پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

بهترین آبگرمکن دیواری در ایران کدام است؟

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← بهترین آبگرمکن دیواری در ایران کدام است؟
Butan co

محصولات تخفیف دار

perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

بهترین آبگرمکن دیواری در ایران کدام است؟

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

آبگرمکن  به عنوان یکی از  کاربردی ترین و مهم ترین  لوازم مهم هر خانه ای  به شمار می رود ، چرا که نیاز افراد به آب گرم نیازی ضروری می باشد.  از این حیث می بایست به دنبال یک آبگرمکن با کیفیت بود  تا در صورت نیاز به آب گرم سریعا بتواند نیاز را  رفع نماید.

آبگرمکن ها از دو نوع گازی و برقی تشکیل شده اند  که مدل های گازی در دو نوع ایستاده و دیواری تولید می گردند  که می توان گفت  نوع دیواری آبگرمکن ها بیشتر محبوبیت دارد.

 

index

 

 

برای خرید پکیج بی تا 22 فن دار اینجا کلیک کنید

 

آبگرمکن دیواری

آبگرمکن های دیواری  از هیچ مخزنی برای نگهداری آب برخوردار نیستند  و برای همین فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می نمایند  . به وسیله آبگرمکن های دیواری همیشه می توانید به شکل  فوری آب گرم را در اختیار داشته باشید . لازم به ذکر است این نوع آبگرم کن ها از  مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار هستند.

برای انتخاب بهترین آبگرمکن دیواری  می بایست به نشان برچسب انرژی و نشان استاندارد ملی  آن توجه نمود. همچنین برای روشن شدن آبگرمکن های کم فشار لازم است تا  یک حداقل فشار آبی را داشته باشند .

 

انواع آبگرمکن های دیواری

آبگرمکن های دیواری در کل به دو دسته برقی و گازی دسته بندی می شوند ولی  این محصولات دسته بندی دیگری نیز دارند که شامل کم فشار و پر فشار می باشد . در گذشته آبگرمکن های دیواری از سیستم متفاوتی برخوردار بودند  که تنها می توانستند با فشار بالای آب شروع  به کار کرده و آب گرم تولید کنند و در صورت کاهش فشار آب عملکرد آن ها متوقف شده و شعله های دستگاه خاموش می گردید.

ولی در حال حاضر به علت  کاهش فشار آب شهری، سیستم استفاده شده در آبگرمکن های دیواری تغییراتی داشته  و به گونه ای طراحی شده تا بتوانند با استفاده از فشار کن آب به سرعت شروع به کار کرده و آب گرم تولید نماید . از ویژگی های این تغییر در آبگرمکن دیواری می توان به بازدهی بالا و آب گرم مداوم اشاره داشت.

 

نکات مهم در هنگام خرید بهترین آبگرمکن دیواری

امروزه  انواع مختلفی از آبگرمکن ها در بازار عرضه می شود  که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد  و عملکرد متفاوتی با یکدیگر نمایش می گذارد. علاوه بر این هر کدام از این محصولات از ظرفیت مخزن و قدرت تولید حرارت متفاوتی برخوردار است. همین موارد منجر می شود  تا در هنگام خرید احتیاط و دقت بیشتری داشته باشید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود و با کارایی بالا خریداری کنید.

 

مهم‌ترین قطعات آبگرمکن ‌ها

قطعات آبگرمکن بسته به نوع دستگاهی که تهیه می‌کنید یا نوع منبع انرژی کاربرد آن ، تا حدی متفاوت می باشند .

  •  کلاهک تعدیل:

این قطعه وظیفه هدایت جریان هوا برای ایجاد احتراق شعله را بر عهده دارد . در بالاترین بخش دستگاه تعبیه می گردد  و از یک سمت به دودکش آبگرمکن اتصال داده می شود. 


•    مبدل:

این قطعه تا حدی جزئیات پیچیده‌ای دارد، اما به زبانی ساده، مجموعه‌ای از لوله‌های مسی و پره‌های حرارتی است و وظیفه آن تبادل گرما است. آب، درون لوله‌های مسی جریان پیدا می‌کند و شعله‌های مشعل، باید آب را گرم نماید. 

 

  •   رگلاتور آب:

 بخش‌های مختلفی رگلاتور آب را تشکیل می دهد  و وظیفه آن، ثابت نگاه داشتن خروج آب و خارج کردن فشار آب می باشد. 

 

  •  رگلاتور گاز:

این بخش از دستگاه، منبع انرژی یا همان گاز را به مشعل دستگاه می‌ رساند و میزان آن را کنترل و تنظیم می نماید.

 

  •  کلید حرارتی کلاهک تعدیل:

 کلیدها در زمان مسدود شدن خروجی دودکش آبگرمکن فعال می‌شوند و باعث خاموش شدن مشعل می گردد . در واقع  مواد تولید شده در حین احتراق، امکان خروج از دودکش را ندارند ؛ به همین دلیل  حرارت باقی مانده در دستگاه، ترموستات را گرم و موجب به کار انداختن آن می گردد . ترموستات هم به طور مستقیم، مشعل را خاموش می نماید. 

 

برای خرید پکیج بی تا 24 فن دار اینجا کلیک کنید

 

مشکلات آبگرمکن دیواری

  • خرابی سنسور حرارتی آبگرمکن

آبگرمکن‌های مدل‌های جدیدتر دارای سنسور حرارتی هستند و آب را در یک دمای مشخص که از قبل تنظیم شده ، نگه می‌دارند .

گاهی اوقات ایجاد ترک ریز یا نشستن گرد و غبار و کثیفی روی سنسور حرارتی مشکلاتی را برای آبگرمکن ایجاد می‌کند .

گرم شدن بیش از حد آب ، نوسان حرارتی آبگرمکن و به طور کلی عدم تنظیم دمای آب خروجی آبگرمکن می ‌تواند نشان دهنده خرابی سنسور حرارتی باشد .

در این صورت اگر با تمیز کردن سنسور حرارتی مشکل رفع نشد ، حتما باید تعویض شود .

  • خاموش شدن آبگرمکن

حتی تصور این که هنگامی که در حمام هستید و آبگرمکن خاموش شود ، سخت است . خاموش شدن آبگرمکن یکی مشکلات رایجی است که در آبگرمکن بوتان نیز رخ می‌ دهد .

خاموش شدن آبگرمکن دیواری با یکی از علت‌های زیر بسیار محتمل است :

خرابی واشر دیافراگم آبگرمکن

افت فشار گاز ورودی ، افت فشار آب ورودی

خرابی و مشکل ترموکوپل

نقص در مشعل آبگرمکن

ارتفاع بالای شمعک

  • گرم نشدن آب خروجی آبگرمکن

اصلی ‌ترین و تنها ترین وظیفه آبگرمکن ، گرم کردن آب است . اگر به هر دلیلی نتواند از عهده گرم شدن آب برآید ، آنگاه وجودش در ساختمان بی ‌فایده خواهد بود .

گرم نشدن آب به علت‌های متفاوتی رخ می ‌دهد . خرابی دیافراگم آبگرمکن ، وجود رسوب در مبدل‌ های حرارتی ، رسوب در مخزن و قطعات آبگرمکن از دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن هستند .

برای رفع مشکل باید آبگرمکن را رسوب زدایی و جرم گیری کنید . اگر همچنان آب خروجی آبگرمکن سرد است ، باید دیافراگم دستگاه را بررسی کنید .

دیافراگم آبگرمکن قطعه‌ای پلاستیکی و مشابه یک واشر است . آن را پیدا کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید .

  • رنگ گرفتگی آب داغ خروجی

اگر اخیرا مشاهده کردید که آب داغ به رنگ‌های قهوه‌ای ، قرمز ، زرد و سبز درآمده است ؛ نشان از مشکل در آبگرمکن شماست . گاهی طعم و بوی آب نیز تغییر می‌ کند .

اکسیده شدن لوله‌ های مسی آبگرمکن علت اصلی رنگ گرفتگی آب داغ است . اگر آبگرمکن شما قدیمی است ، سریعا لوله‌های آبگرمکن را بررسی کنید . زیرا استفاده از آب زنگ زده ، موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما و خانواده‌تان خواهد شد .

برای رفع مشکل آن باید لوله ‌های آبگرمکن تعویض شوند . همچنین قرار دادن فیلتر در خروجی آب آبگرمکن می ‌توان به طور موقت مشکل را رفع کند .

دیگر مشکلات رایج در تعمیر آبگرمکن

در ادامه می‌ توانید سایر مشکلاتی را که در آبگرمکن‌های دیواری و آبگرمکن‌های ایستاده رخ می ‌دهد ، مشاهده کنید :

  • کم شدن فشار آب گرم

کم شدن فشار آب گرم پدیده‌ای است که هر از مدتی ممکن است با آن روبرو شوید . علت اصلی کم فشار شدن آب گرم خروجی ، رسوب گرفتن آبگرمکن و لوله ‌های آن است .

علت کم شدن فشار آب گرم در آبگرمکن دیواری بوتان نیز می ‌تواند ناشی از کاهش فشار شیر آب سرد ورودی باشد . گاهی شیر ورودی رسوب می ‌گیرد و به همین علت آب گرم نیز با فشار کمی خارج می‌ شود .

در صورتی که تمایل دارید آبگرمکن خود را رسوب زدایی کنید ، از یک تعمیرکار آبگرمکن بخواهید به روش مطمئنی آن را رسوب زدایی کند .

  • سرد و گرم شدن آب

بارها همه ما سرد و گرم شدن مداوم آب را تجربه کرده‌ ایم و مسئله‌ای نیست که بتوانیم آن را نادیده بگیریم .

ممکن است سرد و گرم شدن مداوم به خاطر مناسب نبودن لوله کشی آب ساختمان باشد ، اما معمولا این مشکل به علت کم بودن شعله آبگرمکن ، گرم نشدن آب داخل مخزن آبگرمکن یا فشار نامناسب آب ورودی آبگرمکن نیز بروز می‌ کند .

با رسوب گیری آبگرمکن و تمیز کردن مشعل ، معمولا این مشکل برطرف می‌شود . در صورتی که پس از رسوب گیری همچنان آب سرد و گرم می‌شود ، حتما با یک تعمیرکار تماس بگیرید و مشکلات آبگرمکن را با او در میان بگذارید .

  • کم بودن شعله آبگرمکن

فرآیند گرم شدن آب در آبگرمکن با روشن شدن شعله آغاز می ‌شود . در صورتی که در روند کار کردن قطعات مرتبط به سوخته شدن گاز مانند دهانه نازل یا شیپور ، ایرادی رخ دهد شاهد کم بودن شعله آبگرمکن خواهید بود .

می ‌توانید شعله آبگرمکن را به صورت زیر تنظیم کنید :

  • دستگاه را خاموش کنید و صبر کنید تا دمای آن کاهش یابد .
  • قاب روی آبگرمکن را به آرامی بردارید .
  • پیچ‌های مشعل آبگرمکن را باز کنید .
  • با دستمال ، آب گرم و مقدار بسیار جزئی مایع ظرفشویی یا هر ماده شوینده‌ای ، مشعل و نازل آبگرمکن را تمیز کنید .
  • سپس اقدام به بستن مجدد مشعل کنید و آبگرمکن را روشن کنید .

مقایسه بهترین آبگرمکن دیواری و آبگرمکن ایستاده

نکته قابل توجه هنگام خرید بهترین آبگرمکن ها که یک مقدار تخصصی تر است حجم ذخیره می باشد.

اما  تفاوت آبگرمکن با حجم ذخیره و بدون حجم ذخیره به چه صورت است؟

 افراد بر این باورند که  آبگرمکن ایستاده بهتر و قوی ‌تر می باشد و پاسخگوی بهتری دارد در حالی که  اینطور نیست.

اغلب یک آبگرمکن ایستاده دبی آب کمتری نسبت به آبگرمکن فوری بدون حجم ذخیره دارد در واقع توان انتقال حرارت به دآب در آبگرمکن لحظه‌ای از آبگرمکن مخزن دار بیشتر می باشد این موضوع زمانی نشان می دهد که  دو دستگاه آبگرمکن مخزن دار و دیگری بدون مخزن به دو عدد شیر که کاملا باز هستند متصل می شود . در ابتدا دمای خروجی از شیر در هر دو مورد ثابت می باشد ولی پس از چند دقیقه دمای خروجی آب گرم که از آبگرمکن مخزن دار خارج می گردد  افت می نماید  زیرا  آب گرم داخل مخزن مصرف شده و آب سرد جایگزین خواهد شد  .

در واقع زمان گرم کردن حجم ثابت از آب در آبگرمکن ایستاده بیشتر از آبگرمکن دیواری است این مقایسه صرفاً جهت انواع آبگرمکن گازی ایستاده و دیواری موجود در بازار می باشد.

 

blog-org-85-1615034067-best-low-pressure-wall-water-heater1

 

آشنایی با انواع آبگرمکن 

آبگرمکن‌ها مدل های مختلفی دارند، به همین دلیل لازم است که قبل از خرید بهترین آبگرمکن دیواری، با انواع مدل‌های موجود در بازار آشنا شوید. آبگرمکن ها از نظر شکل ظاهری به در دو مدل دیواری و ایستاده و از نظر سوخت مصرفی به دو شکل گازی و برقی در بازار موجود می باشند، به همین منظور در ادامه توضیح مختصری از انواع آبگرمکن را شرح داده ایم.

 

آبگرمکن دیواری:

به این مدل آبگرمکن، آبگرمکن بدون مخزن هم می‌گویند، از مزایای آنها همین فضای کمی است که اشغال می‌کنند و بسیار مناسب آپارتمانها و فضاهای کوچک است.

 

برای خرید پکیج بی تا 26 فن دار اینجا کلیک کنید

 

آبگرمکن ایستاده: 

آبگرمکن ایستاده که به آنها آبگرمکن مخزن دار می گویند، در واقع دارای یک مخزن بزرگ هستند که آب را در آن گرم می‌کنند. این مخزن در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و میزان آب مصرفیتان، مناسب‌ترین سایز را انتخاب کنید.

 

آبگرمکن گازی:  

در واقع نوعی از آبگرمکن‌ها هستند که سوخت مصرفی آنها از گاز است که می توانند هم به گاز شهری و هم به کپسول گاز وصل شوند.

 

آبگرمکن برقی :

به آبگرمکنی که آب را از طریق برق گرم می‌کند، آبگرمکن برقی می‌گویند که می تواند هم به صورت ایستاده باشد و هم به صورت دیواری باشد.

 

 

علت کم شدن فشار آب گرم در پکیج شوفاژ دیواری بی تا رفع افت فشار و کم

کم شدن فشار آب گرم پکیج دیواری  افت فشار پکیج یا به عبارتی کم شدن فشار آب گرم پکیج های دیواری  یکی از مشکلات متداول اکثر مردم به خصوص افرادی است که در آپارتمان ها و طبقات بالا زندگی می کنند.

 

کدام مدل آبگرمکن دیواری فوری بوتان را انتخاب کنم؟

اگر استفاده کننده آبگرمکن دیواری فوری بوده اید: ابتدا مدل قبلی مورد استفاده خود را کنترل نمایید، سپس می توانید مدل آبگرمکن را متناسب با آن و حجم آب گرم خروجی مورد نظر خود انتخاب کنید.

اگر استفاده کننده آبگرمکن های مخزن دار بوده اید: با انتخاب آبگرمکن های فوری بوتان، بدون محدودیت و زمان انتظار برای گرم شدن آب، از آب گرم بهره خواهید برد ،ولی لازم است توجه داشته باشید شرایط نصب و دودکش مورد نیاز مدل های فوری با مخزن دار از تفاوت هایی برخوردار می باشد.

 

بهترین آبگرمکن دیواری

چنانچه که قصد دارید که برای مدت زمان طولانی آب گرم داشته باشید و هنگام حمام رفتن آب سرد نشود، یک آبگرمکن دیواری با ظرفیت حرارتی بالا تهیه نمایید ،  تا هنگامی که به آب گرم نیاز داشتید آب سرد فورا وارد مخزن شده و به سرعت گرم گردد . مثلا آبگرمکن مخزنی دیواری زودجوش از انواع آبگرمکن است که بسیار محبوب و مورد علاقه می باشد.

آبگرمکن بوتان یکی از بهترین آبگرمکن دیواری های موجود در سطح بازار به شمار می رود . ضمن اینکه  از معایب آبگرمکن دیواری و به طور جزیی‌ تر، از معایب آبگرمکن دیواری بوتان می‌توان به گران بودن و هزینه‌ نصب بالای آنها اشاره داشت. در کنار این موارد توجه به سرویس، نگهداری و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان و دیگر برندها در زمان مناسب، تاثیر بسزایی در طول عمر این دستگاه‌ها دارد. اما به طور کلی مزایای آبگرمکن های دیواری از معایب آن بیشتر می باشد .

 

yy

 

راهنمای خرید آبگرمکن

بیشتر مردم به هنگام تعویض و خرید آبگرمکن عجله کرده و در مورد کالایی که قصد خرید آن را دارند، هیچ تحقیقی نمی‌کنند. هزینه‌های خرید، نصب و استفاده از هر نوع از آبگرمکن‌ها در طول سال‌ها بسته به نوع، نام تجاری، مدل انتخاب شده و حتی کیفیت نصب کاملا با هم متفاوت است. پس باید قبل از خرید در مورد هر یک از این موارد تحقیق کرده و اطلاعاتی را بدست آورید.

البته امروزه برندهای معتبری در بازار موجود هستند که شما با کمی تحقیق می‌توانید آبگرمکن متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. علاوه بر این موارد یک سری موارد و معیارهایی وجود دارند که شما باید به هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید. سه معیار ظرفیت، کارایی و هزینه مواردی هستند که باید در مورد آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید.

 

تعیین ظرفیت

بسیاری از مصرف‌کنندگان معیار خرید خود را براساس سایز مخزن قرار می‌دهند ولی باید بدانید که این واقعا درست و اصولی نیست. معیار شما باید FHR که بسیار معیار مهمی است و احتمالا بر روی برچسب‌ راهنمای انرژی محصول آورده می‌شود، باشد. FHR مخفف first hour rating تعداد گالن‌های آبی است که یک آبگرمکن در هر ساعت می‌تواند تولید کند.

در واقع این معیار مشخص می‌کند که آبگرمکن موردنظر در طول یک ساعت چه مقدار آب گرم تولید خواهد کرد. این معیار بستگی به ظرفیت مخزن ، منبع گرما و اندازه شعله آبگرمکن دارد. پس اولین توصیه ما به شما توجه به معیار FHR محصول است. حتما قبل از خرید میزان FHR مورد نیاز خانواده خود را تخمین بزنید تا آبگرمکنی در این محدوده خریداری نمایید. اصولا آبگرمکن‌های گازی FHR خیلی بالاتری نسبت به نوع الکتریکی آن دارند.

 

کارایی

کارایی هر آبگرمکن بوسیله فاکتور انرژی (EF) تعیین می‌شود که به ازای مقدار آب گرم تولید شده میزان سوخت مصرف شده را در یک روز معمولی محاسبه می‌کند. هر چقدر آبگرمکن فاکتور انرژی بالاتری داشته باشد، کارایی آبگرمکن بالاتر است. آبگرمکن‌های گازی دارای EF بین ۰.۵ تا ۰.۶ هستند و حتی برخی مدل‌های با کیفیت‌تر آن فاکتورانرژی در حدود ۰.۸ دارند.

 

مقایسه هزینه‌ها

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب مصرف‌کنندگان هزینه آبگرمکن است. این هزینه می‌تواند شامل هزینه خرید، نصب، تعمیر و نگه‌داری آن باشد. بهتر است قبل از خرید قیمت‌های مختلف برندای مختلف و همینطور طول عمر آن‌ها را با هم مقایسه و سپس تصمیم به خرید بگیرید. به جز این موارد ضمانت‌نامه‌ محصول در انتخاب آن مهم است و نشان‌دهنده کیفیت بالای محصول است. هر چند محصول‌ با ضمانت‌نامه اصولا قیمت بالاتری دارند ولی خوب خرید آن صدردصد به صرفه‌تر است.

 

سخن پایانی

آبگرمکن ‌ها را می‌توان بر اساس هر ویژگی خاصی، به دسته‌ های مختلفی تقسیم نمود. یکی از این ویژگی‌ ها نوع و مدل آبگرمکن می باشد که آن‌ها را به دو دسته‌ی مخزن‌دار یا همان ایستاده و دیواری دسته بندی می نماید . آبگرمکن‌های دیواری با نام آبگرمکن ‌های بدون مخزن نیز معروف می باشد. این آبگرمکن‌ها از لحاظ مصرف انرژی بسیار به‌ صرفه‌تر اند ؛ چرا که تنها ، مقدار آبی که همان لحظه احتیاج  دارید را گرم می نماید .

یعنی آب درون لوله ‌کشی منازل موجود است  زمانی که ما آب گرم را باز می ‌کنیم، به همان مقدار، آب سرد درون لوله‌ها از آبگرمکن عبور می نماید  و گرم می گردد  و نیاز به گرم کردن مجدد آب ندارد. در این مقاله سعی کردیم به بهترین آبگرمکن دیواری و ویژگی ها و مشکلات آن بپردازیم امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد .               

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات