پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

کیفیت رادیاتور پنلی بوتان

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← کیفیت رادیاتور پنلی بوتان
Butan co

محصولات تخفیف دار

Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود

کیفیت رادیاتور پنلی بوتان

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

رادیاتور چیست؟ وسیله گرمایشی می باشد که حرارت را به دو روش جابجایی و تابشی از خود خارج می کند. به عبارتی، رادیاتورها وسیله ‌ای برای انتقال دمای آب به محیط هستند که برای نگهداری مقداری آب داغ در مجاورت حجم بزرگی از هوا کاربرد دارد  به گونه ای  که حرارت بتواند از آب به رادیاتور و از رادیاتور به هوا انتقال یابد،  رادیاتورها را می‌توان از مواد مختلف نظیر آلومینیوم، فولاد،مس و یا چدن با طراحی متفاوت مانند پره ای، تخت(پنلی) و لوله ‌ای ساخت.

رادیاتور پنلی بوتان یکی از  از انواع شوفاژها به شمار می روند . شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند. از سویی بازه گرمایی که توسط این سیستم‌ها تولید می گردد نسبت به شوفاژ نوع پره‌ای، بالاتر می باشد. از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به علت اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌ نمایند، می‌توانند فضای یک خانه را به شکل کاملا یکنواخت، گرم می کنند ولیکن باگ بزرگی که این سیستم دارد، این است ست که تعویض آن‌ ها در زمان حوادثی مانند سوراخ شدن و یا زنگ زدگی، بسیار سخت می باشد.

 

y

 

رادیاتور پنلی بوتان

رادیاتور پنلی بوتان از آخرین محصولات شرکت تولیدی گروه صنعتی بوتان محسوب می شود  . بازده رادیاتور پنلی بوتان مشخصا از خصوصیات رادیاتور پنلی تبعیت دارد . بنابرین پیش بینی می شود بازده انرژی گرمایی این رادیاتور بین ۱۸۵۰ الی ۱۸۹۰ کیلوکاری باشد . همچنین رده انرژی رادیاتور پنلی بوتان با توجه به بازده گرمایی آن و استاندارد هایی به ثبت رسیده بود یقینا رده انرژی B خواهد بود.

 

پارامترهای مهم در خرید رادیاتور:

  • شکل ظاهری و زیبایی رادیاتور
  •  کیفیت پرداخت سطح نهایی
  •  قیمت و کیفیت مناسب
  •  طول عمر و ماندگاری بالا
  •  مقاومت مکانیکی و مقاومت در برابر خورندگی
  •  داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز
  •  پشتیبانی خدمات و گارانتی معتبر تعویض در صورت پوسیدگی و خورندگی
  •  داشتن علامت استاندارد معتبر الزامی است
  •  ماکزیمم فشار و دمای عملکرد

به طور کلی با توجه به منطقه های مختلف آب و هوایی به ازای هر متر مربع باید ضریب 110 برای مناطق خیلی گرم ، 120 برای مناطق گرم ، 130 برای مناطق معتدل ، 140 برای مناطق سرد و 150 برای مناطق خیلی سرد در نظر داست . به طور مثال اگر 120  مترمربع مساحت واحد ما باشد و در منطقه معتدل آب و هوایی قرار داشته باشد ، بار حرارتی مورد نیاز از حاصل ضرب 120*130 به دست می آید که برابر با 15600 کیلوکالری می باشد . حال در نظر داشته باشید که رادیاتور پنلی که ما در نظر داریم ، به ازای هر متر 1800 کیلوکالری گرما مبادله می کند . با این اطلاعات از تقسیم عدد 15600 به 1800 ، مقدار متراژ رادیاتور پنلی مورد نیاز مشخص می شود که برابر با 8/6 متر می شود . با توجه به این موضوع که تهیه ، نصب و نگهداری هر متراژ از رادیاتور پنلی بوتان 100 سانتی متری هزینه های مستقیم و غیر مستقیم خود را دارند ، محاسبه تعداد درست مقدار متراژ مورد نیاز جهت گرمایش محیط مورد نظر با توجه به مدل انتخابی ضروری به نظر می رسد .

 

کدام مارک رادیاتور پنلی بهتر است

سال ها از تولید و استفاده از پکیج ایرتورپن بوتان در سراسر دنیا گذشته  که این گونه سیستم های گرمایشی به خوبی توانسته توسط کیفیت و کارایی شان، مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. رادیاتور پنلی به شکل یکپارچه از فولاد ضد زنگ و مقاوم در سایز های مختلف تولید می شوند. ضمن اینکه می توان گفت رادیاتور پنلی با ظاهری مدرن و زیبا است که شما با استفاده از این نوع رادیاتور علاوه بر ایجاد هوای گرم ظاهری شیک در دکوراسیون منزل تان به دست خواهید آورد که منجر به ارتقا سطح زیبایی این مکان می شود. از فاکتورهای اصلی در خرید رادیاتور می توان به مارک رادیاتور پنلی، ظرفیت گرمادهی، قیمت مناسب، ظاهر زیبا و مدرن اشاره داشت.

