پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

بهترین زمان برای سرویس پکیج دیواری چه موقعی است؟

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← بهترین زمان برای سرویس پکیج دیواری چه موقعی است؟
بهترین زمان برای سرویس پکیج دیواری چه موقعی است؟

محصولات تخفیف دار

parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

بهترین زمان برای سرویس پکیج دیواری چه موقعی است؟

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

از آن جایی که پکیج ها خیلی راحت و سریع آب گرم مورد نیاز منازل ادارات و ساختمان ها را تامین می کند از این رو این وسیله امروزه مصرف کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است . علل اهمیت نحوه  سرویس پکیج ، اهمیت اینکه چرا باید پکیج ها را حتما به صورت دوره ای سرویس کرد و این کار چه تاثیری بر روی پکیج خواهد داشت را توضیح می دهیم .

از گذشته های دور افراد برای گرم کردن خود در فصل سرما از هیزم و آتش استفاده می کردند و یادر فصل زمستان از کرسی های زغالی و شومینه هایی که با استفاده از هیزم کار می کرد رواج پیدا کرد و با گسترش علم و تکنولوژی انواع بخاری های برقی و گازی وو همچنین شوفاژ و موتورخانه به ساختمان ها راه پیدا کرد و درصد زیادی از افراد از این سیستم های گرمایشی استفاده می کردند.

امروزه می توان یکی از محبوب ترین سیستم های پکیج گرمایشی را می توان، پکیج های دیواری دانست. پکیج ها از مزایای زیادی مانند نصب و استفاده راحت، نیاز به فضایی کمی برای نصب، وکیفیت مناسب و ظاهری زیبا برخوردار بوده و به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از این وسیله در ساختمان های خود استفاده کنند.

به علت جریان داشتن آب در لوله های پکیج ممکن است  گاهی این وسیله دچار گرفتگی و رسوب شود و برای رفع آن و همچنین عملکرد بهتر پکیج، نیاز است تا به سرویس کردن آن در بازه های زمانی مشخصی پرداخت. در این مطلب به نحوه سرویس کردن پکیج و بهترین زمان سرویس پکیج دیواری را برای شما مطرح کردیم.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

سرویس پکیج به چه معناست؟

پکیج ها علاوه بر تامین گرمای ساختمان به تامین آب گرم مصرفی نیز پرداخته است و برای این کار نیاز تنظیم عملکرد تابستانه و زمستانه دارند. پکیج نیز مانند بسیاری از وسایل موجود در منزل نیاز به نگهداری و تعمیر دارد. البته گاهی نیاز است تا پکیج توسط یک تکنسین و تعمیرکار پکیج سرویس شود. اما این سرویس شدن به چه معناست و شامل چه مواردی می شود؟ سرویس پکیج موارد مختلفی را شامل می شود و در صورت عدم رسیدگی به آنها ممکن است به پکیج شما آسیب رسیده و خراب شود که برای تعمیر آن باید هزینه بسیار بیشتری نسبت به سرویس کردن پکیج بوتان پرداخت کنید.

 

سرویس پکیج به چه معناست؟

 

بهترین زمان سرویس پکیج چه زمانی می باشد؟

سرویس پکیج بهتر است که هرچند ماه یک بار انجام شود پس بهترین زمان سرویس پکیج هر شش ماه یک بار است، تا در صورت وجود هرگونه ایراد و مشکل احتمالی در دیگر قطعات، آن خرابی مشخص شود و زودتر حل شود، چرا که ممکن است در آن زمان ایراد آن قطعه ، یک مشکل کوچک  وجزیی بوده  که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان حل خواهد شد اما اگر سرویس پکیج را انجام ندهید این مشکل مشخص نمی شود و ممکن است خرابی آن بیشتر شده باشد و حتی در مواردی قابل تعمیر نباشد و تنها با تعویض آن بتوان مشکل را حل کرد.

توجه کنید که پیش از شروع فصل سرما حتما باید تعمیرات پکیج بوتان را سرویس کنید تا کارکرد خوبی را در فصل زمستان داشته باشد. بهترین زمان سرویس پکیج برای پکیج های تازه خریداری شده هر 6 ماه می باشد و اما برای پکیج های دیگر بهتر است که سالی یکبار پکیج به طور کامل سرویس شود.برای سرویس پکیج خود را به سرویس کاران متخصص بسپارید چون تنها افراد متخصص و باتجربه، عمل رسوب زدایی و تست عملکرد بقیه قطعات را به خوبی  تشخیص داده وانجام می دهند.

      • برای پکیج دیواری با عمر کمتر از پنج سال، سرویس دوره‌ای هر شش ماه یکبار انجام شود
      • برای پکیج دیواری با عمر بین پنج تا ۱۰ سال، سرویس دوره‌ای هر چهار ماه یکبار صورت گیرد
      • برای پکیج دیواری با عمر بیش از ۱۰ سال، سرویس دوره‌ای هر سه ماه یکبار انجام شود

در نظر داشته باشید که اصولاً هر چه عمر یک وسیله بالاتر برود، اشکال و وقوع مشکل در قطعات آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه زمان سرویس پکیج باید با فاصله نزدیک‌تری انتخاب شود. بهتر است زمانبندی سرویس پکیج دیواری به شکلی باشد که تایم دوره، مطابق با فصول سرد سال باشد.

 برخی از امور مربوط به سرویس پکیج، پیش از روشن کردن شوفاژها الزامی است. البته اگر وضعیت جغرافیایی محل زندگی شما به شکلی باشد که تا آغاز فصل زمستان نیازی به روشن کردن شوفاژها نباشد، می‌توانید یک دوره از سرویس پکیج دیواری را  به ماه اول زمستان بپردازید.

 

مزایای سرویس دوره‌ای پکیج

از مزایای سرویس دوره ای پکیج صرفه جویی در هزینه‌ها ، عمر طولانی‌تر دستگاه و خرابی‌های کمتر است .

 

انواع سرویس پکیج

هرچند ممکن است بسته به زمان انجام سرویس (از نظر فصل سال) مجموعه امور متفاوتی در طول این دوره انجام شوند اما عموماً انجام امور زیر، بخشی از پروسه سرویس پکیج دیواری هستند.

1-رسوب‌زدایی.

2-پایش فشار آب.

3-پایش عملکرد سیستم گرمایش.

4-هواگیری سیستم گردش آب.

5-بررسی تنفس پکیج شامل دودکش و فن.

6-بررسی سایر امور جانبی.

 

انواع سرویس پکیج

 

رسوب زدایی در سرویس پکیج

رسوب زدایی پکیج گرمایشی یکی از کار های مهمی است که حتما باید در سال حداقل یک بار صورت گیرد تا جلوی خرابی های احتمالی پکیج گرفته شود. به دلیل سختی آب شهری مورد مصرف و وجود املاح و مواد مختلف در که آب پس از گذشت چندین ماه لوله های پکیج رسوب گرفته و راه آن مسدود خواهد شد. مدت زمانی که ممکن است لوله ها دچار رسوب گرفتگی شوند معمولا چند ماه و نزدیک به یکسال می باشد. 

یعنی پس از گذشت 6 الی 7 ماه از مصرف پکیج بهترین زمان است تا پکیج را رسوب زدایی شود.  رسوب گرفتن لوله های پکیج و مسدود شدن آن ها باعث می شود تا جریان آب کند شود و در مراحل گرم شدن آب اختلال ایجاد شود و بی توجهی به این مورد که باعث کاهش طول عمر پکیج و وارد شدن خسارات بیشتر خواهد شد .

پس بهترین زمان سرویس پکیج برای رسوب زایی 6 تا 7 ماه است واین کار باعث جلوگیری از خرابی آن می شود. برای رسوب گیری باید آب محفظه ی پکیج خالی شود. هنگام رسوب زدایی از مواد های اسیدی استفاده می شود. موقع استفاده از این مواد تمامی نکات ایمنی را باید رعایت کنید. اما به دلیل حساسیت بالای رسوب زدایی و استفاده از مواد اسیدی در این کار توصیه ما به شما این  که این عمل را به سرویس کاران ماهر بسپارید. هزینه رسوب زدایی پکیج در سرویس دوره ای با توجه به میزان موادی که استفاده شده است در رسوب گیری و عوامل دیگر تعیین می شود.

 

کنترل فشار آب

یکی دیگر از کارهایی که در سرویس دوره ای پکیج انجام خواهد شد کنترل فشار آب است. کنترل فشار آب از آن جهت اهمیت دارد که کم بودن و یا زیاد بودن فشار آب به مرور و با گذشت زمان به دستگاه آسیب جدی ای را وارد می کند.

 

عملکرد مدار گرمایشی

یکی دیگر از کارهایی که در سرویس پکیج بوتان باید انجام شود بررسی صحت عملکرد مدار گرمایشی است و  اد کردن محور پمپ سیرکولاسیون. اگر که در این محور گرفتگی داشته باشد پمپاژ آب با مشکل روبه رو شده و آب سرد و گرم به خوبی به محل مورد مصرف نمی رسد و دچار مشکل خواهد شد.

 

کنترل منبع انبساط

مبنع انبساط از دو پوسته فلزی تشکیل شده است. درون آن یک دیافراگم لاستیکی قرار دارد که از یک سمت به آب مدار گرمایش متصل است و طرف دیگر از گاز بی اثر مانند نیتروژن با فشار 1 بار پر می‌شود. وظیفه‌ی منبع انبساط پکیج تعادل فشار آب درون سیستم است به این صورت که اگر فشار آب سیستم زیاد شود، فشار اضافه وارد منبع انبساط شده و اگر سیستم با کاهش فشار روبه رو شود این کاستی را منبع انبساط جبران کرده و فشار لازم را برقرار می‌کند و آب مورد نیاز سیستم با فشار مطلوب وارد چرخه مدار می‌شود. کنترل منبع انبساط در سرویس‌های دوره‌ای از عدم تنظیم فشار در پکیج جلوگیری می‌کند .

 

بررسی مبدل ثانویه در دستگاه‌های دو مبدله

در دستگاه‌های دو مبدله، یک مبدل به نام مبدل ثانویه یا صفحه‌ای وجود دارد. وظیفه مبدل اصلی یا اولیه گرم کردن آب مدار گرمایش و وظیفه مبدل صفحه ای یا ثانویه گرم کردن آب مصرفی است. مبدل اصلی گرمای خود را مستقیما از شعله‌های مشعل می‌گیرد و آب را گرم می‌کند و سپس آب گرم شده به داخل مبدل ثانویه هدایت شده و آن را گرم خواهد کرد و دوباره به مبدل اصلی برگشت داده می‌شود. به عبارت دیگر مبدل اصلی گرمای خود را مستقیما از شعله های مشعل گرفته و مبدل ثانویه گرمای خود را از آب گرم مبدل اصلی می‌گیرد. مبدل‌های ثانویه در دستگاه‌های دو مبدله جای مبدل‌های بزرگ کویلی و دوجداره را به خوبی پر کرده‌اند اما به علت کم بودن فاصله بین صفحات داخلی آنها احتمال گیر کردن رسوب و مواد زائد وجود دارد و لذا باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مواد معلق به داخل این مبدل در نظر گرفته شود. توجه به بهترین زمان سرویس پکیج دیواری یکی از همین تمهیدات است .

 

هواگیری

هواگیری یکی دیگر از اقداماتی است که یک سرویس کار خوب در هنگام سرویس پکیج به آن توجه کرده و انجامش می دهد. هواگیری باعث کاهش سروصدای پکیج خواهد شد، و این کار باعث بهبود عملکرد پکیج و رادیاتورها خواهد شد در نتیجه مصرف گاز را کاهش می دهد چرا که پکیج دیگر هوا نداشته است و عملکرد خوبی خواهد داشت. هواگیری باید زمانی انجام شود که رادیاتورها گرم باشد و توجه داشته باشید که آب گرم روی دستتان نریزد. این کار باید با احتیاط انجام شود بهتر است که این کار را خودتان انجام ندهید و به یک سرویس کار ماهر بسپارید.

 

بررسی دودکش و فن پکیج

دودکش و فن پکیج و نحوه ی عملکرد آن ها نیز در زمان سرویس پکیج انجام می شود. توجه به فن و دودکش پکیج امری ضروری است چرا که هرکوتاهی در این زمینه و وجود گرفتگی در مسیر لوله ی دودکش باعث  خروج گاز دی اکسید کربن می شود و دستگاه دچار خفگی شده و عملکرد آن دچار مشکل می شود. در پکیج های بدون فن باید مسیر دودکش بررسی شود تا گرفتگی ای نداشته باشد. همینطور دودکش باید طوری نصب شود که خمیدگی و پیچیدگی نداشته باشد و مسیر طولانی ای را طی نکند.

 

بررسی دودکش و فن پکیج

 

تنظیم حرارت پکیج

یکی دیگر از اقداماتی که در زمان سرویس دوره ای پکیج انجام می شود همین تنظیم حرارت پکیج است. تنظیمات حرارتی آن برای فصل گرما و فصل سرما با هم فرق دارد.

 

بررسی محکم بودن محل نصب پکیج های دیواری

این مورد یعنی بررسی محکم بودن محل نصب پکیج های دیواری را سرویسکاران برای ایمنی خود دستگاه انجام می دهند چرا که اگر محل نصب دستگاه شل شده باشد ممکن است باعث افتادن پکیج و شکستگی آن شود و آسیب جدی به دستگاه وارد شود.

 

نحوه سرویس پکیج به چه صورت است؟

مراحل سرویس پکیج و مواردی که باید برای انجام این کار صورت گیرد در بالا ذکر شد که به طور خلاصه شخصی که این وظیفه را برعهده دارد باید مواردی از قبیل عدم وجود نشتی در لوله ها، عدم تشکیل رسوب در مسیرهای ورودی و مبدل ها، شیلنگ ها، فیلترها، اتصالات را بررسی کند در زمان سرویس پکیج در صورتی که هر کدام از این عیوب مشاهده شود، قسمت مربوطه بایستی تعمیر گردد.

البته لازم به ذکر است که سرویس دهی پکیج یک کار عادی نیست که همه ی افراد بتوانند این کار را انجام دهند و عیوب را برطرف سازند، بلکه باید از شخصی که در این زمینه متخصص است و توانایی لازم را دارد کمک گرفت، چرا که ممکن است زمان سرویس دهی نیاز به انجام یک سری اقدامات مانند رسوب زدایی داشته باشد که حتما یک متخصص بایستی این کار را انجام دهد.

اما این نکته در مورد همه پیکج ها وجود دارد که باید هر چند وقت یک بار و به طور منظم سرویس دهی شوند و قبل از انجام این کار باید حتما قطع گاز و برق و آب را انجا مدهید که در غیر این صورت خطر آفرین می شود. در ادامه به مراحل سرویس پکیج می پردازیم:

 

۱. مرحله اول )

در این مرحله شخص متخصص باید پوسته پکیج را باز کند و مخزن آب و لوله‌هایی که آب از آن‌ها عبور می‌کند را بررسی کنید با انجام این کار متوجه خواهد شد که آیا نیاز به عملیات رسوب زدایی می باشد یا خیر؟

در بیشتر مواقع نیاز است که عملیات رسوب زدایی انجام شود که برای انجام این کار  شخص باید آن قسمتی که آب برای گرم شدن از آنجا عبور می‌کند را از پکیج خارج کند و آب اسید را از محل ورودی آب ریخته و به مدت چند دقیقه باید اجازه دهد تا آب اسید داخل آن قسمت بماند و در نهایت باید آن را از خروجی خارج کند، پس از انجام این کار لازم است تا قسمت مربوطه را با آب و مواد شوینده به طور کامل شستشو دهد.

 

۲. مرحله دوم )

در دومین مرحله متخصص باید برد پکیج را بررسی کند که متوجه می شود خاک روی قطعات را نگرفته باشد و از بروز اختلال در عملکرد پکیج جلوگیری شود.
برای برطرف کردن گرد و خاک روی قطعات می تواند از وسیله ای همانند سشوار استفاده کند یا دستگاهی که دمنده ی هوا باشد و عملکردی شبیه به سشوار داشته باشد. اما از آن جایی که قطعات برد جز، حساس ترین قطعات می‌باشد باید احتیاط کند.

 

۳. مرحله سوم )

حالا نوبت به بررسی دودکش می رسد. شخص باید بررسی کند که شئ یا چیزی مسیر دودکش را مسدود نکرده باشد چرا که مسدود شدن مسیر بسیار خطرناک است و در نهایت باعث بازگشت دی اکسید کربن به محیط و مرگ می‌شود.روند بررسی دودکش نیز بدین صورت است که  شخص به پشت بام رفته و با کمک یک سنگ کوچک می تواند این کار را انجام دهد. اگر صدای برخورد سنگ به پکیج شنیده شود متوجه می‌شود که مسیر دودکش سالم است و اگر صدایی نیامد حتما چیزی مسیر را مسدود کرده است.

 

۴. مرحله چهارم )

تمیز کردن مشعل یکی از مراحل سرویس پکیج دیواری است.برای تمیز کردن مشعل معمولا از یک دمنده استفاده می شود تا اگر خاک یا آشغال سوراخ‌های آن قسمت را مسدود کرده است، پاک سازی شود البته از وسیله ای همانند از یک جارو برقی هم می‌توان برای انجام این کار استفاده کرد.

 

۵.مرحله پنجم)

پمپ پکیج هم جز مواردی است که در سرویس دهی پیکج باید به آن توجه شود.برای سرویس پمپ، می توان از آچار آلن کمک گرفت و با استفاده از آن پره‌های روتور را تمیز کرد.بعد ایز این که عملیات پاک سازی و تمیز کردن پره ها و پمپ انجام شد برای روان کار کردن این اجزا می‌توان مقدار کمی‌مایع ظرفشویی درون آن ریخته شود، سپس اجزا بسته و در جای خود قرار گیرند.

 

۶. مرحلع ششم )

که این مرحله مربوط به پاک سازی قطعه جرقه زن می باشد.برای تمیز کردن جرقه زن سمباده را چند بار روی الکترود و جرقه زن می کشند و سپس با استفاده از یک دستمال مرطوب آن را پاک می کنند.

 

۷.مرحله نهایی) 

مواردی که در بالا ذکر شد جز بررسی موارد اصلی است ولی اگر نیاز باشد متخصص سایر قطعات را بررسی کرده و در نهایت پکیج را راه اندازی می کند.در نهایت و پس از بررسی همه ی این موارد فرآیند هواگیری پکیج باید صورت گیرد که یکی از مهم ترین بخش‌های سرویس پکیج می‌باشد.

مراحل هواگیری پکیج به این صورت انجام می‌شود که باید آب ورودی را باز کرده و اجازه دهیم که این آب به شوفاژ راه پیدا کند، پس از این که از همه ی قسمت های آن‌ها عبور کرد دریچه خروجی شوفاژ را باز می‌کنیم و اجازه می‌دهیم مقداری از آب خارج شود و یک تشت زیر آن قرار می‌دهیم که محیط اطراف را خیس نکند و پس از مدتی که هوای پکیج خارج شد دریچه خروجی را می‌بندیم.قبل از راه اندازی مجدد باید آب، گاز و برق پکیج را وصل شود و این اطمینان حاصل شود که لوله‌های آب و گاز نشتی ندارند سپس باید فشار آب و گاز تنظیم شود.

 

هواگیری پکیج دیواری

هواگیری یکی از آن مجموعه اعمالی است که حتماً باید پیش از آغاز فصول سرد سال انجام شود. مدار گردش آب داغ در بخش شوفاژها، یک مدار بسته است که آب به طور مداوم در آن گردش کرده و گرما را از پکیج دیواری به شوفاژها منتقل می‎کند.

به علل مختلفی در هنگام غیر فعال بودن این سیستم گردش آب برای مدت طولانی، در سیستم هوا ایجاد شده و محبوس خواهد شد. پیش از روشن کردن بخش شوفاژ و گرمایش پکیج، باید هوای این بخش تخلیه شود؛ این عمل در اصطلاح هواگیری پکیج دیواری نام دارد. انجام ندادن هواگیری پکیج مشکلات گوناگونی از قبیل بروز سر و صدا در پکیج دیواری را به همراه می آورد. 

 

هواگیری پکیچ چگونه انجام می شود؟

 در هواگیری پکیج دیواری، باید ابتدا پکیج را در حالت زمستانی قرار داده و دمای بخش شوفاژ را به حد مطلوب رساند. پس از داغ شدن نسبی شوفاژها و رسیدن دمای پکیج به نقطه مورد نظر، باید با شناخت دقیق و احتیاط کامل از طریق پیچ تنظیم فشار شوفاژها، عملیات هواگیری را انجام داد.

معمولاً به همراه هوا مقداری آب داغ به بیرون پاشیده و در نهایت پس از تخلیه هوا، فرآیند هواگیری اتمام خواهد یافت. در نهایت باید خاطر نشان کرد که عملیات هواگیری مستلزم تجربه کافی است و انجام آن بدون دانش و شناخت کافی پیشنهاد نمی‌شود.

 

سخن پایانی

برای سرویس پکیج دیواری باید سرویس کار انجام دهد تا مشکل به وجود امده را بتوانند  برسی کنند وبه مشکل پیش امده به صورت درست واصولی پیگیری کنند .اگر خودمان بخواهیم مشکل را حل کنیم ممکن است مشکل را بیشتر کرده و هزینه های زیادی را برای خود به وجود بیاوریم .

 

سوالات متداول

بهترین زمان سرویس پکیج چه زمانی می باشد؟

بهترین زمان سرویس پکیج برای پکیج های تازه خریداری شده هر 6 ماه می باشد و اما برای پکیج های دیگر بهتر است که سالیانه یکبار پکیج به طور کامل سرویس شود.

 

سرویس پکیج شامل چه مواردی است؟

به طور کلی سرویس پکیج شامل رسوب زدایی، تنظیم دما، بررسی دودکش پکیج، هواگیری پکیج، بررسی رادیاتور شوفاژها، بررسی میزان فشار آب و… است. فرقی ندارد پکیج شما از برند ایران رادیاتور و یا بوتان باشد، در هر صورت همه پکیج‌ها نیاز به نگهداری و سرویس دارند.

 

قیمت سرویس پکیج

سرویس پکیج معمولا قیمت زیادی نداشته اما عوامل متعددی بر روی قیمت سرویس پکیج تاثیر گذار است. مثلا اگر از آخرین سرویس پکیجی که انجام داده اید بیشتر از یکسال گذشته باشد ممکن است در این مدت دستگاه شما دچار خرابی های جزیی و یا جدی ای شده باشد. هنگامی که سرویس کار برای سرویس پکیج شما مراجعه می کند این مشکلات را نیز باید تعمیر نماید که در این صورت به هزینه ی سرویس پکیج هزینه های جزیی تعمیر نیز افزوده می شود. اما اگر که شما دوره ای پکیجتان را سرویس کرده باشید، تا دوره ی بعدی سرویس پکیج، عملکرد آن را تضمین نموده و از خراب شدن احتمالی آن نیز جلوگیری می کنید. در این صورت هزینه های شما نیز افزایش نمی یابد چرا که سرویس کار تنها کارهای روتینی که در سرویس پکیج انجام می شود را انجام داده و هیچ قطعه ای نیاز به تعمیر نداشته است. با توجه به نکات گفته شده بهترین زمان سرویس پکیج برا افزایش طول عمر پکیج و بهبود عملکرد آن هر 6 الی 7 ماه می باشد .

 

 

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات