پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← معرفی لیست کاملی از کد های خطا پکیج های دیواری بوتان (ارائه راه حل کد خطا پکیج)
معرفی لیست کاملی از کد های خطا پکیج های دیواری بوتان  (ارائه راه حل کد خطا پکیج)

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول

معرفی لیست کاملی از کد های خطا پکیج های دیواری بوتان (ارائه راه حل کد خطا پکیج)

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

اگر پکیج بوتان شما کد خطا یا ارور از خود نشان می دهد، ما در این مطلب به معرفی کدهای خطای پکیج در تمامی مدل ها می پردازیم ، شما می توانید با مطالعه مقاله زیر خطای پکیج خود را پیدا کنید و آن را رفع نمایید و یا می توانید با کارشناسان ما در بوتانو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

مطالبی که قرار است در این مقاله بخوانید:

 

لیست ارور پکیج مدل‌ پرلا، پرلا پرو

 

کد خطای E01 پکیج  پرلا

ظاهر شدن این خطا روی صفحه دیجیتال پکیج پرلا به این معنی است شعله تشکیل نشدن است. بعضی از افراد به اشتباه فکر میکنند که این ارور نشان دهنده روشن نشدن شمعک پکیج است. در اینجا باید دقت کنید که پکیج دیواری های جدید مانند پرلا، اصلا شمعک ندارد و با شعله لحظه ای به کمک جرقه زن کار میکنند. بعد از این که شعله تشکیل شد، میله یونیزاسیون، یون های منفی داخل شعله را جذب میکند و به برد میفرستد. در نتیجه برد متوجه شعله میشود و اجازه میدهد که شعله پکیج پایدار بماند.

در نتیجه ظاهر شدن خطای یک E1 پکیج پرلا بوتان یعنی شعله پکیج یا تشکیل نشده است و یا برد الکترونیک متوجه تشکیل شدن آن نمیشود. بنا بر این، تشکیل نشدن شعله چهار دلیل دارد:

  1. خرابی الکترود جرقه زن پکیج
  2. خرابی میله یون پکیج
  3. خرابی برد الکترونیک
  4. خرابی شیر برقی گاز

حالا که متوجه شدید دلایل ظاهر شدن خطای 01 در پکیج  های دیواری چیست، عیب یابی راحت میشود و میتوان پکیج را تعمیر نمود. اول از همه پیچ های محفظه احتراق پکیج را باز کنید تا بتوانید شعله را ببینید. اگر جرقه زن کار میکند اما شعله تشکیل نمیشود مشکل از یکی از موارد زیر است:

  • خرابی جرقه زن پکیج
  • خرابی برد الکترونیک
  • خرابی شیر برقی گاز
  • بسته بودن شیر گاز خانه
  • هوا داشتن لوله های گاز خانه

موارد بالا را یکی یکی چک کنید. برای این که بفهمید جرقه زن پکیج خراب است یا خیر، به الکترود هنگام جرقه زنی نگاه کنید. آیا جرقه از پایین الکترود برخورد میکند؟ در این صورت جرقه زن نیاز به تعویض دارد.

برای این که متوجه شوید که گاز ورودی پکیج پر فشار است و در حالت بسته نیست یا فیلتر گاز نگرفته است، بست شلنگ گاز را باز کنید و شلنگ را چک نمایید. دقت کنید که یکی از خطرات احتمالی پکیج گاز گرفتگی میباشد، پس حتما بست را محکم ببندید و با یک ابر آغشته به آب و ریکا، عدم نشتی را چک نمایید.

اما اگر شعله تشکیل میشود فقط دو علت باقی میماند. یکی خرابی برد الکترونیک پکیج . دیگری خرابی میله یون پکیج. بهترین راه تست میله یون پکیج، استفاده از یک میله یون جدید است. اما قبل از تعویض میله یون، حتما میله قبلی را با سمباده تمیز کنید. در پنجاه درصد مواقع این کار جواب میدهد و دیگر نیازی به تعویض میله یون نیست.

 

برای خرید پکیج پارما 26 فن دار دیجیتال بر روی لینک کلیک کنید

 

کد خطای E01 پکیج بوتان مدل پرلا

 

کد خطای E02 پکیج پرلا

ارور 2 در پکیج پرلا به معنی قطع شدن یا عمل کردن کلید حرارتی است. به زبان خودمانی یعنی دستگاه جوش آورده و overheat کرده است. بنا بر این یکی از موارد زیر دلیل آمدن این کد خطا روی صفحه دیجیتال پکیج پرلا بوتان میباشد.

  1. خرابی سنسور حد
  2. کار نکردن پمپ پکیج (سوختن سیم پیچ پمپ یا گیرپاژ بودن)
  3. وجود رسوب داخل رادیاتور پکیج و مدار
  4. بسته بودن شیر های رادیاتور ها

 

راه حلی برای رفع ارور E02 بوتان پرلا

معمولا ظاهر شدن این ارور با سر و صدای زیاد از داخل پکیج همراه است. قبل از معاینه پکیج، یک مرتبه آن را ریست کنید. برای ریست کردن پکیج پرلا بوتان باید کلید سمت چپی را روی حالت خاموش قرار دهید و مجددا آن را به سمت حالت زمستانه بچرخانید. اگر برای لحظه ای ارور حذف شد یعنی سنسور حد سالم است و موارد 2، 3 یا 4 را باید چک کنید. اما اگر این ارور به هیچ عنوان حذف نشد سه معنی میتواند داشته باشد:

  1. خرابی سنسور حد
  2. شکسته شدن کلید سمت چپی
  3. بیش از حد گرم بودن سنسور ( ده دقیقه به سنسور فرصت دهید و مجددا پکیج را ریست کنید)

اگر پکیج رسوب گرفته باشد، باید اسید شویی شود. اسیدشویی کار بسیار خطرناکی است و استفاده از اسید نامرغوب باعث خرابی پکیج میشود. همچنین استفاده از اسید برای افراد مبتدی ممکن است به ریه و چشم ها آسیب جدی وارد کند. در نتیجه اگر پکیج شما نیاز به اسید شویی دارد حتما با کرمان تاسیسات تماس بگیرید تا یک تعمیرکار پکیج در کرمان را به شما معرفی کند. اگر پمپ پکیج گیرپاژ باشد ممکن است با روانکاری درست شود. اما اگر سوخته باشد باید تعویض گردد.

 

کد خطای E03 پکیج پرلا

یکی از بیشترین ارورهایی که در پکیج پرلا نشان داده میشود همین ارور 03 است. ظاهر شدن این ارور یعنی اشکال در مجموعه فن و پرشر دود در پکیج های فن دار پرلا و یا فعال شدن ترموستات دود در پکیج های بدون فن پرلا بوتان.

معمولا مهم ترین علت ظاهر شدن این ارور، استاندارد نبودن دودکش و متراژ آن است. دومین علت این است که فلنچ دودکش به درستی و متناسب با لوله دودکش نصب نشده باشد. علت های دیگر عبارتند از:

  • خرابی پرشر سوئیچ دود پکیج
  • خرابی فن پکیج
  • خرابی برد الکترونیک پکیج

 

راه حلی برای رفع ارور E03 بوتان پرلا

برای رفع این ارور باید صبور باشید. چند مرتبه باید تنظبم شعله انجام دهید ( با گیج مخصوص) و فلنچ شرکت بوتان نصب کنید. تجربیات دیگر اساتید در سایت موجود است، خواندن این تجربیات ممکن است به شما کمک کند تا مشکل را حل کنید.

اگر فن اصلا نمیچرخد، آن را مستقیم به برق 220 شهری وصل کنید. اگر باز هم پروانه فن نچرخید، به احتمال خیلی زیاد سیم پیچ سوخته است و باید کل فن را عوض نمایید. دقت کنید که اگر فن توسط برق شهری کار میکند مشکل از برد پکیج است و باید رله فن داخل آن تعویض گردد.

گاهی اوقات مشکل از پرشر سوئیچ دود است. بهترین راه برای تست پرشر دود نیز تعویض کردن آن با یک پرشر نو و شرکتی میباشد. در اینجا نیز دقت کنید که پرشر های بی کیفیت چینی بازار را تسخیر کرده اند

 

کد خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلا

آخرین اروری که همراه با چراغ قرمز چشمک زن نمایش داده میشود، ارور چهار میباشد. وجود این ارور در پکیج پرلا بوتان به معنی کمبود فشار آب در مدار است و یا این که خود کلید حداقل فشار آب به فنا رفته است و نیاز به تعویض دارد.

 

برای خرید پکیج پارما 24 فن دار دیجیتال بر روی لینک کلیک کنید

 

157719259

 

راه حلی برای رفع ارور E04 بوتان پرلا

باید فشار مدار را توسط شیر پر کن زیاد کنید. شیر پر کن پکیج های پرلا و پرلا پرو آبی و کشویی است. سر شیر را بگیرید و بکشید پایین، سپس به صورت پات ساعتگرد بچرخوانید. حالا فشار پکیج به آرامی بالا میرود. این فشار باید در محدوده مناسب 1 تا 1.5 بار قرار بگیرد (عقربه مانومتر پکیج به آرامی بالا میرود).

اگر فشار پکیج بالا نمیرود یکی از موارد زیر علت است:

  • خرابی شیر پر کن پکیج
  • گرفتگی مسیر شیر پر کن
  • خرابی مانومتر پکیج
  • گرفتگی مسیر مانومتر

 

برای خرید پکیج پرلا پرو 32 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

 

کد خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلا


علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج

اگر شما از یکی از مدل های پکیج استفاده می کنید، متوجه روشن شدن چراغ قرمز پکیج شدید. حتما این سوال برای شما پیش آمده که چرا چراغ قرمز پکیج روشن میشود . باید بدانید که چراغ قرمز پکیج بیتا اپتیما، پارلا، پرما هشداری برای بروز یک ایراد فنی در کارکرد دستگاه شماست که در هر کدام از مدل های مختلف آن فرق چندانی ندارد.

 

دلیل روشن شدن چراغ قرمز پکیج :

عوامل مختلفی می توانند باعث روشن شدن چراغ قرمز پکیج اپتیما پرلا پارما، بیتا، کالدا و ونزیا شوند که شما باید وقت مواجه با آن ها چندین نکته را به خاطر بسپارید:

اصلی ترین و اولین علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج شما ، قطعی گاز ورودی دستگاه است. در چنین شرایطی دستگاه روشن نمی شود اما چراغ قرمز پکیج همواره روشن می ماند.

دلیل دیگر می تواند از قطعی برق دستگاه باشد که در چنین حالتی باید وضعیت برق ورودی دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید دستگاه محافظ دارد و با دستگاه دیگری مشترک نیست.

دلیل دیگر سوختن برد کنترل پکیج است. وقتی با چراغ قرمز پکیج اپتیما یا مدل های دیگر آنالوگ بوتان مواجه شدید و امکان انجام هیچ عملیاتی در دستگاه وجود نداشت، مشکل از خرابی برد کنترل دستگاه است.

هم چنین علت دیگر روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری بوتان می‌ تواند ناشی از تشکیل نشدن شعله یا بروز مشکلی در ntc گرمایشی باشد.

 

لیست ارورهای پکیج

ارور A01 در پکیج

ارور A01 مربوط به مشعل پکیج است و نشان می‌دهند که پکیج در روشن کردن مشعل دستگاه دچار مشکل شده و در گرم کردن آب مصرفی و هوای ساختمان ناتوان است. دلایل زیادی می‌تواند باعث روشن نشدن مشعل پکیج شود که رایج‌ترین آنها عبارت است از:

  • قطعی گاز شهری
  • خرابی شیر گاز
  • خرابی فندک
  • خرابی حسگر شعله

بهترین کار این است که در صورت مشاهده این مشکل با نمایندگی پکیج بوتان تهران تماس بگیرید.

 

کد خطای A02 در پکیج

کد خطای A02 نشان‌دهنده بروز مشکل در کلید حرارتی پکیج است و به طور معمول رفع آن نیاز به مراجعه متخصص و کارشناسان پکیج را دارد. این مشکل به طور معمول به دلیل گرمای بیش از حد آب موجود در مدار گرمایش اتفاق می‌افتد، اما دلایل دیگری نیز می‌تواند باعث ظهور این خطا بر روی نمایشگر شود:

  • قطعی کابل متصل به مدار گرمایش
  • خرابی پمپ حرارتی
  • گرفتگی صافی برگشت
  • وجود رسوب در مبدل ثانویه
  • وجود اشکال در شیر موتور

در صورتی که متوجه دلیل اصلی بروز این ارور پکیج شدید، توصیه میشود بدون داشتن تخصص اقدام به تعمیر نکنید و با نمایندگی بوتان تماس بگیرید.

 

ارور A03 در پکیج

ارور A03، کد خطای بسیار مهمی است زیرا با سلامت اهالی ساختمان در ارتباط است. این کد خطا از بروز مشکل در تهویه دودهای ناشی از اشتعال و جایگزینی آن با هوای تازه خبر می‌دهد. بسته به اینکه پکیج شما فن‌دار یا بدون فن است دلایل متفاوتی می‌تواند باعث بروز این مشکل شود که مهم‌ترین آن عبارت است از:

  • خرابی ترموستات دود
  • خرابی فن
  • گرفتگی مسیر دودکش

 

کد خطای A04 در پکیج

این ارور پکیج نشان‌دهنده کم بودن فشار آب ورودی به پکیج است. علاوه بر مشکلات کم فشاری آب به صورت کلی که با استفاده از موتورهای پمپاژ آب تا حد زیادی قابل حل هستند خرابی کلید حداقل فشار نیز باعث بروز این کد خطا بر روی نمایشگر خواهد شد. در این حالت به میزان فشار آب نشان داده شده بر روی نمایشگر پکیج توجه کنید و در صورتی که کمتر یا بیشتر از عدد 2 باشد باید آن را به این عدد نزدیک کنید.

 

ارور A06 پکیج

ارور A06 خبر از قطعی آب گرم مصرفی می‌دهد و به طور معمول خرابی سنسور NTC موجب بروز این مشکل می‌شود. این سنسور در پکیج وظیفه تنظیم دمای آب گرم را بر عهده دارد و خرابی آن موجب سرد ماندن آب مصرفی می‌شود. جهت رفع این مشکل توصیه می‌کنیم با نمایندگی پکیج تماس بگیرید.

 

کد خطای A07 در پکیج

این کد خطا نیز مانند ارور A06 به خرابی سنسور NTC مربوط می‌شود و نمایانگر وجود آب سرد در مدار گرمایشی رادیاتورهای پکیج است. رفع این ارور پکیج نیز نیاز به کارشناس پکیج دارد و توصیه می‌شود از دست‌کاری کردن پکیج بپرهیزید.

 

کد خطای  A11 در پکیج

این ارور نشان‌دهنده وجود پارازیت در شعله است و خبر از تداخل امواج مغناظیسی در اطراف شعله می‌دهد. در این حالت قبل از اینکه برد پکیج فرمان خاصی را صادر کند، حسگر دمای سیستم وارد عمل شده و شعله به صورت خود به خود روشن می‌شود. دلایلی که باعث بروز این ارور می‌شود عبارت است از:

  • خرابی برد
  • خرابی شیر گاز
  • تنظیم نبودن فشار گاز
  • عدم قرارگیری الکترود جرقه‌زن در جای خود

در صورتی که نمی توانید علت بروز کد خطا و ارور پکیج را بیابید، می توانید با کارشناسان نمایندگی فروش پکیج بوتان در غرب تهران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

کد خطای ADJ در پکیج

این ارور ناشی از عدم تنظیم ماکزیمم و مینیمم دمای مدار گرمایش است و برای رفع آن باید با متخصصان پکیج بوتانو تماس بگیرید.

 

برای خرید پکیج پرلا پرو 28 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

 

کدهای خطای بوتان مدل کالداونیزیا و اپتیما

 

  • علت چراغ سبز ثابت:

در این حالت مشعل روشن است.

  • چراغ سبز چشمک زن 1 ثانیه روشن 5 ثانیه خاموش:

دستگاه در حالت استند بای ( آماده به کار) و عدم تقاضا قرار دارد.

  • چراغ سبز چشمک زن 0/5 ثانیه روشن و 0/5 ثانیه خاموش:

اشکال در پرشر آب (تا ده دقیقه) و سپس چراغ قرمز ثابت میشود

اشکال در پرشر دود ( تا ده دقیقه) و سپس چراغ قرمز ثابت میگردد

در حالت زمستانه وقتی آب به دمای تعیین شده میرسد

قطع بودن ترموستات اتاقی در حالت زمستانه

  • چراغ سبز چشمک زن سریع:

ورود به محدوده سارا

  • چراغ قرمز چشمک زن:

قطع بودن ترموستات حد

  • چراغ قرمز ثابت:

NTC گرمایش قطع است

عدم تشکیل شعله

ترموستات دود قطع است (در پکیجهای بدون فن)

  • چراغ زرد چشمک زن:

حالت حد اکثر توان گرمایشی در کلید انتخاب فصل فعال شده است

  • چراغ زرد ثابت:

NTC مصرف قطع است

 

در صورتی که نتوانستید علت خطا را پیدا کنید کافیست تا با کارشناسان نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

کدهای خطای بوتان مدل کالداونیزیا و اپتیما

 

کدهای خطای بوتان مدل پارما و بیتا

 

چراغ سبز و قرمز ثابت:

اشکال در NTC آب مصرف

 

چراغ قرمز 0/5 ثانیه روشن 0/5 ثانیه خاموش:

قطع شدن ترموستات حد

پارازیت شعله

 

چراغ قرمز 0/2 ثانیه روشن 0/2 ثانیه خاموش:

اشکال در NTC گرمایش

 

چراغ سبز 0/5 ثانیه روشن 0/5 ثانیه خاموش:

قطع بودن پرشر آب

قطع بودن پرشر دود

 

کدهای خطای بوتان مدل CV

کد E1 :

نبود شعله ، قطع گاز

کد E2 :

فعال شدن ترموستات حد

کد E3 :

عمل نمودن پرشر دود پس از 2 دقیقه

کد E4 :

خطای مدولاتور شیرگاز

کد E5 :

اشکال در NTC مدار گرمایش

کد E6 :

اشکال در NTC مدار آب گرم مصرفی

کد E7 :

وصل بودن پرشر دود پیش از روشن شدن فن

کد E8 :

اشکال در ترموستات اتاقی

کد E9 :

افزایش دمای آب گرمایش بیش از 95 درجه

کد E13 :

اشکال نرم افزاری برد

کد E15 :

اشکال در پرشر دود

کد E17 :

فعال شدن ترموستات دود

کد E25 :

یخ زدن مبدل اصلی

کد E27 :

اشکال در پرشر آب

کد E29 :

اشکال در مدار برق رسانی شیرگاز

 کد E99 :

خطای عدم تشخیص فن دار بودن یا فن دار نبودن دستگاه

 

در صورت هر گونه مشکل شما می توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۶۹۳۷۶۱۱تماس بگیرید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.

 

برای خرید پکیج پرلا پرو 24 فن دار بر روی لینک کلیک کنید

کدهای خطای بوتان مدل روما

 

کد A01 :

حس نکردن شعله توسط حسگر

کد A02 :

ترموستات حد عل کرده است

کد A03 :

پرشر دود عمل نموده است

کد A04 :

اشکال در پرشر آب

کد A05 :

خرابی برد

کد A06 :

NTC مصزف

کد A07 :

NTC گرمایش

کد A11 :

حسگر قبل از فرمان برد عمل کرده

کد ADJ :

تنظیم الکتریکی حد اقل وحد اکثر دمای گرمایش

چشمک زن زمستانه /تابستانه با باز شدن آب :

اشکال در پرشر دود تا 10 دقیقه

چشمک زن زمستانه /تابستانه :

اشکال در پرشر آب تا 10 دقیقه

 

 

لیست ارور پکیج پرلا، پرلا پرو و ورونا

بسیاری از ارورهای موجود در مدل‌های ذکر شده، با کدهای خطای معرفی شده در قسمت قبلی مشابهت دارند و تنها تفاوتشان در حرف انگلیسی آن است که به جای A از E استفاده شده است. با این حال چند کد خطای جدید نیز در این سری از مدل‌های پکیج به چشم می‌خورد.
به همین دلیل به صورت اختصار به معرفی دیگر کد خطاهای پکیج می‌پردازیم:

کد خطای E01 یا E1 در پکیج : عدم تشکیل شعله به دلیل نبود گاز، خرابی جرقه‌زن و…

کد خطای E02 یا E2 پکیج: خرابی کلید حرارتی پکیج و فعال شدن ترموستات حد

ارور E03 یاE3: بروز مشکل در تهویه هوای داخل پکیج به علت خرابی پرشر دود با فن پکیج

کد E04 یا E4 در پکیج : کمبود یا وجود بیش از حد آب در پکیج

ارور E06 یا E6 در پکیج: خرابی سنسور NTC در آب گرم مصرفی

کد خطای E07 یاE7: خرابی سنسور NTC در آب گرمایش محیط

ارور E09 در پکیج: این ارور در مواقعی به چشم می‌خورد که رادیاتور سرد است و نشان از عدم گردش آب در پکیج دارد.

ارور E11: وجود شعله قبل از فرمان برد به دلیل خرابی برد یا شیر گاز

کد خطا E12: این ارور به خرابی سیم مدولاتور موجود در شیر برقی اشاره دارد که وظیفه آن تنظیم فشار گاز خروجی است.

ارور E28 در پکیج: تکرار بیشتر از 5 بار یک خطا به صورت متوالی این ارور را فعال می‌کند. برای رفع آن برق ورودی دستگاه را چک کنید.

کد خطا E37: پایین بودن ولتاژ برق ورودی دستگاه

کد خطا E40 در پکیج ورونا: وجود نوسان در برق ورودی دستگاه

ارور E41 در پکیج : خاموش شدن مکرر مشعل( بیش از 6 بار)

کد خطا E42: خرابی یا گیر کردن دکمه‌های برد

 کد خطا E43: عدم ارتباط با ریموت کنترل پکیج

ارور E44: باز بودن بیش از حد شیر گاز پکیج قبل از تشکیل شعله

کد خطا E62: کالیبره شدن شیر گاز در حین تعویض برد

ارور E72: پایین بودن دمای آب در مدار گرمایش و عدم واکنش NTC به دمای آن در مدت زمان 30 ثانیه

کد خطا E80: خطای نرم افزاری به دلیل قدیمی بودن مدل برنامه

کد خطا E81: وجود مشکل در احتراق پکیج، مسدود بودن خروجی دود یا ورود هوای آزاد به داخل دستگاه در هنگام روشن شدن

ارور E82 و E83: عدم احتراق کامل در پکیج به صورت مداوم و وجود مشکل در مسیر خروجی دود

ارور E84: بروز مشکل در احتراق به دلیل بالا بودن ظرفیت پکیج

کد خطا E98: وجود مشکل نرم افزاری در هنگام راه‌اندازی پکیج

کد خطا E99: وجود خطای عمومی در پکیج

 

لیست ارور پکیج بوتان مدل‌ پرلا، پرلا پرو و ورونا

 

کلام پایانی

ما در این مقاله معرفی کدهای خطای پکیج سعی کردیم خطاهای انواع پکیج را به شما بگوییم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان نمایندگی فروش بوتان در تهران در تماس باشید.

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۶۵/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۲۲/۴۰۰ تومان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان
ناموجود
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۲۰/۳۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
تلگرام اینستاگرام آپارات