پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

راهنمای خرید پکیج زمینی; راهنمای انتخاب بهترین پکیج زمینی 1402

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← راهنمای خرید پکیج زمینی; راهنمای انتخاب بهترین پکیج زمینی 1402
Butan co

محصولات تخفیف دار

Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

راهنمای خرید پکیج زمینی; راهنمای انتخاب بهترین پکیج زمینی 1402

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

پکیج زمینی بعد از پکیج دیواری یکی از متداول‌ترین سیستم‌های گرمایشی ساختمان‌ها است. جهت انتخاب مناسب‌ترین و بهترین پکیج زمینی لازم است اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. یک وجه تمایز پکیج زمینی ظرفیت بالا تر آن نسبت به پکیج‌های دیواری است.

پکیج چیست؟

در ابتدا باید بدانید که پکیج چیست؟ پکیج به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که بخش عظیمی‌از بازار سیستم گرمایشی را به خود اختصاص داده است.

از مجموع علت‌های پر طرفدار بودن پکیج این است که پکیج دو کار را هم زمان با هم انجام می‌دهد یکی این که محیط ساختمان را گرم می‌کند و یکی این که آب گرم مورد نیاز برای سرویس بهداشتی، ظرفشویی، حمام و … را تامین می‌کند .

پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری در بازار ارائه می‌شوند .

پکیج دیواری به نوعی از پکیج‌ها گفته می‌شود که شبیه به آبگرمکن دیواری اند که آب سرد را گرفته و گرم می‌کنند و به شوفاژ و رادیاتور جهت گرمایش محیط انتقال می‌دهند .

پکیج زمینی هم به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که مانند پکیج دیواری عمل می‌کند با این تفاوت که دارای مخزن آبی است که آب گرم را درون آن نگه داری می‌کند و به نوبه خود بهتر از پکیج زمینی است ولی باید بدانید که جاگیر است .

راهنمای انتخاب پیکج زمینی

توجه داشته باشید وقتی می خواهید پکیج انتخاب کنید با وجه به متراژی کم یا زیادی که محل شما دارد باید پکیج را انتخاب کنید مثلا اگر شما یک خانه متوسط دارید (نه زیاد بزرگ و نه کوچک) بهتر است که از پکیج های دیواری استفاده کنید در و اگر شما می خواهید مثلا برای یک ویلای بزرگ یا یک خانه چند طبقه پکیج انتخاب کنید پکیج های زمینی بیشتر بدرد شما میخورند و برای شما به صرفه تر هستند پس در نوع انتخاب پکیج اولین چیزی که مهم است مساحتی است که شما تصمیم دارید آن را گرم کنید و آب گرم آن را تامین کنید.

موضوع بعدی که باید به آن توجه کنید برای خرید پکیج مناسب آب گرم مصرفی است. یعنی شما باید ببینید که آب گرمی که در ساختمان شما مصرف می شود کم است یا زیادکه بعد باید با توجه به این موضوع ببینید که به چه نوع پکیجی نیاز دارید شما باید پکیجی انتخاب کنید که توانایی آب مورد نیاز شما را داشته باشد.

یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید پکیج که باید به آن توجه کرد این است که دودکش ساختمان شما چه نوعی است، که دودکش ساختمان شما می تواند به صورت معمولی باشد یا مسیر افقی داشته باشد. همان طور که همه ما می دانیم طول دودکش در ساختمان و نحوه نصب و اجرای آن متفاوت است که این امر نیز در انتخاب پکیج تاثیر گذار می باشد(شما زمانی می توانید از پکیج های بدون فن استفاده کنید که طول دودکش شما کمتر از یکمتر باشد).

از نکات دیگری که شما حتما باید به آن توجه کنید نوع مبدل حرارتی پکیج مورد نظر شما است که حتما باید در خرید و انتخاب پکیج به آن توجه کنید.

در بسیاری از موارد برای یک ساختمان نیاز به ظرفیت حرارتی بالایی دارید. که در این موارد نیاز است پکیج هایی را انتخاب و خریداری کنید که مخزن داشته باشند و البته عمر آنها نیز بیشتر باشد.پ

 شما نیاز است که در خرید و انتخاب پکیج زمینی و دیواری حتما به امکانات آن نیز توجه کنید، بعضی از پکیج ها دارای مکانات ویژه ای هستند که از این امکانات می توان به سیستم عیب یابی اتوماتیک اشاره کرد ( این سیستم بدون نیاز به انجام کاری و به صورت کاملا اتوماتیک عیب یابی می کند و در کمترین زمان ممکن هر کونه مشکلی را در سیستم گرمایشی شما تشخیص می دهد و کد خطا را روی مانیتور نمایش می دهد ). مزیت دیگر این سیستم ها نیز این است که دارای کد مجهز هستند.

نکته مهم بعدی که باید به آن توجه کنید هد پمپ سیر کولاسیون است که در مسیر های لوله ای که طول آنها حداکثر 35 تا 50 متر است کاربرد دارند. که این عامل و همچنین نوع لو له بکار رفته در سیم کشی بسیار دارای اهمیت است.

و شاید به این مورد زیاد توجه نشود اما نوع آب و هوای جغرافیایی شما نیز بسیار تاثیر گذار است  پس یکی دیگر از مواردی که باید یه آن توجه کنید آب و هوا است که اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که سدسیر است مصلما به آب گرم بیشتری نیلز دارید که بیشتر پکیج های زمینی برای شما مناسب است پس حتما دقت کنید که پکیجی که می گیرید توانایی تولید گرمای مورد نیاز شما را داشته باشد.

و نکته مهم آخر این است که باید حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج زمینی و دیواری توجه کنید و باید برای خرید همچین وسایلی مانند پکیج از یک قروشگاه معتبر اقدام به این کار کنید که اگر زمانی مشکلی برای پکیج بیش آمد از گارانتی و خدمات پس از فروش با کیفیتی بهره مند شوید.

 

تفاوت های پکیج زمینی و دیواری

اولین تفاوت این دو پکیج این است که در محل هایی که گرمای بیشتری مورد استفاده است استفاده از پکیج های زمینی به صرفه تر و مناسب تر می باشد و گرمای مورد نیاز فضا را تولید می کند.

دیگر تفاوت پکیج های زمینی و دیواری این است که پکیج های زمینی مخزن آب دارند که در زمانی که آب قطع می شود یا دچار نوساناتی در فشار می شود این خاصیت بسیار کمک کننده است.

پکیج های زمینی بیشتر در جاهایی مورد استفاده قرار می گیرند که مساحت زیادی داشته باشد مثل ویلا های بزرگ ، خانه های چند طبقه و مشابه آن

تفاوت دیگر پکیج ها در مکان قرار گیری آنها است زیرا پکیج های زمینی باید حتما در جایی سر بسته و دور از برف و بوران باشند(به این علت که فن دارند) ولی پکیج های دیواری هیچ ممنوعیتی در محل قرار گیری ندارد.

تفاوت پکیج های دیواری و زمینی در ابعادشان نیز دیده می شود، پکیج های زمینی ابعاد بزرگی دارند و نمی توان آنها را روی دیوار نصب کرد در حالی که پکیج های دیواری ابعادشان کوچک تر است و به راحتی بر روی دیوار قابل نصب هستند.

چند نکته مهم درباره محل نصب پکیج زمینی

با انتخاب محل درست تا حد زیادی به بهبود عملکرد این سیستم کمک می‌کنید؛ بنابراین چند نکته مهم را یادآوری می‌کنیم که باید برای جلوگیری از شکستگی یا نشتی لوله‌ پکیج در آینده در نظر بگیرید.

بهترین مکان برای نصب پکیج زمینی در یک فضای بسته مانند آشپزخانه است.

محل نصب پکیج باید طوری انتخاب شود که امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد.

برای صرفه جویی در هزینه لوله کشی پکیج بهتر است محل نصب پکیج زمینی نزدیک به انشعابات آب، برق و گاز انتخاب شود.

محل نصب نباید مانعی بر سر راه لوله کشی رادیاتور یا شوفاژ ایجاد کند.

برای پکیج زمینی حتما به فکر تعبیه یک دودکش دوجداره مناسب باشید.

برای جلوگیری از گاز گرفتگی و خطرات احتمالی بهتر است پکیج زمینی را در نقاط مربوط مانند حمام یا زیر زمین نصب نکنید.

تامین اکسیژن کافی در محل نصب از ضروریات کار است.

محل نصب باید به دور از وسایل گرمازا مانند اجاق گاز باشد. همچنین باید پکیج را دورتر از یخچال و کولر گازی قرار دهید.

نصب پکیج در تراس یا حیاط جایز نیست؛ چون نور خورشید و جریان باد باعث اختلال در عملکرد آن خواهد شد.

فاصله استاندارد بین پکیج زمینی و دیوار پشتی باید ۱۵ سانتی‌متر باشد.

نکات مهم خرید بهترین پکیج زمینی

نکات متعددی در زمان انتخاب از میان بهترین پکیج های زمینی بازار وجود دارد که یکی از آن‌ها، توجه به ظرفیت حرارتی دستگاه است. به‌ طور کلی، اگر مکان مورد نظر شما بزرگ است، بایستی پکیجی را انتخاب کنید که ظرفیت حرارتی بالایی دارد و بالعکس. توجه به کشور سازنده پکیج زمینی نیز حائز اهمیت است؛ زیرا تأثیر زیادی بر قیمت آن می‌گذارد. در واقع، خرید بهترین پکیج زمینی خارجی با قیمت بالاتری نسبت به پکیج ایرانی همراه می‌شود. به عبارتی، برای خرید بهترین مدل های پکیج زمینی ایرانی نیازی به پرداخت ارز نیست که این موضوع باعث ارائه آن با قیمت مناسب‌تری شده است .

از سایر نکات انتخاب پکیج زمینی می‌توان به کیفیت قطعات و تجهیزات به‌ کار رفته در دستگاه و داشتن خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. برای اطمینان از باکیفیت بودن محصول نیز می‌توانید با کارشناسان تخصصی این حوزه صحبت کنید و در آخر، بهترین مارک پکیج های زمینی را با توجه به مبلغ مدنظر خود انتخاب نمایید. همچنین، می‌توانید لیستی از بهترین پکیج از نظر کاربران را تهیه کنید تا با برترین دستگاه‌های حال حاضر بازار آشنا شوید. قطعاً استفاده از تجربیات دیگران به شما عزیزان در انتخاب پکیج زمینی باکیفیت کمک زیادی می‌کند .

بهترین برندهای پکیج دیواری و زمینی در سال 1402

تا این جا راهنمای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی در سال 1402 برای شما توضیح دادیم و در ادامه می‌خواهیم شما را با پر فروش ترین و بهترین برند‌های پکیج در سال 1402 آشنا کنیم با ما همراه باشید .

انواع برندهای معتبر و پر فروش در سال 1402 :

ایساتیس

بوتان

ایران رادیاتور

تاچی

آریستون

با نام بردن این برندها نمی‌خواهیم بگویم که سایر برندهای دیگر معتبر نیستند منظور این است که در طول این سال این برندها فروش بیشتری داشتند .

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات