پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← راهنمای تعمیر پکیج بوتان perla
راهنمای تعمیر پکیج بوتان perla

محصولات تخفیف دار

perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

راهنمای تعمیر پکیج بوتان perla

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

مانند سایر محصولاتی که توسط شرکت‌های مختلف در بازار ارائه می‌شوند، برای عیب‌یابی و تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا باید با کد خطاهای ارائه‌شده بر روی صفحه نمایشگر بتوانید آگاهی کامل داشته باشید.

با ما همراه باشید تا در یک مطلب کلی برای شما عیب‌یابی و تعمیرات بهترین پکیج شوفاژ دیواری بوتان با نام پرلا و سایر محصولات عرضه‌شده توسط این مارک را توضیح جامع به شما بدهیم. اینکه به‌محض مشاهده خطاهای گوناگون چه اقداماتی باید صورت بگیرد را بامطالعه این مطلب می‌توانید به‌خوبی آموزش ببینید.

اگر دارای قیمت پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو در منزل خود هستید و از این سیستم گرمایشی نمی‌توانید آب گرم دریافت کنید، یا بنا بر مشکلات گوناگون رادیاتورهای آن حرارت کافی را تولید نمی‌کنند، بااطلاع از کد خطاهای ارسال‌شده و چک کردن بخش‌های مربوطه می‌توانید مشکلات شکل‌گرفته را برطرف کنید.

 

پکیج بوتان مدل پرلا

شرکت بوتان پکیج‌های زیادی را در سری‌های مختلف را در بازار ارائه کرده است. دراین‌بین یکی از بهترین پکیج‌هایی که می‌توانید از این شرکت خریداری کنید، مدل پرلا محسوب می‌شود. این پکیج در شرایط گوناگون آب و هوایی، کیفیت و راندمان خود را به بهترین شکل نشان داده است. پکیج بوتان مدل پرلا ازجمله محصولات استاندارد و مدرن عرضه‌شده توسط این مارک بوده که از فروش بسیار زیادی در بازار برخوردار بوده است.

مانند سایر محصولات عرضه‌شده توسط بوتان، قیمت پکیج پرلا پرو 24 فن دار بوتان نیز هنگام بروز خطا و ایراد، با ارسال یک کد کاربر را راهنمایی می‌کند تا بتواند برای رفع ایراد پکیج، اقدامات موردنیاز را انجام بدهد. این پکیج همپای پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا و پکیج بوتان مدل cv424s، کیفیت بسیار بالای خود را به شما نشان می‌دهد.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهره‌گیری و استفاده از قطعات استاندارد اروپایی موجب شده است که یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های الکترونیکی را در این سیستم گرمایشی بتوانید مشاهده کنید.

 

برای اطلاع از قیمت پکیج پرلا پرو 32 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

 

پکیج بوتان مدل پرلا

 

عیب‌یابی پکيج بوتان مدل پرلا چگونه بوده است؟

برای راحتی هر چه بیشتر شما ما و دانستن عیب‌ها لیست کامل کدهای خطای پکیج بوتان مدل پرلا را به همراه شرح خطا و همچنین روش برطرف کردن هر خطا را برایتان آماده کرده‌ایم و توضیح داده‌ایم که عیب‌یابی پکيج بوتان مدل پرلا را خیلی راحت انجام دهید و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنید.

همان‌طور که همیشه گفته‌ایم در عیب‌یابی انواع پکیج دیواری اولویت با چک کردن کد خطاها بوده است و درصورتی‌که ایراد و مشکل دستگاه با کد خطاها ظاهرنشده بود باید به‌وسیله چک کردن عملکرد دستگاه نسبت به عیب‌یابی اقدام کنید.

 

کد خطای (ارور) پکیج بوتان مدل پرلا چیست؟

برای تعمیر قیمت پکیج دیواری پرلا پرو 28 بوتان اول باید بتوانید با کد خطاهای ارسال‌شده بر روی نمایشگر پکیج آشنایی کامل به دست آورده باشید. استفاده از فن‌آوری عیب‌یابی الکترونیکی و ارسال کد خطاهای منحصربه‌فرد به بهترین شکل شمارا راهنمایی می‌کند تا برای حل ایرادات و مشکلات بتوانید اقدام کنید. بخش زیادی از مشکلات موجود را می‌توانید با ریست کردن پکیج بوتان برطرف کنید.

هرکدام از خطاهای ارسال‌شده توسط سیستم نیاز به پیدا کردن راهکاری اصولی برای رفع خواهند داشت. به‌عنوان‌مثال گاهی اوقات با گرم نشدن آب پکیج بوتان مواجه خواهید شد. که در این شرایط باید به سراغ قطعاتی بروید که در ارسال خطای موردنظر می‌توانند اثرگذار باشند. با ما همراه باشید تا با معرفی ارورهای پکیج بوتان مدل پرلا، که در صورت مواجهه با آن‌ها بتوانید برای رفع ایرادات اقدام کنید تا مشکل را عیب‌یابی کنید.

 

کد خطاهای E01 پکیج بوتان مدل پرلا

به همراه روشن شدن چراغ‌قرمز چشمک زدن 

نمایش داده شدن این خطاها روی نمایشگر پکیج بوتان مدل پرلا به این معنی بوده است که شعله تشکیل و یا تشخیص داده نشده است. قبل از هر توضیحی بهترِ عملکرد سیستم احتراق و تشکیل و تشخيص شعله را در این پکیج دیواری را کامل یاد بگیرید.

برد الکترونیک با دستور به شیر کنترل گاز و هم‌زمان الکترود جرقه زن جریان گاز وصل و جرقه زن باعث تشکیل شعله خواهد شد. بعدازاین که شعله تشکیل شد، میله یونیزاسیون، یون‌های منفی داخل شعله را جذب خود می‌کند و به برد می‌فرستد. درنتیجه برد متوجه شعله خواهد شد و اجازه می‌دهد که شعله پکیج روشن بماند.

حال‌آنکه در هر یک از مراحل که انجام دادید مشکلی به وجود آید به این معنا که شعله به دلایلی روشن نشود و یا شعله روشن‌شده ولی به خاطر وجود اشکال در سیستم یونیزاسیون برد متوجه روشن بودن شعله نشود برد الکترونیک سریعاً عملکرد دستگاه را قطع می‌کند و ارور E01 در پکیج بوتان مدل پرلا نمایش می‌دهد.

 پس به‌طور خلاصه تشکیل نشدن و یا تشخیص شعله پکیج و به عبارتی ارور E01 پکیج بوتان مدل پرلا به چهار دلیل بوده است:

1-خرابی الکترود جرقه زن پکیج

2-خرابی میله یون پکیج

3-خرابی برد الکترونیک

4-خرابی شیر برقی گاز

 

ارور E01 پکیج بوتان مدل پرلاپرو و برطرف کردن عیب

1-ایراد جرقه زن پکیج

2-ایراد برد الکترونیک

3-ایراد شیر برقی گاز

4-بسته بودن شیر گاز خانه

5-هوا داشتن لوله‌های گاز خانه و نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا

 

برای اطلاع از قیمت پکیج پرلا پرو 28 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

 

ارور E01 پکیج بوتان مدل پرلاپرو و برطرف کردن عیب

 

 ارور E02 پکیج بوتان مدل پرلاپرو و رفع آن

1-ایراد سنسور حد

2-شکستگی کلید سمت چپی

3-حرارت بیش‌ازحد سنسور (ده دقیقه به سنسور زمان داده و دوباره پکیج را ریست کنید)

4-درصورتی‌که پکیج رسوب گرفته باشد، باید اسید شویی شود.

5-درصورتی‌که پمپ پکیج گیرپاژ باشد امکان دارد با روانکاری اصلاح شود.

 

خطای E02 پکیج بوتان مدل پرلا پرو و کد آن

1-خرابی سنسور حد

2-کار نکردن پمپ پکیج (سوختن سیم‌پیچ پمپ یا گیرپاژ کردن)

3-وجود رسوب داخل رادیاتور پکیج و مدار

4-بسته بودن شیرهای رادیاتورها

 

 خطای E03 پکیج بوتان مدل پرلاپروو کدها 

1-ایراد پرشر سوئیچ دود پکیج

2-ایراد فن پکیج

3-ایراد برد الکترونیک پکیج

 

ارور E03 پکیج بوتان مدل پرلا پرو رفع خطا

در برطرف کردن این خطا باید باحوصله باشید چند دفعه باید شعله را تنظیم کنید با گیج مخصوص و فلنچ شرکت بوتان را نصب کنید.  درصورتی‌که فن اصلاً نمی‌چرخد، آن را به‌طور مستقیم به برق 220 شهری متصل کنید. اگر دوباره پروانه فن نچرخید، احتمال دار سیم‌پیچی سوخته باشد و باید تمام فن را تغییر دهید.

دقت داشته باشید که درزمانی که فن به‌وسیله برق شهری کارکرد ایراد از برد پکیج است و باید رله فن درون آن تعویض شود. بعضی مواقع ایراد از پرشر سوئیچ دود بوده است. مناسب‌ترین روش برای امتحان پرشر دود نیز عوض کردن آن با یک پرشر جدید و شرکتی بوده است. در این قسمت نیز دقت داشته باشید که پرشر های بی‌کیفیت چینی در بازار را فراوان شده‌اند.

درصورتی‌که قصد دارید پرشر اصل خریداری کنید حتماً به نمایندگی بوتان در مرکز شهرتان مراجعه کنید پرشر دود پکیج‌های مختلف را می‌توانید روی سایر دستگاه نصب کنید، درصورتی‌که در شهر شما نمایندگی پکیج بوتان وجود نداشته باشد می‌بایست برای خرید پرشر سوئیچ دود اورجینال و شرکتی به نمایندگی ایران رادیاتور مراجعه کنید.

 

 

برای اطلاع از قیمت پکیج پرلا پرو 24 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

 

ارور E03 پکیج بوتان مدل پرلا پرو رفع خطا

 

خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلاپرو و کد 

آخرین خطایی که در کنار فعال شدن چراغ‌قرمز چشمک‌زن به نمایش درمی‌آید، خطای چهار است. وجود این خطا در پکیج پرلا پرو 32 فن دار به معنی کمبود فشار آب در مدار بوده است و یا این‌که خود کلید حداقل فشار آب ایراد و مشکل پیداکرده و نیاز به تعویض در آن احساس می‌شود.

 

خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلا و رفع خطا

باید فشار مدار را به‌وسیله شیر پر کن افزایش دهید. شیر پر کن پکیج‌های پرلا و پرلا پرو آبی و کشویی هست. سرشیر را گرفته و به سمت پایین بکشید، بعد به‌طور چرخش ساعت‌گرد بچرخانید. اکنون فشار پکیج به آهستگی افزایش پیدا کرد. این فشار باید در محدوده مناسب بین 1 الی 1.5 بار قرار داشته باشد. اگر فشار پکیج  افزایش پیدا نمی‌کند یکی از موارد زیر دلیل آن بوده است.

1-ایراد شیر پر کن پکیج

2-انسداد مسیر شیر پر کن

3-ایراد مانومتر پکیج

4-انسداد مسیر نانومتر

5-پایین بودن فشار آب ورودی به پکیج

خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلا و رفع خطا

پکیج بوتان مدل پرلا و ویژگی‌های آن

بهره‌گیری از قابلیت‌های دیگر نشان می‌دهد که با خرید پکیج بوتان مدل پرلا، یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی را در اختیار منزل خودخواهید داشت. در این محصول عرضه‌شده توسط بوتان دو مبدل آب گرم و حرارتی گرمایش با بالاترین استاندارد از کشور ایتالیا مشاهده می‌شود. این مبدل‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که کمترین میزان رسوب پذیری را در مقایسه با محصولات عرضه‌شده توسط بوتان و مارک‌های دیگر با خود به همراه دارند.

ازجمله ویژگی‌های دیگری که در پکیج بوتان مدل پرلا می‌توانید آن را مشاهده کنید، بهره‌گیری از قطعات مختلف عرضه‌شده توسط مارک‌های گوناگون بین‌المللی بوده است. شیر سه‌طرفه خودکاری که بر روی این پکیج نصب‌شده است از Grundfos دانمارک انتخاب‌شده و یکی از مدرن‌ترین و استانداردترین قطعات موجود در این سیستم شناخته می‌شود.

 

مزایاومعایب پکیج بوتان

اگر بخواهیم به معرفی ویژگی‌ها و مزایای پکیج بوتان مدل پرلا بپردازیم، گزینه‌های بسیار بی‌شمار دیگری نیز پیشروی ما قرار خواهند داشت. از مواردی دیگر که در پکیج‌های عرضه‌شده توسط بوتان با مدل پرلا مشاهده می‌کنیم، موارد زیر هستند.

1-بهره‌گیری از مشعل اتمسفر یک با سیستم جرقه زن خودکار

2-سیستم عیب‌یاب الکترونیکی

3-سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق

4-سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه‌طرفه

5-سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه

6-سیستم بای پاس خودکار

7-سیستم محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش

8-سیستم ایمنی کنترل حداکثر و حداقل فشار آب در مدار گرمایش

9-قابلیت اتصال به ترموستات اضافی

10-سیستم تنظیم خودکار جریان گاز

11-بهره‌مندی از نمایشگر دیجیتال دما و وضعیت کاری دستگاه و همچنین کدهای عیب‌یابی

12-قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی

در کنار مواردی که عنوان کردیم، بد نیست بدانید که پکیج بوتان مدل پرلا از راندمان بیش از ۹۳ درصدی برخوردار بوده است. این پکیج با یک طراحی منحصربه‌فرد و ظاهری زیبا و خاص روانه بازار شده است.

 

سخن پایانی

پکیج بوتان مدل پرلا یکی از محبوب‌ترین پکیج‌های موجود در بازار شناخته‌شده است. طراحی استاندارد و استفاده از مدرن‌ترین قطعات برای ساخت این سیستم گرمایشی موجب شده که عملکرد فوق‌العاده‌ای از آن دریافت کنید. با توجه به اینکه پکیج بوتان مدل پرلا در هر شرایط اقلیمی می‌تواند عملکرد مناسب خود را نشان دهد، از فروش بالایی در بازار برخوردار است.

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۵/۷۰۰/۰۰۰ تومان ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات