پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

نصب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← نصب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور
Butan co

محصولات تخفیف دار

parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

نصب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

یکی از رایج‌ ترین و متعدد ترین مدل‌های رادیاتور که به عنوان سیستم گرمایشی در بسیاری از ساختمان‌ ها کاربردی می باشد ، رادیاتور پنلی ایران رادیاتور می باشد. هزینه نصب رادیاتور پنلی با توجه به این که کار چندان پیچیده‌ای نمی باشد، به طور معمول هزینه کمتری دارد که به عوامل مختلف و گوناگونی نیز ارتباط دارد . به علاوه در صورتی به انجام کارهای فنی علاقه دارید و قصد دارید تا  نصب پکیج ایران رادیاتور منزلتان را خودتان انجام بدهید، می توانید تا انتها با ما همراه باشید.

 

52-4-1

 

مشخصات رادیاتور پنلی ایران رادیاتور ۶۰

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور ۶۰ سانت طولی برابر با ۶۰ سانت، ارتفاعی معادل ۵۵ سانتی متری دارد. ضمن اینکه  عمق پنل این رادیاتور پانلی ۱۰ سانتی متر است . رادیاتورهای ایران رادیاتور در سایزهایی به طول ۶۰ الی ۱۸۰ سانت و با آکس های ۵۵،۵۰،۳۵ در بازار موجود  هستند. 

رادیاتور پنلی برند ایران رادیاتور دارای  مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی می باشد . ضمن اینکه  این رادیاتور در اتاق های مخصوص، تحت فشار 9 bar قرار می گیرد. این رادیاتور از گارانتی ۱۰ ساله برخوردار می باشد.

در ساخت رادیاتور پنلی ایران رادیاتور مدل pkkp 22 از فولاد استفاده شده است. سطوح خارجی رادیاتور پنلی بوتان  با رنگ اپوکسی سفید، رنگ می شود.

توصیه می شود برای نصب رادیاتور ایران رادیاتور روی دیوار، مقاومت و توان دیوار بررسی شود. اگر دیوار مقاومت بالایی نداشت، از پایه های زمینی برای نصب این رادیاتور پنلی بوتان استفاده نمایید.

 

نصب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

همانطور که می دانید رادیاتورها یکی از ابزارهای گرمایشی می باشند که در محیط منزل و محل کار به کار برده می شوند و همانند سایر دستگاه ها نیاز به نصب و راه اندازی و نگهداری آن می باشد ، در این مقاله سعی شده تا نصب شوفاژ به طور کامل و ساده آموزش داده شود تا خودتان بتوانید اقدام به نصب رادیاتور نمایید اما توجه داشته باشید بدلیل تخصصی بودن کار بهتر است از تکنسین مجرب و متخصص کمک بگیرید.

نصب رادیاتور شوفاژ معمولا بعد پس از پایان عملیات ساختمانی  و همراه با نصب شیرالات صورت می گیرد . برای براورد تعداد رادیاتورهای محیط ,متراژ زیربنا , آب و هوای منطقه و سیستم گرمایشی از پارامترهای تاثیرگذار می باشند.

اما علاوه بر تعداد و طول رادیاتور پارامتر مهمی که برای مشخص کردن اندازه و تعداد رادیاتورها تاثیرگذار هست  , فاکتور موثر , ضریب حرارتی رادیاتور بسیار حائز اهمیت می باشد  , که در برندهای و مدل های مختلف رادیاتور شوفاژ متفاوت می باشند .

معمولا کارخانجات مختلف همراه با رادیاتور کاتالوگی در دسترس قرار می دهند  و یا حداقل می توانید از فروشنده سوال کنید و یا با یک سرچ ساده از اینترنت این ضریب حرارتی را بدست آورید .

در حال حاضر بیشتر از دو مدل پره ای و پنلی یا متری برای نصب رادیاتور در منازل بهره برداری می گردد  که بستگی به مارک رادیاتور و مدل آن بازدهی حرارتی آن ها دارای تفاوت هایی هستند.

  • ضریب حرارتی هر پره رادیاتور کال 500 یا صادراتی ایران رادیاتور 152 کیلو کالری .
  • ضریب حرارتی هر پره رادیاتور ترمو کالر 500 سایز 3 ایران رادیاتور 126 کیلو کالری .
  • ضریب حرارتی هر متر رادیاتور پنلی فولادی 500  ایران رادیاتور   1650 کیلو کالری .

به طور معمول موتورخانه و پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی مولد های حرارتی به شمار می روند  که در نصب شوفاژها از نیازهای اولیه هستند . وجود یک لوله کشی رفت و برگشت از پکیج یا موتورخانه به سمت رادیاتورهای توسط یک لوله اصلی و انشعابات آن نیز از ضروریات نصب شوفاژ رادیاتوری محسوب می شود .

 

راهنمای انتخاب و خرید رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور محصول جدیدی به شمار یم رود  که مطابق با استانداردهای روز دنیا بتازگی تولید و به بازار عرضه شده است. اشغال فضای کم (ابعاد مناسب) ، طراحی زیبا، سبکی و... مهمترین ویژگی هایی می باشد  که باعث شده این رادیاتور در زمره محبوب ترین رادیاتور های گرمایشی قرار داشته باشد. ضمن اینکه تست فشار رادیاتور ایران رادیاتور 9 بار بوده و از گارانتی 10 ساله  برحوردار ‌ باشد.
همچنین  ظرفیت حرارتی پنل 120 سانتی متری رادیاتور 1980 کیلوکالری بر ساعت است. ضمن اینکه جنس پنل از فولاد بوده و پوشش سطح آن رنگ اپوکسی می باشد.

 

ویژگی های رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 

  1. تنوع در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف
  2. مقاوم در برابر ضربه و زنگ خوردگی
  3. اینرادیاتور پنلی قابلیت نصب انواع شیر ترموستات را دارا می‌باشد.
  4. گارانتی 10 ساله گروه صنعتی ایران رادیاتور

 

nsb-radyatwr-pnly-dr-7-qdm

 

 اندازه رادیاتور پنلی و پره ای

تولید رادیاتورهای پنلی در طول 60 ,80 , 120,100 ,140 و 160 سانتیمتر انجام می گیرد.

رادیاتورهای پره ای هم در تعداد پره های 5 ,7 ,10 و 20 پره به بازار ارائه می گردد  . عرض پره های رادیاترادیاتور مولا 5 ,  6 سانتی یا  8 CM می باشند .

آکس یا فاصله بین دو لوله رفت و برگشت رادیاترادیاتور معمول  50 سانتی متر می باشد , ولیکن بعضی از برندهای رادیاترادیاتور در آکس های 35 و 60 نیز رادیاترادیاتور می گردد.

 

روش نصب رادیاترادیاتور باید باشد؟

برای انجام این کار باید به مراحل و نکاتی توجه کرده و مرحله به مرحله آن ها را رعایت فرمایید . رادیاترادیاتور ( رادیاترادیاتور ی دو مجرای آب می باشد به این شکل که از یک مجرا آب گرم وارد شده و از مجرای دیگر نیز آب خارج می شود. البته در انجام لوله کشی باید دقت کافی صورت گیرد تا هنگام نصب رادیاتور پکیج بوتان رخ ندهد. همچنین، در انجام لوله کشی باید مجرای ورود و خروج آب گرم در لوله های شوفاژ در ساختمان ، دارای فاصله مشخصی از همدیگر باشند که با توجه به نوع رادیاتر رادیاتور  شده ،این فاصله مشخص ممکن است 35 سانتی متر، 50 سانتی متر و یا 60 سانتی متر باشد. پس از انجام لوله کشی و موقع نصب نیز رادیاتور اتصالاتی به لوله ها وصل می گردد. در صورتی که لوله کشی با کیفیت باشد باید در هر دو مجرای ورودی و خروجی از اتصالات یکسان و با کیفیت مناسب استفاده گردد. اتصالات در رادیاترادیاتور دارای اندازه های برابر با یکدیگر می باشند.

 

 نکات مهم در نصب رادیاتور شوفاژ

در جهت  بالا بردن  راندمان رادیاترادیاتور بدون شیب و کاملا تراز نصب می گردد. بهتر است تا جایی که ممکن است  رادیاترادیاتور نی نصب گردد  که فضای اطراف رادیاترادیاتور شد, تا گردش هوا و تبادل بهتر صورت گیرد . از آجا که سردترین نقاط هر اتاق در مجاورت پنجره ها قرار دارد , نصب رادیاترادیاتور در و پنجره بهترین جای می باشد زیرا گرما به بهترین نحوه ممکن پخش می گردد.

زمان نصب رادیاترادیاتور ه  فشاری از قسمت شیر به دیوار نباید وارد شود, زیرا  ممکن است منجر به  ترک خوردن گچ و ریختن رنگ شده و به مرور باعث خرابی و حتی نشتی و شگستن لوله اتصالات داخل دیوار شود.

نصب رادیاترادیاتور له 8 تا 12 سانتی متری کف زمین بهتر فاصله ممکن از نظر گردش هوا و گرمای رادیاترادیاتور د . بهره مندی  از شیر ترموستاتیک باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل بهینه دمای محیط می شود. شیر هواگیری اتوماتیک نیز می تواند منجر به  هواگیری خودکار رادیاترادیاتور  و امکان نشت آب به اطراف را در هنگام هواگیری دستی کاهش می دهد.

تمیز کردن رادیاتورها به شکل مرتب می تواند از کثیف شدن پرده, سقف و پرده کم کرده و بهره وری رادیاترادیاتور ایش دهد.

 

2pni

 

هزینه نصب رادیاتور پنلی

 لازم به ذکر است که  هزینه نصب رادیاتور پنلی به دلایل خاصی ارتباط دارد که  روی قیمت آن موثر می شود. برای برآورد هزینه نصب رادیاتور پنلی قبل از هر چیز می بایست توجه داشت  که شما قرار است تجهیزات و لوله ‌کشی‌های مربوط به نصب را هم انجام نمایید  یا اینکه همه چیز آماده به نصب می باشد  و تنها قرار است رادیاتور پنلی جدیدی را جایگزین کنید. از سویی در جهت نصب رادیاتور پنلی ایران رادیاترادیاتور از برندهای رایج و مورد استفاده در ایران است، باید محل نصب شوفاژ نیز برای قرار دادن آن مناسب باشد و حتما قبل از نصب عایق‌ کاری گردد.

ضمن اینکه  تعداد رادیاتورهایی که قصد نصب آن را دارید نیز با هزینه نهایی  شما ارتباط دارد. معمولا برای نصب هر رادیاترادیاتور شخصی در نظر گرفته می ‌شود و هزینه شما با توجه به تعداد رادیاتورهایی که نصب می‌ نمایید محاسبه می شود. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که ممکن است طریقه نصب رادیاتور پنلی ایساتیس با طریقه نصب رادیاتور پنلی تاش متفاوت باشد و همین موضوع روی هزینه شما تاثیر بگذارد. سایز و اندازه رادیاتور، همچنین برند و شرایطی که شما دارید معمولا روی هزینه‌ها تاثیر به سزایی دارد. حال اگر لوله‌کشی رادیاترادیاتور ق‌کاری لوله‌ها هم در کار باشد که باید هزینه‌ای جداگانه نیز برای این بخش‌ها در نظر بگیرید.

 

سخن پایانی

در مورد هزینه نصب رادیاترادیاتور لازم است بدانید  که موارد مختلفی در تعیین هزینه آن تاثیر گذار می باشد . برای برآورد هزینه نصب رادیاتور پنلی قبل از هر چیز می بایست بدانید  که شما قرار است تجهیزات و لوله‌ کشی ‌های مربوط به نصب را هم انجام دهید یا اینکه همه چیز آماده است و تنها قرارمی باشد رادیاتور پنلی جدیدی را جایگزین آن نمایید . از سویی  برای نصب رادیاتور پنلی ایران رادیاترادیاتور از برند های رایج و گوناگون مورد استفاده در ایران می باشد، باید محل نصب شوفاژ نیز برای قرار دادن آن مناسب باشد و حتما قبل از نصب عایق‌ کاری شود.

همچنین  تعداد رادیاتورهایی که شما قصد نصب آن را دارید نیز روی هزینه شما اثر خواهد گذاشت . معمولا برای نصب هر رادیاترادیاتور شخصی در نظر گرفته می‌ گیرند و هزینه شما با توجه به تعداد رادیاتورهایی که نصب می نمایید برآورد می گردد. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که امکان دارد طریقه نصب رادیاتور پنلی ایساتیس با طریقه نصب رادیاتور پنلی تاش متفاوت قرار بگیرد و همین موضوع روی هزینه شما تاثیر می گذارد. سایز و اندازه رادیاتور، همچنین برند و شرایطی که شما دارید معمولا روی هزینه‌ها تاثیر به سزایی دارد. حال اگر لوله‌کشی رادیاترادیاتور ق‌کاری لوله‌ها هم در کار نباشد که باید هزینه ‌ای جداگانه نیز برای این بخش‌ها در نظر داشته باشید.

 در آخر می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان وب سایت نمایندگی بوتان ارتباط برقرار نمایید این مرکز به عنوان نمایندگی فروش بوتان در تهران می باشد که از کارشناسان معتبر و خبره برخوردار می باشد.

 

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
فرتاش رسايي تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
اين سايت راجع به رادياتورهاي بوتان است يا ايران رادياتور؟ در متن توصيف محصولات ايران رادياتور ذكر شده

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات