پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

راهنمای عیب یابی پکیج بوتان مدل بیتا Bita + راه حل رفع این مشکلات

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← راهنمای عیب یابی پکیج بوتان مدل بیتا
راهنمای عیب یابی پکیج بوتان مدل بیتا

محصولات تخفیف دار

B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

راهنمای عیب یابی پکیج بوتان مدل بیتا

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

نمایندگی فروش بوتان در تهران مدل پارما، برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ به بازار عرضه شده. سیستم بای پس خودکار، سیستم عیب یاب الکترونیکی و سیستم ضد یخ زدگی برخی از ویژگی‌های پکیج بوتان مدل پرما می باشد. پرما، در دسته پکیج‌های فن دار قرار گرفته است و دود به وجود امده از احتراق را، از طریق دودکش به بیرون می‌فرستد. اما مدل پارما نیز، گاهی با ایراداتی مواجه می‌شود. که در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی، انواع مشکلات پکیج بوتان مدل پارما بپردازیم.

یکی از مشکلاتی که اغلب استفاده کنندگان پکیج بوتان مدل پارما، با آن مواجعه می‌شوند سرد شدن آب مصرفی است. گرم نشدن آب پکیج می‌تواند، به دلیل خرابی سنسور NTC است که وظیفه تشخیص دمای آب را دارد . اگر سنسور دما به درستی کار نکند، دمای اشتباه را به برد پکیج فرستاده و از گرم شدن آن جلوگیری خواهد کرد.

اما این تنها خرابی سنسور دما نیست که، می‌تواند مانع از گرم شدن آب شود. گاهی اوقات مسیر گرمایشی پکیج دچار گرفتگی و یا افت فشار می‌شود.که در چنین شرایطی آب داغ نمی‌تواند به درستی وارد مسیر گرمایشی شده و در نتیجه آب کمی وارد رادیاتور‌ها می شود. این موضوع در پکیج باعث فشار زیاد به پمپ و خرابی آن خواهد شد. اما قطعه سوپاپ بای باس، مانند یک میانبر عمل خواهد کرد و با وصل شدن مسیر رفت و برگشت گرمایشی به هم،اگر آب داغ را قبل از اینکه به سمت رادیاتور‌ها برود، به ورودی پمپ متصل می‌کند. با خرابی سوپاپ بای پس، مقداری از آب مسیر گرمایشی، در سوپاپ اطمینان به حرکت در آمده است و آب پکیج سرد خواهد شد.

اما موضوع  دیگری که می‌تواند، باعث سرد شدن آب پکیج گرمایشی شود کم بدون ارتفاع شعله مشعل خواهد بود. مشعل به کار رفته در پکیج بوتان مدل پارما، از تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران است و کیفیت خوبی دارد. این پکیج ۱۲ شعله داشته و جزو دستگاه‌های با توان ۲۲۰۰۰ است. اما پکیج بوتان مدل پارما، در واحد‌هایی با متراژ بالای ۶۰ الی ۷۰ متر نمی‌تواند، آب گرم مورد مصرفی ما را ارائه داده و ارتفاع شعله آن بسیار کم می‌شود.پکیج بوتان مدل پارماسرو صدای زیادی را به وجود می اورد.

 

نصب پکیج بوتان مدل بیتا

اگر می خواهید تا سال ها از پکیج دیواری خود استفاده کنید، باید بتوانید به خوبی از آن مراقبت و نگهداری  کنید. اولین قدم برای مراقبت از پکیج بوتان مدل بیتا نصب اصولی و تخصصی آن محسوب می شود.

یک کارشناس از مرکز تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا به خوبی از قواعد و مقررات نصب با توجه به ظرفیت، متراژ  و وضعیت دودکش آگاه است.وبرای نصب پکیج حتما از نصاب پکیج استفاده کنید

 

تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

یکی از پر طرفتار ترین انواع پکیج گرمایشی در تمام ساختمان ها امروزی پکیج دیواری است. برندهای مختلفی در بازار هستند که پرتقاضاترین و پر طرفتار ترین آن ها برند بوتان است.

اما این برند معروف وسرشناس هم به مرور زمان و به دلیل بی توجهی به سرویس دوره ای، دچار خرابی و بروز اختلال در کارکرد  پکیج می شود و به تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد. ما این بار قصد داریم در این مقاله به بررسی تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا بپردازیم.

 

تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

 

مشکلات متداول پکیج بوتان مدل بیتا

 بسیاری از مشکلات پکیج بوتان مدل بیتا مثل مدل های دیگر است که رفع مشکلات آن ها هم به یک شکل انجام میشود. ولی اگر با اختلال یا مشکلی در سیستم پکیج بوتان خود متوجه شدید، نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج دارید.

 بنابراین بهتر است با شماره های ۰۲۱۶۶۹۳۷۶۱۱  ، ۰۹۳۹۱۲۲۰۱۹۶تماس بگیرید، نمایندگی پکیج بیتا در تهرانتماس بگیرید. اصلی ترین و شایع ترین مشکلات پکیج بوتان مدل بیتا عبارتنداز عبارت های زیر است:

0-پکیج بیتا خود به خود خاموش می شود

0-رادیاتورها گرمای مطلوبی ندارند

0-آب مصرفی دستگاه گرم و سرد می شود

 

این مشکل دلایل زیادی دارد که بعضی از آن ها شامل موارد زیر می شود:

0-نبود آب کافی در مدارنیست

0-هوا گرفتن رادیاتورها است

0-ممکن است مسدودیت مبدل و مدار گرمایشی  باشد

0-ممکن است خرابی و گریپاژ پمپ می باشد

0-ممکن استخرابی الکترود یون دستگاه باشد

0-کمبود فشار ساختمان

0-رادیاتورهای پکیج بوتان مدل بیتا گرمای مطلوبی ندارد

0-ممکن است پایین بودن ارتفاع شعله پکیج باشد

0-استفاده از رادیاتورهای بی کیفیت ممکن است باشد

0-بروز ایراد NTCممکن است باشد

0-ممکن است گردش هوا به جای آب در رادیاتورها باشد

0-کم شدن فشار بار دستگاه،باشد

0-رسوب گرفتن مبدل ثانویه ممکن است صورت گرفته باشد

0-معیوب شدن ترموستات است

0-عدم رعایت نکردن استاندارد در لوله کشی ها باشد

0-کاهش ظرفیت دستگاه نسبت به ساختمان ممکن است باشد

0-آب مصرفی دستگاه گرم و سرد می شود

 

این مشکل دلایل متعددی دارد که شامل موارد پایین می باشد :

0-مبدل ثانویه رسوب گرفته است

0-فشار آب ساختمان نوسان دارد

0-ارتفاع شعله زیاد است

NTC- 0دچار ایراد شده است

0-همزمان از دو شیر آب استفاده شده است

0-شیر سه طرفه و فلوسوئیچ خراب شده است

البته لازم به ذکر است چشمک زدن چراغ سبز در پکیج بیتا هم به دلیل بروز مشکلاتی فعال می شود که در ادامه در مورد این موضع اطلاعاتی در اختیارشما قرار خواهیم داد.

 

گرمای نامطلوب رادیاتورهای پکیج بیتا

این مشکل پکیج بیتا می تواند علت های متعددی مانند گردش ناصحیح آب، خرابی یا ضعیف شدن پمپ، ایراد درNTC پکیج، خرابی ترموستات و علت های دیگر داشته باشد. برای عیب یابی پکیج بیتا از یک تعمیرکار حرفه ای پکیج بخواهید که دستگاه تان را از نزدیک بررسی کند.

 

انفجاری روشن شدن پکیج بیتا

وقتی پکیج بوتان مدل بیتا به صورت انفجاری روشن شد، دلایل مختلفی دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • خرابی مشعل و الکترود جرقه زن
  • ولتاژ ضعیف جرقه سیستم جرقه زن
  • انسداد سوراخ های مشعل

برای روش عیب یابی پکیج بوتان مدل بیتا در صورت انفجاری شدن دستگاه، بایستی تمام سیستم های جرقه زن از جمله مشعل و الکترود جرقه زن را کنترل کرده و در صورت خرابی تعویض کنید.

 

آب مصرفی به طور مداوم سرد و گرم می شود

وقتی با این مشکل در پکیج بیتا مواجه شدید، دلایل زیر علت های احتمالی بروز آن هستند که عبارتند از:

خرابی فلوسوئیچ

خرابی NTC

خرابی شیر سه طرفه

زیاد بودن ارتفاع شعله

رسوب گرفتن مبدل ثانویه

برای تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا از تعمیرکاران تخصصی پکیج بخواهید که دستگاه تان را چک کنند تا در صورت خرابی قطعه، آن را با قطعه دیگر تعویض کنند تا این ایراد برطرف شود.

 

پکیج بیتا خود به خود خاموش می شود

این مشکل دلایل زیادی نظیر: هوا گرفتن رادیاتورها، مسدودیت مبدل و مدار گرمایشی خرابی و گریپاژ پمپ، خرابی الکترود یون، نبود آب کافی در مدار و غیره دارد.

 

 

علت چشمک زدن پکیج بیتا

چشمک زدن پکیج بیتا به مصرف کنندگان خود می فهماند که ایرادی در عملکرد دستگاه رخ داده است. سنسورهای تعبیه شده در برد پکیج بوتان مشکلات و اختلالات دستگاه را شناسایی می کنند و به شکل ارور چشمک زن به نمایش در می آورند. برخی از این چراغ های چشمک زن سیستم را متوقف می کنند که فقط در صورت رفع این ارور دستگاه به حالت اولیه خود باز می گردد. برخی دیگر از این چراغ های خطا به شکل موقت سیستم را قفل می کنند.

 

چراغ سبز چشمک زن پکیج بیتا

چراغ سبز در صورت چشمک زن دو حالت دارد. چراغ سبز  زمان شروع چشمک  زدن کرد از یک تا 5 ثانیه نشان دهنده آماده به کار بودن دستگاه است. اما اگر چشمک های چراغ سبز با فاصله زمانی نیم ثانیه باشد، نشانگر مشکلات زیر است:

  • حالت انتظارمی باشد
  • خرابی پرشر دود یا فن دستگاه است
  • خرابی یا گیرپاژ پمپ است
  • ممکن است ایراد در کلید حداقل فشارباشد
  • خرابی و بروز ایراد در NTCممکن است باشد
  • معیوب شدن کلید فشار چگالی ممکن است باشد

 

چراغ سبز چشمک زن پکیج بیتا

 

 

عیب  یابی و مشکلات پکیج بیتا

پکیج بوتان مدل بیتا، ارزان‌ترین مدل شرکت بوتان بوده است و آنالوگ است. در مدل‌های آنالوگ، سیستم عیب یابی خودکار و نمایشگر دیجیتال تهبیه نشده و برعکس دیگر مدل‌های پکیج بوتان، که از قطعات خارجی ساخته شده‌اند، در مدل بیتا قطعات داخلی به کار رفته است. این عوامل ارزان بودن مدل بیتا را، به نسبت به بقیه پکیج‌ها توجیه می‌کنند. پکیج بوتان مدل بیتا، با ظرفیت حرارتی ۲۲ و ۲۴ هزار تولید شده و برای واحد‌هایی با متراژ کم بسیار مناسب خواهد بود.

این مورد را هم در نظر بگیرید که، تمامی مدل‌های پکیج تولید شده توسط بوتان، فن دار هستند. پکیج بوتان مدل بیتا، به دلیل قیمت مناسبی که دارد در بازارجز وسایل گرمایشی بسیار پرطرفدار است.

 

عیب  یابی و مشکلات پکیج بیتا؛

 

چرا پکیج بوتان مدل بیتا اتومات نمی‌شود؟

یکی از مشکلاتی که اغلب استفاده کندگان پکیج بوتان، با آن روبرو می‌شوند این است که اتومات نشدن دستگاه  می باشد.همانطور که اشاره کردیم، پکیج بوتان با ظرفیت ۲۲ و ۲۴ هزار برای خانه‌هایی تا متراژ ۱۴۰ متر مناسب می باشد. در چنین مواقعه ای پکیج باید زمان بیشتری روشن باشد تا به دمای ومناسب محیط برسد. علاوه بر این میزان گرمایش خانه، رابطه زیادی با تعداد رادیاتور‌های نصب شده در واحد دارد.

پکیج با تولید آبگرم، آن را به رادیاتور‌ها فرستاده و گرما از طریق رادیاتور‌ها به واحد می‌رسدکه دمای محیطرا گرم میکند. اگر پکیج بوتان مدل بیتا اتومات نمی‌شود، باید ضریب حرارتی رادیاتور را با ضریب حرارتی مورد نیاز برای واحد مسکونی چک شود.

 

پکیج بوتان مدل بیتا،  یکسره روشن است

یکسره روشن بودن پکیج بوتان مدل بیتا، از مشکلاتی دیگر این نوع مدل پکیج است که استفاده کنندگان پکیج دیواری ایرتورپن همواره از آن شکایت می‌کنند. تعمیرکار پکیج بوتان روشن بودن پکیج را مربوط به رادیاتور می دانند، کم بودن تعداد رادیاتور‌ها و ضعیف بودن پکیج نسبت به متراژ واحد مسکونی عاملی است که از خاموش شدن پکیج جلوگیری می‌کند.

 

علت نشتی آب در پکیج بوتان مدل بیتا

نشتی آب یکی از مشکلاتی است که در بعضی از پکیج‌ها وجود دارد و علت آن خرابی و یا سوراخ بودن قسمتی از پکیج است. در صورتی که با این مشکل روبه‌رو شدید می‌توانید برای تعمیرات پکیج بوتان، لوله هارا بررسی کنید گاهی قسمت ارتباطی لوله ها با یک دیگر دچار نشتی شده باشد که می توانید آن را محکم کنید. گاهی با همین کار ساده  می توان مشکل را حل کرد. در برخی از موقعه ها هم احتمال سوراخی مخزن پکیج وجود دارد که با رو به رو شدن با این مشکل در پکیج می توانید آن را با یک تعمیر کار ماهر در نمایندگی بوتان در میان بگذارید.

 

یخ زدگی پکیج بیتا

در فصل سرما،در صورت روشن نکردن پکیج به مدت طولانی، ممکن است دستگاه دچارمشکل  یخ زدگی شود. به خصوص پکیج هایی که در فضای خارجی نصب شده باشند. پکیج هایی که در محیط های باز و بالکن نصب می شوند به هیچ عنوان نباید مدطولانی خاموش بمانند چون باعث یخ زدگی می شود. در فصل زمستان در صورتی که قصد طولانی مدت از منزل را داشته باشید پکیج را روی حالت ضد یخ زدگی بزارید تااز یخ زدگی جلو گیری کند.

ضد یخ زدگی به این صورت است که یکی ازرادیاتورهاروباز کرده و دمای پکیج راپایین ترین حالت ممکن گذاشته و یا مراکز معتبر سرویسکاری تعمیرات پکیج بیتا برای تزریق ضد یخ زدگی به سیستم پکیج را درخواست کنید .اگر این مراحل هارو انجام ندهید چون در سیستم پکیج اب فراوانی وجود دارد.

 

علت صدای زیاد پکیج بوتان مدل بیتا

در اثر گرم و سرد شدن آب در لوله‌ها، امکان منبسط و منقبض شدن لوله‌ها وجود دارد که این اتفاق باعث سر و صدا در پکیج خواهد شد. علاوه بر منبسط و منقبض شدن لوله دلیل صدا دادن پکیج بوتان است .وجود هوا در لوله‌های پکیج و هوا کشی مدارها است. در این شرایط پکیج شما باید هواگیری شود. پس با یک سرویسکار پکیج تماس بگیرید. در غیر این صورت به سراغ ترموستات پکیج می روید و ببینید آب در حال جوشیدن است یا خیر. دمای ترموستات باید به نحوی تنظیم باشد که آب دائم نجوشد تا دچار مشکل نشود.

 

راهنمای کد خطای پکیج بوتان مدل بیتا 22 و وضعیت چراغ قرمز

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا 24 یکی دیگر از مدل های پکیج بوتان بیتاست که با نمایش چراغ به صورت چشمک زن و ثابت به شما می فهماند که مشکلی در سیستم رخ داده است. در ادامه به بررسی ارورهای پکیج بیتا bita24 می پردازیم.

  • اختلال در پرشر آب (تا 10 دقیقه) و بعد چراغ قرمز ثابت می شود
  • ایراد در پرشر دود ( تا 10 دقیقه) و سپس چراغ قرمز ثابت می شود
  • در حالت زمستانه وقتی آب به دمای تعیین شده برسد.
  • وقتی ترموستات اتاقی در حالت زمستانه قطع شده باشد
  • چراغ قرمز چشمک زن : ترموستات حد قطع شده است.
  • ارور چراغ قرمز ثابت پکیج بیتا : این کد خطای پکیج بیتا به علت های مختلفی فعال می شود که برای رفع هر کدام باید هر چه سریعتر اقدام کنید.
  • NTC گرمایش قطع است
  • شعله تشکیل نشده است
  • ترموستات دود قطع است

چراغ زرد چشمک زن : نشان می دهد حالت حداکثر توان گرمایشی در کلید انتخاب فصل فعال شده است.

چراغ زرد ثابت : این یکی دیگر از ارورهای پکیج بیتا مدل 22 است که نشان می دهد سنسور ntc قطع است. برای رفع این ارور باید از یک مرکز تعمیرات پکیج دیواری کمک بگیرید.

چراغ سبز : پکیج دستوری دریافت نکرده و در حالت آماده به کار می باشد.

چراغ سبز و چراغ قرمز ثابت : این ارور پکیج بوتان بیتا 24 بیانگر این است که مشکلی در NTC آب مصرف به وجود آمده است.

چراغ قرمز 0.5 ثانیه روشن 0.5 ثانیه خاموش : این ارور پکیج بیتا زمانی فعال می شود که ترموستات حد قطع شود و یا شعله پارازیت داشته باشد.

چراغ قرمز 0.2 ثانیه روشن 0.2 ثانیه خاموش : بیانگر این است که در NTC گرمایشی مشکلی پیش آمده است.

چراغ سبز 5 ثانیه روشن 0.5 خاموش : پرشر آب قطع شده است. اگر این خطا باعث قفل موقت دستگاه بشود با رفع این خطا دستگاه روشن می شود و دستگاه به ریست کردن نیازی ندارد اما اگر این خطا دستگاه باعث قطع دائمی دستگاه شود برای رفع عیب کدخطا پکیج بوتان مدل بیتا Bita24 باید وضعیت دستگاه را در حالت خاموش بگذارید. به این ترتیب سیستم ریست شده و به موقعیت قبلی خود باز می گردد.

 

کلام آخر

در این مقاله به راهنمای درمورد نحوه استفاده مشکلات پکیج  اشاره شد. هم چنین شما را با انواع ارورهای پکیج دیواری بیتا آشنا کردیم. در صورتی که با هر کدام از این خطا ها مواجه شدید و نتوانستید آن ها را برطرف کنید، می توانید برای رفع ایراد و تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا خود از طریق مرکز تعمیرات سیستم نمایندگی تعمیرات بوتان اقدام کنید.

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
حجت تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
سلام چراغ سبز در حالت چشمک زدن هست. سریع از حالت سبز به آبی تغییر و بعد از ۵ ثانیه مجددا سبز و سریع آبی شده مدت ۵ ثانیه در این حالت قرار میگیره و این روند ادامه دارد.
ادمین تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

درود به شما 

لطفا این رو با واحد خدمات در میان بگذارید 

با تشکر

حشمت‌الله یوسلیانی تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
سلام وقت بخیر. علت دیر بالا رفتن فشار با توجه به کامل باز بودن شیر وبعد که شیر بسته می‌شود به آرامی ولی تا حد خطر بالا میره
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

درود به شما

ممکنه فشار اب ضعیف باشه

فرید صدری تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
سلام پکیج ۲۲ بیتا . گرمایش از کف .پکیج برای آب گرم کار میکنه ولی برای گرمایش از کف کار نمیکنه البته دو ماه کار میکرد الان دیگه کار نمیکنه فقط برای آب گرم کار میکنه .
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۰۷

درود به شما 

لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا شمارو به واحد خدمات مشتریان بوتان راهنمایی کنند

با تشکر

مهدی تاریخ : ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
باسلام.در حالت زمستانه تند تند خاموش و روشن میشه بطوری که دو بار به مدت 20یا 30ثانیه روشن بعد خاموش میشه بعدا 2دقیقه یا بیشتر روشن میشه بار دستگاه هم 1/5هستش هوا گیری هم انجام دادم.
مهدی تاریخ : ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
باسلام.تو حالت زمستانه تند تند خاموش روشن میشه بطوری که دوبار روشن میشه 20یا30ثانیه بعدخاموش میشه بعد 2دقیقه روشن میشه.بار دستگاه هم1/5هستش
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۹/۲۴

درود به شما

احتمال اینکه پکیج نیاز به تنظیم گاز داشته باشه زیاده لطفا با واحد خدمات تماس بگیرید

با تشکر

علی تاریخ : ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
سلام پکیچ در حالت تابستانه درسته ولی در حالت زمستانه جرقه میزنه ولی روشن نمیشه.ممنون
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۷/۲۱

درود به شما

معمولا هوا به سمت سرما که میره احتیاج به تنظیم گاز داره

باید درخواست سرویسکار داشته باشید تا تنظیم گاز انجام بدن

با تشکر

محمد تاریخ : ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سلام چراغ قرمز پکیج بوتان مدل بیتا۲۲روشن شده و خاموش نمیشه و بار روی یک و نیم هست
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

درود 

لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

با تشکر

امیر تاریخ : ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سلام پکیج Bita 22 Sealed دارم امروز متوجه شدم که آب رو گرم نمیکنه تا دیروز که استفاده میکردم مشکلی نداشت قبلا هم اینطور شده بود ولی دستگاه رو یه بار تو حالت خاموش و بعد روشن میذاشتم مشکلش رفع میشد ولی الآن درست نمیشه چراغش یک ثانیه سبز و چهار ثانیه خاموش میشه فشار آب روی یک و خورده ای بود گفتم شاید فشار آب کمه، بردمش نزدیک دو، ولی باز هم درست نشد شیر آب رو هم که باز می کنم افت فشار نسبت به همیشه حس نمی کنم مشکلش از چی می‌تونه باشه؟
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۵/۱۴

درود

با تلفن های داخل سایت تماس بگیرید راهنماییتون می کنند

با تشکر

ایمان تاریخ : ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
سلام پکیج من بوتان مدل بیتا هست چند باری خود به خود خاموش میشد که با ریست کردن درست میشد ولی الان با اینکه از آب گرم استفاده میکردم خاموش شد و با ریست کردن هم روشن نشد. وقتی آب گرمو باز میکنم چراغ سبزش نیم ثانیه خاموش و روشن میشه،مشکل از کجاست
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۵/۰۴

درود 

فشار بار اب پکیج روی چند هستش؟

دانیال تاریخ : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
چراغ رادیاتور بیتا قرمز روشن شده و اب گرم نیست
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷

درود

فشار بار اب پکیج روی چند هستش؟

علی تاریخ : ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
سلام چراغ پکیج بیتا 22 روشن نمیشه نه سبز نه قرمز
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۴/۰۳

درود 

ممکنه فیوز برد سوخته باشه

اصلا پکیج هیچ کاری نمی کنه؟

جواد تاریخ : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
سلام و خسته نباشید بعد از باز کردن آبگرم بعد از حدود ۱۵ ثانیه چراغ دایم قرمز میشود و آب سرد
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱

درود 

ممکنه که پرشر هوا یا دودکش ایراد داشبه باشه که بعد از مدتی خاموش میشه 

البته برد هم می تونه باشه

ولی بهتر که تکنسین بوتان مراجعه کنه

علی تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
با سلام بیتا ۲۲ داریم ،در حالت زمستانه عالی و شوفاژ کاملا نرمال است اما در هر دو حالت زمستانه و تابستان آب مصرفی بصورت لحظه ای به دمای تنظیم شده و سپس سرد می شود،البته صدای روشن بودن شعله شنیده می شود و مورد سنسور ntc هم بعید می دونم باشه... لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

درود چه مدته که پکیج نصب شده؟

 

علی تاریخ : ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اگر راهنما بصورت تصویری باشد بهتر است چون بیشتر استفاده کنندگان دستگاه‌های پکیج علاقه دارند اطلاعات بیشتری بدست آورند ولی شما صرفا به کدهای خطای دستگاه بسنده کرده اید و اطلاعات تکمیلی به خواننده نمیدهید
ادمین تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۰۳

درود داخل سایت بخش فیلم های اموزشی خیلی ارور هارو راهنمایی کرده

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات