پشتیبانی آنلاین

contact
zarbdar

خانه ← مجله خبری ← اخبار و مقالات ← چگونه بهترین پکیج دیواری را انتخاب کنیم؟
چگونه بهترین پکیج دیواری را انتخاب کنیم؟

محصولات تخفیف دار

perla pro 32rsi
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود

چگونه بهترین پکیج دیواری را انتخاب کنیم؟

دسته بندی : اخبار و مقالات

توضیحات

پکیج‌های گرمایشی و انواع آن‌ها، امروزه به‌عنوان جایگزین موتورخانه‌های قدیمی ‌مورداستفاده قرارگرفته است. پکیج‌ها وظیفه‌دارند آب گرم مصرفی آپارتمان‌ها و خانه‌ها را تأمین کنند و گرمایش رادیاتور را نیز فراهم کنند. قیمت انواع پکیج‌های دیواری به نوع سیستم گرمایشی، مارک و همچنین تعداد مبدل‌های حرارتی مورداستفاده در آن بستگی دارد.

پکیج‌های دیواری، مانند آبگرمکن دیواری بوتان ، از اندازه و حجم کوچکی تشکیل‌شده که این ویژگی از فواید مهم آن‌ها محسوب ‌می‌شود. همچنین پکیج‌های جدید، سروصدای خیلی کمی ‌داشته و کارایی حرارتی بسیار بالایی دارند. به‌علاوه برای حفاظت در برابر یخ‌زدگی یک سیستم مخصوصی دارند و برخی از آن‌ها به سیستم عیب‌یابی الکترونیکی نیز مجهز هستند. شاید جالب باشد بدانید که برخی از انواع جدید پکیج‌ها قابلیت برنامه‌ریزی کارکرد روزانه و هفتگی رادارند؛ یعنی می‌توانید آن‌ها را برای عملکرد بهترشان تنظیم کنید.

 

پکیج‌های مختلف موجود در بازار

پکیج‌ها را ‌می‌توان به چند روش مختلف دسته‌بندی شوند:

1-انواع پکیج‌ها ازنظر مبدل، به دودسته تک ‌مبدل و دو مبدل تقسیم‌بندی ‌می‌شوند.

2-انواع پکیج‌ها ازنظر چگالش، به پکیج‌های چگالشی و غیر چگالشی تقسیم‌بندی ‌می‌شوند که پکیج‌های چگالشی جدیدتر پکیج‌ها بوده و راندمان بالاتری دارند.

3-انواع پکیج‌ها ازنظر محفظه احتراق، به دو نوع باز و بسته تقسیم ‌می‌شوند که امروزه معمولاً نوع بسته این پکیج‌ها مورداستفاده قرار ‌می‌گیرند.

4-پکیج‌ها دو نوع فن دار و بدون فن دارند که بدیهی است که پکیج‌های فن دار عملکرد بسیار بهتری دارد.

5-انواع پکیج‌ها ازنظر مکان نصب، دارای دو نوع دیواری و زمینی هستند که پکیج‌های زمینی معمولاً برای خانه‌های بزرگ‌تر و ظرفیت‌های بالاتر مورداستفاده قرار ‌می‌گیرند.

 

پکیج‌های مختلف موجود در بازار

 

ظرفیت پکیج با توجه به متراژ ساختمان

نکاتی که در انتخاب پکیج دیواری مناسب وجود دارد: باید بر اساس ظرفیت و متراژ ساختمان انتخاب شود. ظرفیت هر پکیج، میزان گرمایی است که تولید می‌کند. اگر ظرفیت با توجه به متراژ خانه شما کم باشد آب گرم و گرمایش واحد شما تأمین نمی‌شود و برعکس نیز باشد بیشتر، هزینه اضافی‌ای برای خرید آن انجام داده‌اید.

برای اینکه ظرفیت پکیج مناسب برای خانه خود را محاسبه کنید، باید متراژ ساختمان را در ۱۵۰ کیلوکالری ضرب کنید و عدد به‌دست‌آمده را بر ۸۶۰ تقسیم کنید تا ظرفیت را برحسب کیلووات به دست بیاورید. برای مثال اگر متراژ خانه شما ۹۰ مترمربع به است، باید این عدد را در ۱۵۰ ضرب کنید که عدد ۱۳۵۰۰ به دست می‌آید. درنهایت عدد ۱۳۵۰۰ را بر ۸۶۰ تقسیم کنید که عدد ۱۵.۶۹ به دست می‌آید؛ و اگر بخواهید واحد اداری را محاسبه کنید، باید متراژ ساختمان را در ۱۰۰ ضرب کرده و عدد به‌دست‌آمده را بر ۸۶۰ تقسیم کنید تا ظرفیت پکیج را برحسب کیلووات به دست آورید.

بهترین کسی که می‌تواند در انتخاب ظرفیت پکیج به شما کمک کند، کارشناس خدمات فنی گرمایش و سرمایش است. او با بررسی وضعیت ساختمان شما، تشخیص می‌دهد که چه نوع پکیجی را خریداری کنید.

 

بهترین انتخاب در پکیج دیواری و زمینی

در این بخش می‌خواهیم شمارا با بهترین مدل پکیج دیواری و زمینی آشنا کنیم منظور ما این نیست که یک مارک خاص را به شما معرفی کنیم می‌خواهیم شما با توجه به محیط خود پکیج مناسب را برای آن انتخاب کنید.

نکاتی مهمی را که برای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی باید رعایت شود ازجمله موارد زیر است:

پکیج با توجه به محیط انتخاب شود و بهترین محل نصب پکیج برای، پکیج در نظر گرفته شود. برای مثال در ساختمان‌هایی با متراژ بالا نمی‌توان از پکیج‌های کوچک استفاده کرد چون توانایی گرم کردن را ندارد و پکیج مدام آب را سرد و گرم می‌کند و همچنین در ساختمان‌های با متراژ پایین استفاده از پکیج‌های بزرگ هم بی‌فایده است چون‌که باعث داغ شدن بیش‌ازحد آب می‌شود پس برای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی بهتر است که طبق محیط خود پکیج انتخاب کنید.

  • انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی نسبت میزان مصرف آب شما. در برخی موارد ممکن است که بعضی از منازل مصرف آب زیادی داشته باشند بهتر است از پکیج‌های زمینی و یا پکیج‌های بزرگ دیواری استفاده کنند.

 

بهترین انتخاب در پکیج دیواری و زمینی

 

پکیج‌های دیواری ترکیبی یا مخزن دار

در مدل پکیج‌های ترکیبی آب مستقیم وارد پکیج شده و گرم می‌شود. بعد در مدار تأمین آب گرم، جریان پیدا می‌کند؛ اما در پکیج‌های مخزن دار، آب گرم در مخزن برای استفاده ذخیره می‌شود؛ اما اکثراً از پکیج‌های دیواری ترکیبی به دلیل کارایی، گرفتن فضای کمتر و عمری بیشتر استفاده می‌شود.

 

پکیج بر اساس فن دار بودن یا بدون فن‌ بودن آن

پکیج‌های فن دار یا بدون فن، معمولاً ارتفاع ساختمان و نحوه خروج دود، تعیین‌کننده نوع پکیج است. به‌عنوان‌مثال، در هنگامی‌که ‌می‌خواهید پکیج را در بالکن نصب کنید، تنها ‌می‌توانید از پکیج‌های فن دار استفاده کنید؛ زیرا محفظه احتراق پکیج‌های فن دار بسته است و همین ویژگی باعث ‌می‌شود که مقاومت پکیج‌ها در برابر بادهای قوی افزایش پیدا کند.

از طرفی، برای فضاهایی که کمتر از ۶۰ مترمربع مساحت دارند، طبق مقررات ملی ساختمان، تنها استفاده از پکیج‌های فن دار با دودکش دوجداره مجاز خواهد بود. امروزه سازمان نظام‌مهندسی پکیج‌های بدون فن را توصیه نمی‌کند و به همین دلیل است که در حال حاضر، اکثراً از پکیج‌های فن دار در بیشتر خانه‌ها و فضاها استفاده ‌می‌کنند.

 

پکیج بر اساس تک ‌مبدل یا دو مبدل بودن آن

پکیج‌ های تک‌ مبدل، همان‌طور که از نامشان مشخص هست تنها یک مبدل دارند که همین یک مبدل هم وظیفه گرم‌ کردن آب مصرفی و هم وظیفه گرم‌ کردن گرمایشی را به‌ عهده دارد؛ اما در پکیج‌های دو مبدل، برای هرکدام از وظایف گرم‌ کردن آب مصرفی و گرم‌ کردن گرمایشی، مبدل جداگانه‌ای وجود دارد.

پکیج‌های دیواری از نوع دو مبدل، دیرتر جرم می‌گیرد و همچنین گرمای یکنواختی ‌را در منزل پخش می‌کنند. درواقع، ‌می‌توان گفت که پکیج‌های دو مبدل نسبت به رسوبات آب محکم عمل ‌می‌کنند. به همین خاطر، پکیج‌های دو مبدل برای خانه‌هایی که املاح آب در آن‌ها زیاد است، بسیار مناسب ‌هست. از طرفی، در استفاده از پکیج‌های تک‌ مبدل در فصل تابستان، نیاز به روشن‌ شدن پمپ نخواهد بود.

همچنین گرفتگی براثر آشغال‌های داخل لوله نیز دیرتر روی پکیج‌های تک‌ مبدلِ تأثیر خواهد داشت. این نکته نیز ضروری است که پکیج‌های تک‌ مبدل، ساختمان ساده‌تری داشته و به همین دلیل، کمتر دچار خرابی ‌می‌شوند.

 

پکیج‌ها نسبت به میزان آب گرم مصرفی

از دیگر مواردی که هنگام خرید پکیج بهتر است به آن توجه کرد، میزان آب گرم مصرفی خانه است. در این زمینه ‌می‌توان گفت اگر میزان آب گرم مصرفی خانه زیاد باشد، بهتر است از پکیج‌های مخزن‌ دار با ظرفیت‌های حرارتی بالاتر از ۳۱ کیلووات استفاده کرد؛ اما درصورتی‌که میزان آب گرم مصرفی خانه زیاد نباشد، ‌می‌توان از پکیج‌های بدون مخزن استفاده کرد.

پکیج‌ها نسبت به سایر مبدل‌های حرارتی مانند آبگرمکن دیواری یا آبگرمکن مخزن دار، گاز کمتری مصرف ‌می‌کنند. درواقع در مصرف بهینه گاز، آب و سایر انرژی‌های مصرفی، استفاده از پکیج‌ها گزینه بهتر و مناسب‌تری است.

 

پکیج‌ها نسبت به میزان آب گرم مصرفی

 

مارک‌های پکیج دیواری و زمینی

می‌خواهیم شمارا با پرفروش‌ترین و بهترین نمانام‌های پکیج  آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 

1-ایساتیس 2-بوتان 3-ایران رادیاتور 4-تاچی 5-آریستون

بانام بردن این مارک‌ها نمی‌خواهیم بگویم که سایر نمانام‌های دیگر معتبر نیستند منظور این است که در طول این سال این مارک‌ها فروش بیشتری داشتند.

 

انواع پکیج و مزایای آن‌ها

پکیج‌های دیواری، رایج‌ترین سیستم‌های گرمایشی در جهان هستند که به‌عنوان جایگزین موتورخانه‌ها، آبگرمکن، شوفاژهای مرکزی و سایر سیستم‌های شبیه به کار ‌می‌روند.

از زمان عرصه این پکیج‌ها به بازار، استفاده از این دستگاه‌ها روزبه‌روز بیشتر شد و حتی در بسیاری از واحدهای تجاری نیز از انواع پکیج‌ها برای گرمایش استفاده ‌می‌کنند.

پکیج‌ها نسبت به سیستم موتورخانه، کارایی بیشتری دارند و هزینه کمتری دربر خواهند داشت.

نصب و راه‌اندازی پکیج‌های دیواری بسیار آسان است و نگهداری از آن‌ها نیز بدون دردسر خواهد بود.

پکیج‌های دیواری هنگام کار، سروصدای بسیار کمی دارند.

استفاده از پکیج‌ها کمک می‌کند که در مدت‌زمان کمی، گرمای موردنیاز برای فضای خانه تأمین شود.

پکیج‌های دیواری، فضای بسیار کمی در حد یک آبگرمکن دیواری اشغال ‌می‌کنند.

پکیج‌های دیواری در کنار کارایی بالاتری که دارند، بسیار کم‌مصرف بوده و از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری ‌می‌کنند.

در آپارتمان‌ها، استفاده، تنظیم و کنترل پکیج برای هر یک از واحدهای مسکونی به‌صورت جداگانه صورت می‌گیرد.

با توجه به امکانات تعبیه‌شده در این دستگاه‌ها، مانند حس‌گر دود و حس‌گرهای آب گرم، ‌می‌توان گفت که پکیج‌ها از امنیت زیادی برخوردار هستند.

در استفاده از پکیج‌ها، ‌می‌توان شرایط بهره‌برداری از تأسیسات آن را شخصی‌سازی کرد.

با استفاده از پکیج، نیازی به عایق‌کاری وجود ندارد.

پکیج‌ها از محیط‌زیست نیز حفاظت کرده و درواقع، هیچ آسیبی برای محیط‌زیست نخواهند داشت.

با استفاده از پکیج‌ها، آب گرم به‌صورت دائم و فوری تأمین خواهد شد.

اغلب پکیج‌ها در تقسیم انرژی به‌صورت هوشمند عمل ‌می‌کنند.

با همه این مزایا، ‌می‌توان گفت که استفاده از پکیج در خانه‌های ویلایی یا آپارتمان‌ها بسیار کارآمد و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و به همین دلیل است که استفاده از پکیج‌های دیواری تا این اندازه در جهان رایج پیداکرده است.

 

بهتر است پکیج دیواری ایرانی بخریم یا خارجی؟

 چه برند ایرانی یا خارجی را انتخاب کنیم. اعلام می‌کنیم که تفاوت چندانی بین پکیج‌های ایرانی و خارجی وجود ندارد. مارک‌های ایرانی با بهره‌گیری از فنّاوری‌های روز دنیا توانسته‌اند محصولاتی قابل‌رقابت با مارک‌های خارجی تولید کنند.

به‌جرئت می‌توان گفت که تنها اختلاف بین دستگاه‌های ایرانی و خارجی: قیمت بالای محصولات خارجی است.

در زمان مشکلاتی چون تحریم و … دسترسی به برخی از قطعات خارجی و … هموار نیست

اما اگر یک محصول باکیفیت و در حین حال باقیمتی مناسب می‌خواهید، بهترین کار رفتن به سراغ تولیدات ایرانی است.

 

بهتر است پکیج دیواری ایرانی بخریم یا خارجی؟

 

انتخاب چند مارک معروف پکیج دیواری

تولید آبگرمکن و پکیج دیواری ایرتورپن در ایران سابقه‌ای دیرین دارد. برندهای بوتان، ایران رادیاتور و لورچ و به‌تازگی هم برندهای تاچی و ایساتیس، رقیبان بازار تولیدات لوازم گرمایشی هستند. همه این‌ها با محصولات متنوع و باکیفیتی که تولید می‌کنند، توانسته‌اند سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. در کنار مارک ایرانی، مارک‌های خارجی همچون آریستون و بوش نیز بسیار موردتوجه و استقبال قرار دارند.

نکته‌ی قابل‌توجه محصولات تولیدی ایران رادیاتور و بوتان، وجود نمایندگی خدمات پس از فروش در تمامی شهرهای ایران است. در صورت خرابی و بروز مشکل برای این محصولات، به‌راحتی قطعات یدکی را در بازار تهیه کنید. همچنین، به دلیل تنوع زیاد این محصولات ایرانی، شما انتخاب بسیار زیادی دارید و می‌توانید دستگاه موردنیاز خود را خریداری کرده.

 

سخن آخر

امیدواریم با توضیحات داده‌شده در نمایندگی بوتان بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید و به خاطر داشته باشید که پکیج مانند هر وسیله‌‌ دیگری، برای داشتن عملکرد خوب احتیاج به چکاب و سرویس دارد. این روند باید سالی یک‌بار صورت بگیرد. مثلاً اگر در منطقه‌ای سکونت دارید که آب دارای املاح زیادی هست بهتر است سرویس پکیج هر شش ماه یک‌بار توسط کارشناس صورت بگیرد تا دستگاه شما دچار مشکل نشود.

 

چگونه بهترین پکیج دیواری را انتخاب کنیم؟

خیلی از مشتریان عزیز ما در انتخاب مدل و ظرفیت پکیج های دیواری بوتان

دچار سردر گمی هستند مجموعه بوتانو با کارشناسان مجرب آماده همکاری

به صورت تلفنی با مشتریان عزیز هستند البته لازم به ذکر است که مشتریان

عزیز بوتان با مطالعه مطالب داخل سایت می توانند تا بخش زیادی از نیاز خود

را برطرف کنند به عنوان مثال در این سایت جدولی در اسلایدر قرار گرفته است

که مشتریان می توانند با بررسی این جدول ظرفیت پکیج دیواری خود را انتخاب

کنند و در بخش مطالب بیشتر هر محصول اطلاعات انرا ارزیابی کنند و در صورت

نیاز به توضیحات با کارشناسان ما تماس حاصل کنند

درخواست سرویسکار پکیج بوتان

درخواست نصاب مجاز شرکت بوتان

درخواست سرویسکار آبگرمکن دیواری بوتان

تعمیر کار مجاز شرکت بوتان

فروشگاه بوتانو

نمایندگی بوتان

ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

پکیج بوتان

فروش محصولات گرمایشی

پکیج دو مبدل بوتان

پکیج دیجیتال بوتان

پکیج دو مبدل ایران رادیاتور

پکیج دیجیتال ایران رادیاتور

بوتانو استور

رادیاتور بوتان

رادیاتور پره ای ایران رادیاتور

فروش آنلاین بوتان

بوتانو

پکیج 24000

پکیج 22000

پکیج 28000

پکیج 32000

پکیج دیواری

پکیج بی تا22000

پکیج بی تا 24000

شرکت بوتان

بوتان

خدمات پس از فروش سانیکا

شرکت سانیکا

خدمات بوتان در مرکز تهران

نمایندگی تعمیرات بوتان در مرکز تهران

دیدگا ها
ثبت دیدگاه
تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است !!

دیدگاه شما

captcha
ارسال دیدگاه

آخرین اخبار و مقالات

علل سوختن فیوز پکیج چیست؟
یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی در ایران پکیج  است که در انواع مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شود . م ...
چگونه از پکيج با گاز مايع استفاده کنيم؟
استفاده از پکيج با گاز مايع یا پکيج با گاز شهری را باید هنگام خرید به آن توجه کنید . از جمله مواردی ...
پکيج چگالشی چیست؟ نحوه کارکرد و مزایای آن
پکیج چگالشی یکی از انواع پکیج ها است که با استفاده کامل از گرمای ایجاد شده توسط شعله ها برای گرم کرد ...
رفع خطای e1 در پکیج بوتان
دلایل زیادی می تواند موجب بروز ارورهای E در پکیج دیواری بوتان ‌شود که یکی از رایج ترین این ارور ها ، ...

محصولات تخفیف دار

perla pro 32rsi
  • پرلا پرو 32 فن دار
۲۴/۵۴۰/۰۰۰ تومان ۲۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 24 rsi digital
  • پارما 24 فن دار دیجیتال
۱۸/۴۶۹/۰۰۰ تومان ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
  • رادیاتور پره ای il primo (ایل پریمو)
۳۸۱/۰۰۰ تومان ۳۵۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
کیت نصب پکیج
  • کیت نصب پکیج
۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
parma 26 rsi digital
  • پارما 26 فن دار دیجیتال
۱۹/۱۷۰/۰۰۰ تومان ۱۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 26 s
  • بی تا 26 فن دار
۱۴/۸۷۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 22 s
  • بی تا 22 فن دار
۱۳/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۱۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
Bita 24 s
  • بی تا 24 فن دار
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ تومان ۱۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
perla pro24rsi
  • پرلا پرو 24 فن دار
۲۱/۳۸۰/۰۰۰ تومان ۱۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
مشاهده محصول
B3115
  • آبگرمکن های کم فشار B3115
۴/۹۶۰/۰۰۰ تومان
ناموجود
تلگرام اینستاگرام آپارات