 

syyyytsh

 

رادیاتور های پنلی بوتان مدل آیو 140

رادایاتور های پنلی بوتان تحت برند آیو با مجهز ترین تجهیزات شرکت LEAS ایتالیا تولید می شوند . رادیاتور های پنلی آیو 140 سانتی متری با پکیج های دیواری سازگار می باشند  و نیاز به هواگیری کمتری نسبت به سایر پکیج ها دارد.

 

ویژگی های رادیاتور پنلی بوتان مدل آیو 

  • دارای دو پنل و دو کانوکتور رادیاتور
  • پنلی بوتان مدل آیو دارای پوشش فسفات مخصوص می باشد .
  •  دارای پوشش رنگ سفید RAL9016 پودری الکترو استاتیک
  • بازده حرارتی بالا به دلیل جوش کانوکتور به طور مستقیم بر روی مجرای آب رادیاتور
  • به کلرگیری ورق فولادی با ضخامت 1.2 میلی متر
  • تمیز کردن آسان رادیاتور با امکان برداشتن شبکه بالا و پوشش های جانبی
  • تولید مطابق با استاندارد های EN442
  • کیفیت و راندمان بالا با رده انرژی B
  • امکان نصب از سمت چپ و راست  

 

ویژگی های یک رادیاتور ایده آل

رادیاتور ایده آل پکیج دیواری ایرتورپن می باشد که ضمن راندمان بالا ، انرژی کمتری استفاده نماید  و  بتواند بیشترین ظرفیت حرارتی را در کمترین فضای ممکن بوجود آورد ، ثبات حرارتی بهینه داشته باشد؛ یعنی دمای اتاق را در حدی از گرما حفظ نماید، همچنین رادیاتور باید با فضای مورد نیاز و سیستم تولید گرمایش یعنی موتورخانه تناسب داشته باشد. از لحاظ ظاهری هم زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت است، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار ضروری می باشند.

ویژگی مورد توجه دیگر قیمت مناسب و نوع اتصالات و سادگی در نصب آن می باشد. در ضمن حتما حواستان باشد که هر وسیله ای که می خرید از جمله رادیاتور باید پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض مناسبی داشته باشد.

 

qbsb

 

نکات مهم در انتخاب رادیاتور 

  •  به علت تجمع هوای گرم در زیر سقف استفاده از رادیاتورها فقط در شرایطی که فاصله کف تا سقف محل مورد نظر حداکثر ۳ متر باشد مناسب می باشد و برای فضاهای با ارتفاع سقف بیشتر بهره برداری از وسایل گرمایشی دمنده مانند فن کوئل ، هواساز و … توصیه می گردد.
  •  انواع رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ، بصورت دیواری (روی دیوار) و در زیر پنجره اتاق نصب می شوند و فاصله پایین هربلوک از کف اتاق یا سالن ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر است 
  • رادیاتورهای آلومینیومی از نظر روش تولید به سه دسته رادیاتورهای تمام دایکاست, رادیاتورهای اکسترود و رادیاتورهای دایکاست اکسترود تقسیم می گردند.
  • رادیاتورهای آلومینیومی تمام دایکاست دارای مرغوبترین روش تولید بوده و هر پره از رادیاتور به شکل یکپارچه در قالب دایکاست تولید می گردد که پس از عملیات تست , فینیشینگ و رنگ آمیزی به هم متصل شده و بصورت بلوک های ۵ پره – ۷ پره و ۱۰ پره در بسته بندی قرار گرفته و ارائه می گردد.
  •  به استثناء رادیاتورهای اکسترود یا پروفیلی مانند انواع آلفام یا کریستال که پره های آن ها ثابت و غیرقابل افزایش یا کاهش است در مورد دیگر انواع رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست تعداد پره های بلوکها قابل تغییر در محل می باشد.ظرفیت حرارتی انواع رادیاتورهای پنلی

 

قابلیت نصب دو طرفه رادیاتور پنلی

منظور از نصب دو طرفه رادیاتور پنلی این می باشد  که می توانید از دو سمت آن برای نصب بهره برداری نمایید  به این معنی که اگر به دلایلی مانند خط کشی، خش برداشتن، خوردگی ضربه رویه رادیاتور مخدوش گردد، می توانید با جابجایی رادیاتور از سمت دیگر آن به منظور زیبایی در خانه استفاده نمایید، رادیاتور پنلی بوتان به عنوان پیشرو در تولید پنل های دوطرفه این قابلیت را دارد.

دیگر مزیت دو طرفه بودن پکیج شوفاژ دیواری بی تا این می باشد  که منعطف برای لوله کش هاست ، به عبارتی  دیگر ، اگر در لوله کشی و اتصال لوله رفت و برگشت آب به رادیاتور، مشکلی برای نصب مبنی بر اینکه لوله کشی به نحوی بوده که نمی توان از سمت چپ یا سمت راست برای نصب رادیاتور استفاده نمود می توان از درپوش ماسوره سمت دیگر رادیاتور استفاده کرد.

 

در نهایت

همانطور که گفته شد یکی از قدیمی ‌ترین روش‌های گرمایش منزل استفاده از رادیاتور پنلی می باشد . به طور کلی، حرارت رادیاتورها از طریق جابه‌جایی در هوای اتاق گرما ایجاد می نماید . به این شکل  که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک ‌تر است به طرف بالا حرکت نموده و هوای سرد جایگزین آن می ‌شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می ‌شود.

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
تلگرام اینستاگرام آپارات