هم متصل می نماید.
دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات